Bitwa 8a - Mob
2025-07-12, 15:40

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bitwa 8a - MobPrzeczytany 136585 razy

Offline Wowoz

  • Użytkownicy
  • Wowoźny
  • Offline
  • Posty3698
  • Propsy4862
  • NagrodyVV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
mam inna robote. fart napisz na gg bos potrzebny :D

Offline Jedairusz

  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
  • Offline
  • Posty1022
  • Propsy1297
  • NagrodyVV
  • ProfesjaGrafik 3D
3 Pokaż propsujących

Nie wiem czy jeszcze coś z tym będę robił...
9k tris, 2048/2048
Później wrzucę screeny real-time i tekstury.

Offline eto

  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
  • Offline
  • Posty1741
  • Propsy1793
  • ProfesjaLvl designer
0 Pokaż propsujących
ta beczka to ma być głowa? :O
dziwne razem, fajne osobno
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Offline V3Q

  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
  • Offline
  • Posty1256
  • Propsy410
0 Pokaż propsujących
Z tą beczką to dowaliłeś ;d

Offline Wowoz

  • Użytkownicy
  • Wowoźny
  • Offline
  • Posty3698
  • Propsy4862
  • NagrodyVV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Nie podoba mi się :D

Offline V3Q

  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
  • Offline
  • Posty1256
  • Propsy410
0 Pokaż propsujących


Na zęby nie patrzcie.

Offline Klark Cent

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty706
  • Propsy654
0 Pokaż propsujących
On ma cycki na twarzy? xD

Offline V3Q

  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
  • Offline
  • Posty1256
  • Propsy410
0 Pokaż propsujących
Te na dole czy u góry? xD

PS. Jak zapisuje się normalkę w zbrushu? Wypaloną mam, ale nie wiem jak to zapisać. Przy Displacement map jest opcja create and export, przy normalce tylko create  :blink:
« Ostatnia zmiana: 2011-07-26, 18:49 wysłany przez: V3Q »

Offline KolegaZWojska

  • Rzeka
  • Offline
  • Posty1095
  • Propsy2397
  • NagrodyVVV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Jestem ciekaw jak to będzie wyglądało podczas ruchu. Czy:

Potwór po zamknięciu paszczy rozciągnie poligony między dolną wargą a cyckami i paskudnie je rozmaże?
Potwór po zamknięciu paszczy pociągnie za sobą cycki o 1/3 swojej wysokości w górę?
Potwór nie zamyka paszczy?

Offline V3Q

  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
  • Offline
  • Posty1256
  • Propsy410
0 Pokaż propsujących
Prawidłową odpowiedzią jest odpowiedź nr... 3!
Miałem w koncepcie, że trochę będzie ruszał wargami, ale nie zamknie całej paszczy. Jeśli chodzi o przemieszczanie, to w podskokach, pomagając sobie skrzydełkami.

Offline Wowoz

  • Użytkownicy
  • Wowoźny
  • Offline
  • Posty3698
  • Propsy4862
  • NagrodyVV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
jakbys zrobil dodatkowe loopy na zebach albo po prostu wysmoothowal i zagescil siatke w maxie to nie mialbys takich guzow.
A normalke wypal w Xnormalu/maxie.
« Ostatnia zmiana: 2011-07-26, 19:38 wysłany przez: WWZ »

Offline inż. Avallach

  • Administrator
  • Offline
  • Posty7661
  • Propsy5239
  • NagrodyV
  • ProfesjaProgramista
0 Pokaż propsujących
Jak dla mnie to Jedaith kompletnie zawaliłeś proporcje. O łyżce kopary wielkości cegły już pisałem. Stalowa beczka i worek śmieci także wielkości cegły podobnie są dziwacznym pomysłem. Silnik przy tym wszystkim musiałby być kolosalny (w porównaniu z cegłą jest około 3x wyższy, szerszy i głębszy).

Offline V3Q

  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
  • Offline
  • Posty1256
  • Propsy410
0 Pokaż propsujących
wąwóz, wiem, ale po prostu mi się nie chciało, bo po co? W LP wszystko gra, a tak do niczego mi nie są potrzebne.

Z normalką też już sobie poradziłem, Zbrush się do tego nadaje idealnie.
« Ostatnia zmiana: 2011-07-26, 20:29 wysłany przez: V3Q »

Offline Jedairusz

  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
  • Offline
  • Posty1022
  • Propsy1297
  • NagrodyVV
  • ProfesjaGrafik 3D
0 Pokaż propsujących
Proporcje są be, zdaję sobie z tego sprawę. Dużo rzeczy jest niefajne, łączenia pomiędzy praktycznie wszystkim itd. Nie zamierzam jednak tego poprawiać. Po pierwsze pasowałoby od nowa przemyśleć cały design i rozplanować to od początku co wiązałoby się z wyrzuceniem części elementów i robieniem wszystkiego od nowa. Dwa, że już nie mam cierpliwości do tej pracy. Trzy - to nie jest konkurs o złote kalesony, nie muszę wygrać a co miałem się nauczyć, to się nauczyłem przy tym. Cztery, modele wykonane teraz mogę wykorzystać pojedynczo w innych projektach (może w końcu skończę jakieś enviro?)
« Ostatnia zmiana: 2011-07-26, 21:47 wysłany przez: Jedairusz »

Offline mgr Fartuess

  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
  • Offline
  • Posty1485
  • Propsy890
  • ProfesjaProgramista
0 Pokaż propsujących
Jako, że lipiec się już kończy, to asekuracyjnie już się zabrałem za low poly. Wymodelowałem to, czego już raczej zmieniać nie będę. To co widzicie na screenie ma 6200 6152 trisówy.



Jestem tylko ciekaw czy w związku z uproszczeniem niektórych elementów nie wystąpią u mnie jakieś poważne błędy w bake'owaniu. Mam nadzieję, że nie będę musiał niektórych elementów modelować w Low poly/ High poly od nowa z tego powodu :)
« Ostatnia zmiana: 2011-07-26, 23:14 wysłany przez: Fartuess »
Popisuje się ciągle menda jedna...

Offline KolegaZWojska

  • Rzeka
  • Offline
  • Posty1095
  • Propsy2397
  • NagrodyVVV
  • Profesjabrak
2 Pokaż propsujących



Trochę go pozmieniałem, zwłaszcza nogi i zrobiłem mapowanie.


Offline Tomek

  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
  • Offline
  • Posty2181
  • Propsy2189
  • ProfesjaNierób
1 Pokaż propsujących
może mieć silne przednie palce ; p
« Ostatnia zmiana: 2011-07-27, 10:58 wysłany przez: Darth Mlekor »

Offline KolegaZWojska

  • Rzeka
  • Offline
  • Posty1095
  • Propsy2397
  • NagrodyVVV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
refka

Offline Klark Cent

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty706
  • Propsy654
0 Pokaż propsujących
z którego podręcznika do D&D to gówno wziąłeś? : p