Pozwolę sobie na skomentowanie prac.
Dracon - Nawet jeśli to miało być skrajne low-poly, dałoby się z tego więcej wyciągnąć (chociażby z tekstury diffuse) nie ma zaznaczonych mięśni, kolana itd.
Paagan - Zamysł fajny, ale realistyczne tekstury zupełnie nie pasują do takiej formy modelu. Tutaj można by zrobić coś cartoonowego chociażby al'a TF2. Kolejna sprawa - jeśli malujesz tylko diffuse, warto by zaznaczyć bardziej światło i cienie jakieś odbłyski itd.
http://www.gameartisans.org/contests/minis/finals_polycount_3d_3904.htmlhttp://www.gameartisans.org/contests/minis/finals_alliance_3d_3730.htmlinna sprawa, że za dużo zdjęć a za mało podmalowywania na teksturze, ja robiłem podobną rzecz tak:
http://s2.ifotos.pl/img/1jpg_rphewsq.jpgKonserwa- Całkiem porządne wykonanie. Są pewne mankamenty jak na przykład jednolity kolor twarzy, koleś wygląda trochę jak trup... Detal na diffuse jak i normalce mógłby być lepszy. Sam model bardzo ok.
KolegaZWojska - Praca nieskończona. Mogę powiedzieć tylko, że model low-poly dobry, ale na normalce widać, że jest dużo drobnego detalu a mało troszkę formy na sculpcie.
VEQ - No i tu jest ładnie. Tekstury super, model poprawny, chociaż bardzo prosty w formie. Może właśnie dlatego nie potrafię się przekonać do tej pracy w 100%
Komuchpl - Kolejna nieskończona praca. Zamysł może i fajny, ale wykonanie nie bardzo. Przydałby się screen z siatką modelu. Tekstura pozostawia wiele do życzenia.
markK - Całkiem ładnie. Szkoda, że nie ma żadnych tekstur, siatek, informacji o triscouncie... Tekstura trochę jednolita, nogi strasznie małe w porównaniu do rąk. Prezentacja fajna, ale jest za ciemne tło!
Fartuess- Model bardzo dobry, zamysł też. Niestety niedopracowana tekstura zepsuła efekt. Skończ to kiedyś, bo jest potencjał.
Aha, przydałoby się wrzucić na blipa info o ankiecie!