Wyniki ankiety są jasne, więc żeby nie czekać, zakładam temat. Ankieta jest nadal otwarta, niech się głosy zbierają i dyskusja trwa - następne tematy z kolejki pójdą po zakończeniu tej bitwy. Tym razem natomiast robimy...
Kusze i łuki
czyli
Ręczna niepalna broń miotająca
[/font]
Czyli robimy każdy dowolny typ broni miotającej, wliczając w to:
- kusze,
- łuki,
- proce,
- arbalety,
- dmuchawki (o ile da się ciekawie wykonać),
- i wszystko inne co służy lub służyło do mechanicznego (niepalnego) wyrzucania pocisków.
Tym samym
niedopuszczalne są:
- katapulty,
- balisty,
- trebuszety,
Aby wykluczyć zbyt duży rozrzut tematyczny i nierówność związaną z gabarytami.
Dopuszczalne fantasy, proponowałbym jednak zrezygnować z futurystyki.
Triscount: szeroko pojęte low poly (limit - zdrowy rozsądek),
Mapy: obowiązkowa diffuse, każda inna opcjonalnie,
Prezentacja: co najmniej dwa rendery real time (a więc: screen z viewporta, screen z programu typu Marmoset, screen z silnika gry), tekstury.
Koniec: 15 czerwca 2011, 20:00.
Powodzenia!