Bitwa 8a - Mob 126575 377

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 5.07.2011 roku

Wyświetleń 126575

Odpowiedzi 377

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Wyglądało świetnie dopóki nie powiększyłem :P

Ale sam fakt tworzenia czegoś od początku w ZBrushu zasługuje na szacunek z mojej strony :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
czcialem dolaczyc viec vczoraj zprobovalem zspheres i troche sculptingu
piervszy raz robilem na serio  :lol2:  

tylko jest to model po decimacji (6372 poly )- decimation master..... mapy: diffuse,normal,specular(experiment)
napewno mi sie niechce popraviacz siatke ktora jest oczyvisce tragiczna....  :ayfkm:

ale przepity ryj :D  trochę się z teksturą pobawić, dodać ao i całkiem fajnie będzie wyglądać.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
dodać ao i całkiem fajnie będzie wyglądać.
:pokerface:  AO juz jest dodane v diffie i wogole naprawde mam chenc zrobicz zajebistego golema to sproboje jescze raz bo ten to sie na poprawke nienadaje
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie żebym marudził czy coś ale...
Termin proponuję do 1 sierpnia

Dzisiejsza data 31 października.



Fartuess jak model? Na wykończeniu czy jeszcze poczekamy na ankietę?
Markk budes robit zmeny? Ci je to koniec? vierym, že nič, som ne povedal spatnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Każdy, kto bierze udział, najlepiej, jakby przesłał co najmniej 2 screeny z miniaturkami - koniecznie render realtime + siatka.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Bitwy trwajace dluzej niz tydzien nie maja sensu.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ja juz nic nebende robil v najblizszim czasie i golema niezglaszam do bitvy bo 1.juz usunolem 2.siatka jest tregiczna 3.pracuje nad malym dungeonem ....(troche pokazivalem v pracach 3d)
 


V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Po prostu trzeba trzymać się ustalonego terminu i nie przedłużać w nieskończoność, bo ktoś coś niby robi.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Bitwa zostaje anulowana z wiadomych powodów. Zamykam.

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Dlaczego? Teraz trzeba po prostu zebrać to, co zostało zrobione (a trochę tego było) i wystawić ankietę. Nie będziemy anulowali bitwy, bo Fartuess nie zrobił pracki, bez jaj. Trochę długo to trwało, ale przecież nie o to tu chodzi.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Bitwa 8a - Mob
#370 2011-10-31, 22:52(Ostatnia zmiana: 2011-10-31, 22:55)
No to zrób tak, żeby wszyscy przesłali swoje prace do jutra (czytaj: najszybciej jak się da). Możesz im naspamować na pw. Ja nie mam czasu się tym zająć. I naprawdę nie wiem, czy komuś na tym zależy...

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Bitwa 8a - Mob
#371 2011-11-01, 13:25(Ostatnia zmiana: 2011-11-01, 17:03)
już lepiej robić bitwę na podstawie nie dokończonych modeli niż ją odwoływać :P

edit:

Stan obecny. Nie powala.

 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
odwołuję bitwę. większość uczestników nie wywiązała się nawet nie z samym terminem, ale w ogóle z wykonaniem prac. żarty sobie stroicie? do tych, którzy faktycznie sobie odpuścili po tym całym czasie: nie mogliście wcześniej o tym uprzedzić organizatorów, do cholery?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
według mnie to przynajmniej kastracja powinna być
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
odwołuję bitwę. większość uczestników nie wywiązała się nawet nie z samym terminem, ale w ogóle z wykonaniem prac. żarty sobie stroicie? do tych, którzy faktycznie sobie odpuścili po tym całym czasie: nie mogliście wcześniej o tym uprzedzić organizatorów, do cholery?

Wielcy organizatorzy jak rozumiem musieli łazić po urzędach i załatwiać papierkową robotę ^^ . Założenie topicu przez Jedariusza było jedynie jedną z pomniejszych formalności.

Ja się wykręcam tym, że myślałem, że KZW i inni się jeszcze dołączą, a mój model chociaż nie dokończony to by się jako tako kwalifikował do wzięcia udziału :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Najbliższe modele jakie będę robił to właśnie moby. Miałem się nimi już dawno zająć ale cholerne sprawy. Zajmę się tym już wkrótce ale nie ręczę za to ile to wkrótce tak na prawdę potrwa. Tak więc jak można sobie prześledzić w mojej gadce nic się od dłuższego czasu nie zmieniło, nic nie poradzę.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Odwołanie bitwy było by niesprawiedliwe w stosunku do tych którzy ukończyli prace tym bardziej względem tych którzy ukończyli pracę w terminie.

Z tej bitwy chyba można wynieść jeden wniosek. Bitwa powinna mieć ustawiony jeden termin i to ostateczny jak ktoś nie zdążył to jego problem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny



0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry