Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Keldorn

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23
401
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2013-01-16, 22:15 »
@ZarzaPL

Generalnie polecam te tekstury: Vurt's Gothic II Graphics Overhaul Nowa wersja "v0.7 without the world files" jest w 99% kompatybilna z rebalanced modem. Są dużo lepsze ale wiadomo kwestia gustu.

Tutaj masz te o które prosiłeś:
http://www.sendspace.pl/file/2951fb7ffe32c37a5f4e63b
Czas przechowywania pliku: 31 dni od daty ostatniego pobrania

402
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2013-01-12, 00:54 »
cofnij save a jeśli nadpisałeś go i nie możesz się cofnąć to życzę miłej nowej gry :)  bo nie pamiętam czy w mieście orków ci się przypadkiem nie przyda.

403
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2013-01-11, 17:24 »
Instalator jest najnowszy ale najnowsze spolszczenie masz na stronie: http://themodders.org/index.php?/topic/18604-beta-na-dzien-niepodleglosci/

A co porządków na forum to rzeczywiście jest tu straszny burdel i tak wiem inni mają co robić oraz nie mają zbytnio czasu na sprzątanie w temacie.

404
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2013-01-08, 21:34 »
Vurt tak jakby przeczuwał że mam problemy z jego modem i dziś dodał nową wersję 0.7 pomniejszoną o rzeczy które powodowały krzaczenie się moda rebalanced, w tej wersji zostało usunięte wszystko co nie potrzebne a został sam miód:

v0.7 without the world files, use only if you have performance problems, you won't see all trees, grasses etc etc

Sprawdziłem i nie powoduje już zmian w świecie moda i samej gry, można śmiało dodawać jako zamiennik wszystkich innych texture packów.


STRONA MODA

405
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2013-01-05, 15:17 »
https://rapidshare.com/#!download|831p4|116131432|AddonTexturPack%20z%20polskimi%20fontami.rar|213063|0|0
Tu masz tekstury, które działają z modem i są ładne i zmieniają rośliny :)

Romek dzięki ale nie dokońca chodziło mi o to, źle się wyraziłem bo roślinność roślinnością a mnie chodziło o same zioła, grzyby, owoce itp. Mam zainstalowany ten pack i nie do końca jest ok. Niektóre tekstury są brzydkie ale to kwestia gustów.
Gdyby Vurt był bardziej dopracowany to byłby idealny ale nie jest i w dodatku krzaczy rebalanced moda, w tym modzie duża liczn=ba drzew nie ma ustawionej przenikalności co często powoduje absurdalne problemy, poczynając od wersji 0.4 do 0.7 problem istnieje.
Obecnie poszukałem troche sieć i znalazłem GoMan PL i GothicZTEX ale jakoś mi nie idzie łaczenie grafiki w modach poza tym mam praktycznie zerową wiedzę na te tematy. Wyodrębniłem już sobie pliki graficzne z innego moda (na próbę G2 ICP z IronKeep Studio) ale nie wiem jak wgrać to do innego i jak skompilować aby plik miał rozrzerzenie .vdf


Edit:
Dałem 10 Płytek Pancerza Pełzaczy ale po odczekaniu 1 dnia (nawet pięciu) Wilk nie dał mi zbroi :/ Jakie są wymogi na ten pancerz ? jestem w 2 zordziale, informacje o tym pancerzy mam od Myśliwego Barema i gram na tym drugim spolszczeniu, czyżby wkradł się bug czy może jest jeszcze zawcześnie na ten pancerz ?

406
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2013-01-04, 00:37 »
Kochani mam do Was pytanie i prośbę zarazem.
W sieci jest paczka Vurt's Gothic II Graphics Overhaul Paczka jest naprawdę super ale w najnowszej v.07 z tym modem się gryzie. Na 3 dośc poważne zmiany w modzie dwie były znośne ale trzecia rozwaliła moda. Te dwa lekkie problemy to np. brama do Górniczej Doliny została przesunięta do przodu powodując to iż można było przez nią przejśc nie posiadając klucza, w drugim przypadku zniknął most do Fortu Paladynów ale przejście dalej istniało, za trzecim razem tekstury zabudowały cała przestrzeń tam gdzie jest Prychająca Istota (Smoczy Zębacz) w modzie szło się ścieżką do jaskini w paczce tekstur nie było tego bo mod zabudował własnymi teksturami ścieżkę i nie dało się przejść. Dalej już nie sprawdzałem i zacząłem moda od początku. Sprawdzałem na v06 i było tak samo.

A pytanie to czy ktoś potrafi wyodrębnić tektury roślin z Vurt (żadne inne paczki nie zmieniają tekstur roślin chodź zainstalowałem chyba z 5 różnych) bądź ma odpowiednią wiedzę aby dopasować tą paczkę do aktualnej wersji rebalanced.

407
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-09-22, 22:40 »
Da się grać z odrobiną wytrwałości i czasu. Niektóre tłumaczenia są naprawdę zabawne a do niektórych trzeba podejść ze słownikiem :D  mimo to gram i nie narzekam.

408
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-06-02, 13:25 »
ten ork to chyba ten koło wieży Xardasa w Górniczej Dolinie (niedaleko na górce będą tam ogniste jaszczurki) nie pamiętam jak się nazywa, potrzebny jest do zrobienie Ulu Mulu (tj. daje namiar na innego orka który go zrobi a ten ork jest koło chaty Kavalorna przy ognisku nieopodal na wzniesieniu) no chyba że mowa o kimś całkiem innym :)

409
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-06-02, 00:21 »
To nie kwestia wymagań tylko stabilności moda, u mnie też wywala do windy przy przechodzeniu przez portale, rzadko przy zmianie lokacji i jeszcze rzadziej podczas samej rozgrywki. Nie wyeliminujesz ich ale możesz zmniejszyć częstotliwość poprzez edycje pliku gothic.ini i zwiększeniu przydziału ram np:

sekcja [ENGINE]
zTexCacheOutTimeMSec=3840000
zTexCacheSizeMaxBytes=1024000000
zSndCacheOutTimeMSec=1280000
zSndCacheSizeMaxBytes=640000000

to jest akurat przy 8 GB Ram, pomoże na pewno zmniejszenie zasięgu wyświetlania elementów i tła, ni wiem czy na pewno, ale może i wyłączenie mgły co powoduje że tło z oddali pojawia się jakby znikąd a nie zza mgły. Możesz poeksperymentować np. z wyłączeniem muzyki lub wyłączeniem deszczu i cieni chmur.

sekcja [PERFORMANCE]
sightValue=12 - zasięg widzenia

sekcja [ENGINE]
zVobFarClipZScale=12

410
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-05-24, 12:59 »
Mam problem nie z fabuła al z samą grą, dopiero niedawno zmieniłem sobie ustawienia dzwięków a w zasadzie samą karte w ustawieniach gry i zaczęły się cyrki na stndardowej miles fast działa gra całkiem płynnie ale nie słychać na tym częśći dzwięków tj. kroki na piasku, ziemi, liściach, części odgłosów jedzenia i picia, słychać tylko podstawowe dzwieki chodzenia po drewnie, nie słychać wcale dzwięku zeskakiwania z wysokości (tupot stóp o podłoże) itp. po zmianie na inną karte działają już te dzwięki ale za to gra strasznie przycinia i nie pomaga zwiększenie przydziały pamięci itp. w pliku ini. Generalnie fajnie się gra słysząc te odgłosy ale jakość fps teraz to żal. Nie spodziewałem się że zmiana karty dzwiękowej może tak diametralnie wpłynąć na płynność gry :/

Czy można coś zrobić w tej kwestii żeby wszystko ładnie działało ?

411
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-05-19, 16:02 »
Jestem w połowie 4 rozdziału jeśli nie oddam czy nie zrobię 2 czy 3 questów to swiat mi sie nie zawali mam tylko nadzieję że dalej nie będzie problemów. Poza tym gram teraz na poziomie slasher i zaczynanie odnowa na tym poziomie trudności to katorga więc na chwile obecna powstrzymam się od nowej gry.

Jest jeszcze inna kwestia po instalacji rebalance mam 3 mody reb 1.1 2.1 i slahs and craft samo reb wiem czym jest ale ten 3ci mod niby wszystkie zaczynają się tak samo ale nie mogłem sprawdzic co i jak bo pierwsza sprawa - język rosyjski a druga to wywala mnie podczas dialogu z Xardasem na reb 2.1 i slash`n craft

412
Archiwum / Problemy z fabułą/zadaniami
« dnia: 2012-05-19, 14:00 »
Gadałem z tym strażnikiem od strony farmy lobarta ale nie ma żadnej opcji dialogowej poza standardową co u ciebie czy jakoś tak. U mnie sa jakieś trzaski bo grając pierwszy raz nie miałem takich problemów np. Duch Gomeza nie dał mi zadania na oczyszczenie jego duszy z grzechów, po zabiciu ochroniarza Lemara nie mogę oddać q dla gildii zabójców, Z Ignazem możliwe jest jeszcze to że jaskinia gdzie miałby być ten bandyta Ortega jest tam grupa orków i ich dowódca ale jak na razie nie mogę sobie z nimi dać rady może jak oczyszcze jaskinie to odblokuje się q i pójdzie dalej.

 Co do tych zwisów i wywalania podczas przechodzenia przez portale to powoduje to chyba za mała ilośc pamięci ze względu na jednoczesne załadowanie świata i modeli w jednym momencie po przekroczeniu portalu u mnie pomogło zwiększenie przydziału RAM 4krotnie niż te bazowe wartości w pliku .ini. U mnie gra wywala co jakiś czas do pulpitu ale nie ma  pojęcia jak to wyeliminować możliwe że wita samego moda.

413
Archiwum / Problemy z fabułą/zadaniami
« dnia: 2012-05-18, 16:33 »
Mam mały problem z zadaniem Tajemnica morderstwa - zabity alchemik Ignaz z dolnego miasta, wg. zadania am teraz pogadac z członkiem straży miejskiej żeby dowiedzieć się dalej ale gadałem ze wszystkimi z nickiem i nikt mi nic nie powiedział. Mam fiolke po truciźnie ale żaden ze strażników nie ma opcji dialogowej związanej z zadaniem.

414
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-05-03, 22:12 »
Może wie ktoś z was jak naprawić błąd z rozdzielczościa mianowicie jak odpale gre, wczytam zapis wszystkie tekstury są jakby zmiażdzone ale gra wygląda wciąż dobrze gdy podejde do jakiegoś NPC i rozpocznę rozmowę gra rozciąga tekstury coś ala 4:3 i 16:9, tak mi sie wydaje, w praktyce nie przeszkadza to aż tak bardzo ale jak zrobić żeby nie dochodziło do takich przeskoków ? może edycja jakiejś linii w gothic.ini ?

415
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-04-30, 14:59 »
na 100% większa niż obecna na rapidzie, pliki na rapidzie tak do 100 MB jeszcze jakoś ida te większe są chyba na innym serwerze i ściąga, przynajmniej u mnie, falami od 0 do 300 KB/s. jeśli chodzi o te które podałem nie wiem ale działają o niebo lepiej niż obecnie rapid, trzeba metodą prób. zobacze upne jakis plik 100 MB i zobacze jak ściąga.

416
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-04-30, 12:59 »
Pozwoliłem sobie poszukać troche i zapodać linkami znalezionymi w siecie odnośnie darmowych hostingów może jakis sie przyda, osobiście zawsze korzystałem z sendspace.pl więc sobie chwale ale rzecz gustu :)

MAX LIMIT JAKO ZWYKŁY USER / DL PRZY ŁĄCZU 25 Mb/s UPC, PLIK 42 MB

http://www.plikos.pl/ - max 250 MB / pod koniec uploadu są jakies trzaski :/ możliwe że to chwilowe błędy na serwerze.

http://file4u.pl/ - max 400 MB / jeśli zarejestrowane user to dl do max 2 MB (rej. darmowa) lub 20 MB (jeśli premium) szybki up, dl średnio 85 KB/s

http://www.uploader.pl/ - max 350 MB (free rej. 500 MB) /

http://www.sendspace.pl/ - max 400 MB / dl srednio 130 KB/s

http://hotfile.com/ - max 200 MB / potrzebna rej. do uploadu

http://www.1fichier.com/en/ - limit na 1 plik do 10 GB - Dane mogą być przechowywane przez 60 dni bez pobierania.

http://crocko.com/ - max podobno 1 GB - zacząłem upload scalonego pliku Rebalanced (726 MB) i nie krzyczało że za duży / szybki up, dl średnio 105 KB/s

http://www.badongo.com/ - również podobno max 1 BG na plik ale nie testowałem, wymaga rej. za free / przy rej. free 500 Kb/s, premium nielimitowany dl

http://www.filefactory.com/u/local - max do 50 plików każdy po max 2 GB / upload poszedl ładnie ale śćiąganie muli coś ala rapid, dl srednio 110 KB/s

http://uploading.com/ - nie wiem ile / potrzebna rej. do uploadu


Zauważyłem że duża ilość witrym korzysta z http://www.mediafire.com/ jakość ściąganie extra. NA koncie free up. do max 200 MB

417
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-04-28, 00:56 »
w opcjach jest ale maxymalnie 1027x768 i 800x600, ja w ini ustawiam 1600x900 i działa ta rozdzielczość. Problem niby mały a wkurza bo raz sie przestawi a raz nie.

418
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-04-27, 23:16 »
To chyba przestawia poziom trudności bo zaczynałem kilka razy nową grę i po wybraniu od pierwszej w dół pokazywało sie: łatwe, normalne, heavy, slasher. Wybrałem ostatnia opcje i zauwałyłem że pojawiło się 2x wiecej potworków ale nie wiem jak z ich HP czy obrażeniami. Wychodząc od Xardasa na start mamy dwa szczury, na dodatek na biarąc 4 opcje nie dostajemy nic od Xardasa czyli starujemy goli i weseli.

Ponadto nie wiem czy to normalne ale po wyjściu z gry często przestawia mi sie rozdziałka na 800x600 16bit i muszę ręcznie ustawiać w .ini Jest na to jakaś rada żeby przestało się samoczynnie zmieniać.

419
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2012-04-27, 21:24 »
Mam pytanie o sam początek gry odnosnie czterech opcji dialogowych do wyboru podczas pogawędki z Xardasem mamy tam 4 opcje jedna z nich daje 1000g i jakies pierdoły na start, inna jakiś, chyba, tytuł slasher, 3cia tytuł heavy a 4ta chyba nic. Co to jest ten sasher i heavy bo naprawde nie pamietam. Grałem już w moda dośc dawno dziś zainstalowałem go ponownie i zaciekawiło mnie to bo pamiętam że na początku brałem zawsze 1wsza czyli 1000g i pare pierdół na start

420
Łatki / Gothic Win7-Nvidia Workaround
« dnia: 2011-09-27, 20:13 »
Zmiana grafiki na tą integre intelowską nic nie zmieniło a ja mam wrażenie że to ma związek z samym systemem mianowicie 64bit bo mniej problemów na 32bitowej wersji :/

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23
Do góry