Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Keldorn

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
381
Ponawiam pytanie odnośnie klasy Paladyn, mianowicie jeśli założę jakiś hełm w tym przypadku kapelusz to ginę na miejscu, czy to jakis bład czy co, paladyn posiada jakieś swoje hełmy czy będąc nim już nie będę mógł zakładać żadnego z nich ?
teraz uwaga Ventrue od ciebie nie oczekuje jakiejkolwiek konstruktywnej odpowiedzi więc teraz mała wskazówka dal ciebie Tak nie zakładam hełmu jak mam założoną zbroję Rycerza.
Rzecz dzieję się z każdą inną zbroją czy to skórzaną czy strażnika czy z płytek pełzaczy.

Drugi problem jest z wytrzymałością, pomimo wyuczenia się jej nie widzę aby się regenerowała. Stałem w miejscu około kilka godzin (w grze) i z początkowych pięciu kratek wytrzymałości nie wzrosło mi nic. 20ptk i 5k złota poszło się ... czy jest może jakieś rozwiązanie tego problemu.

382
Mam dwa pytania:
Jak w tym modzie działa regeneracja wytrzymałości ? wyuczyłem się jej u Vartasa w III rozdziale ale nie zauważyłem aby działała. Stałem w miejscu z jakieś kilka godzin (w grze) i miałem wciąż 5 kratek paska wytrzymałości. podczas walki spada jak wcześniej.

Jestem paladynem i jak próbuje założyć kapelusz to mnie z automatu zabija. Czy to jest normalne ? nie wydaję mi się. Czytałem że jeśli ulepszę zbroje paladyna to nie będzie jej można zdejmować ale na dzień dzisiejszy mam Zbroje Rycerza x3 (czy jakoś tak) poza tym hełm nie zdejmuje zbroi :/

383
Czy w modzie można nauczyć się regeneracji wytrzymałości ? gram na poziomie rzeźnik, reb 2.1

384
Czy Pancerz z Płytek Pełzaczy można w późniejszych aktach gry ulepszyć czy jest on tylko w tej jednej podstawowej wersji ? Jeśli tak to jakie on ma statystyki po ulepszeniu.

385
Uciekanie potworów uzależnione jest od poziomu twojej siły, im większa tym więcej potworów ucieknie od ciebie. Mam 134 siły i jak na razie uciekają ode mnie szczury, kretoszczury i ścierwojady reszta atakuje normalnie. Na uciekające potworki jest sposób taki - atakujesz je z łuku/kuszy  i jeśli potworek oberwie to cała banda przyleci do ciebie i będziesz mógł zaatakować je z mele.

386
U mnie było cacy, wpadłem do karczmy około godziny 23.30 zapytałem Orlana czy nikt na mnie nie czeka, Orlan odpowiedział że na górze czeka na mnie jakiś gość i dalej było OK. Najważniejsze to iść do karczmy tego samego dnia w którym brałeś quest.

387
Spróbuj zainstalować moda jeszcze raz na obecną grę czyli nie usuwając nic zainstaluj jeszcze raz wszystko łącznie ze spolszczeniem i patchem pl ew. spróbuj ściągnąć sobie z tej strony jakiś save i sprawdź czy na tym innym save dzieję się tak samo. Jeśli dzieje się tak samo to masz uszkodzone jakieś pliki w swoim Gothicu.

388
Ale google nie boli, naprawdę - http://www.gothicgry.fora.pl/artykuly,72/gothic-ii-nk-solucja,11415.html

Ciesze się niezmiernie z faktu że ogarniasz google ale ten twój link nie dał jednoznacznej odpowiedzi. Teraz wiem ze powyżej 10 tabliczek jest mana w nagrodę ale wciąż nie wiem do jakiego momentu w grze mogę je oddawać a zasadniczą różnica w stosunku to twego linka jest fakt ze to jest rebalanced mod. Także sarkazm zachowaj dla siebie.

389
Mam kolejne pytanie, tym razem o Stare Kamienne Tabliczki, gdzieś w połowie II rozdziału miałem ich 14, w którym momencie gry Vatras przestaje skupować te tabliczki, po pokonaniu Kruka czy jeszcze później bo nie wiem ile mogę ich nazbierać i kiedy maksymalnie oddać.

Dodatkowo jakie są bonusy za konkretną ilość tabliczek, za 14 dostałem 14 many i doświadczenie (nie pamiętam ile)

390
Czy Fernando po zadaniu związanym z listem polecającym dla Galahada będzie nam jeszcze potrzebny w dalszych rozdziałach. Chce go wydać straży jako osobę odpowiedzialną za handel bronią z bandytami a nie pamiętam czy do czegoś jest jeszcze potrzebny.

Do broni 2h jest książka dająca 5% ale kosztuje 5000 złota u Lutero, poza tym nie przychodzi mi nic innego do głowy jak wydanie ptk nauki albo nauka języka wieśniaków itp. 30% to nie problem ja bronią 1h w pierwszym rozdziale na rzeźniku mam już 40% (38% bazowe i 2% z broni).
Prosta zasada nie wydawaj ptk np co 5ptk tylko sposobem startujesz z bazowym 5% więc:
5%+1+1+1+1(9)+5 w razie jakbyś miał przeskok w większej ilości ptk nauki zawsze dzięki temu zaoszczędzisz kilka ptk na naukę czegoś innego.

Gdzie znajde broń "Gwiazda Nocy" (Siła 90 - Obrażenia 120)?

Jarkendar nie pamiętam jaki dom ale jest on na bagnach obok bazy bandytów, na straży są Kamienni Strażnicy więc proponuję Burze lub Deszcz Ognia, jednym czarem skosisz wszystkie golemy.

391
Walnij w niego czarem zapomnienie to powinno wrócić wszystko na swoje miejsce.

U mnie natomiast są jakieś randomowe sytuację gdy wracam do Khorinis i nagle sie dowiaduje że musze isc do Andre i zapłacić karę za coś nawet nie wiem za co. Na starcie, nic nie robiąc, dostałem grzywnę 750 złota.

393
Nagrałem ten patch ale mam pewną ciekawą rzecz a mianowicie po nagraniu patcha w katalogu DATA mam tylko katalog MODVDF i plik texturepack_PL całą resztę wywiało :/ niby się mod uruchomił ale martwi mnie brak reszty plików, ponadto mając 16 wytrzymałości machnąłem dwa razy mieczem i spadło mi jakieś 40% wytrzymałości, gram na tym ostatnim poziomie trudności i coś mi się wydaję że będzie kaszana. Jestem w II akcie na Jarkendarze.

Czy gdzieś znajduje się jakaś lista jaka broń ile zabiera wytrzymałości czy jest to stałe dla każdej, ew. jest podział na 1h i 2h oraz łuki/kusze.

394
Nowe rodzaje skrzyń (grobowce i półki) - gdzie mogę napotkać takie coś bo nie wiem z czym będę miał do czynienia a nie chciałbym tego przeoczyć. Ponadto przy Martwej Harpii są groby i podświetlają się jak obiekty interaktywne czy i to będzie można "otworzyć" ?

395
Jak narazie grałem niewiele ale już mam pewne wątpliwości, mianowicie:
Brian (czeladnik Harada) nie resawnują się u niego stalowe pręty (nie wiem czy to zamierzone czy nie)
Szczury i Kretoszczury uciekaja ode mnie (co za tym idzie potencjalny exp) gram na poziomie rzeźnik :)

nie wiem jak dalej bo chwilowo mało czasu na grę, chciałbym sie dowiedzieć czy to zgodne zachowania z założeniami moda reb 2.1 wcześniej grałem na 1.1 i takich rzeczy nie bylo.

396
Chciałbym się dowiedzieć czy jeśli mam już zainstalowane wcześniejsze wersje moda jak i ich spolszczenie oraz texturepaki to powinienem dla bezpieczeństwa odinstalowac cała grę i zainsalować wszystko na nowo czy mogę zainstalowac na to ten nowy rebalanced v2 + spolszczenie z patchem i będzie działało ? Pytam bo juz od dawna nie grałem w G2 i mam lekki bałagan w katalogu :)

397
Jutro, w grudniu, po południu... podobno.

398
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2013-01-29, 16:02 »
Przeładuj mapę może schował się pod tekstury czy coś podobnego. Nie doszedłem jeszcze do 7 rozdziału ale może w kanałach są ?

399
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2013-01-25, 22:19 »
Jutro w grudniu po południu, jak skończą to będzie.
Luk gratuluję wpisu, miażdży :]

400
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2013-01-17, 20:27 »
@madecom100

Tutaj masz najnowsze na dzień dzisiejszy spolszczenie:
http://themodders.org/index.php?/topic/18604-beta-na-dzien-niepodleglosci/

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
Do góry