Bitwa 8a - Mob Jako, że nikt nie pali się do założenia tematu, ja to zrobię.
Na początek definicja słowa mob:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bohater_niezale%C5%BCnyWychodzi więc na to, że tworzymy coś, co w typowej grze komputerowej mogłoby być naszym przeciwnikiem. Nie musimy ograniczać się więc do organiki, jako że przeciwnikiem może być także żywiołak, golem, robot itd.
Termin proponuję do
1 sierpnia, ale myślę że tutaj każdy z uczestników powinien się wypowiedzieć.
Limity tris, hmm ja zamierzam się zmieścić w
10k tris. Co do tekstur to myślę, że dobrze by było nie przekroczyć powierzchni 2048/2048. Oznacza to, że możemy użyć jednej
2048/2048 lub np. 4x 1024/1024. Dozwolone wszystkie rodzaje tekstur stosowane obecnie w game-arcie. (np. diffuse, specular, normal, glow, emmisive, gloss)
Zwycięzcą konkursu będzie uczestnik, który pokaże siatkę modelu, tekstury i oczywiście screeny real-time oraz otrzyma najwięcej głosów w ankiecie.
W razie jakichkolwiek wątpliwości piszmy czy pomysłów tutaj póki nie wszyscy wzięli się poważnie za swoje modele.