Bitwa 8a - Mob 135795 377

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 5.07.2011 roku

Wyświetleń 135795

Odpowiedzi 377

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Dla mnie to i tak będzie za bardzo pro uber i tyle
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit


Na teksturze będzie i brud i rdza  :wink:  Boje się o limit 10k tris na całego golema, mogę się nie wymieścić a przecież nie szastam jakoś bardzo trisami.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Bitwa 8a - Mob
#102 2011-07-23, 22:26(Ostatnia zmiana: 2011-07-23, 22:27)
a przecież nie szastam jakoś bardzo trisami.
Naprawde ?

i jescze nieliczylem pare
 


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!


Prototyp nóżek. Nie jestem jeszcze z nich zadowolony i będę nad nimi sporo pracować zanim zacznę je smoothować. Poza tym na arcie pary nóżek różnią się między sobą.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Fajne. Jak się nie zesrasz przy low poly, mapowaniu i teksturze to będzie zajebiście.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja się boję, że się zesram przy naprawianiu błędów na wypalonych mapach :p
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Z pięć osób weźmie udział? Ja skończę to, co mam.

Fartuess, powodzenia przy mapowaniu i teksturowaniu - przyda się  :ok:
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja zrobię coś, jak znajdę czas.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
córka rybaka, mam dość.

Mógłby mi ktoś wyświadczyć maleńką przysługę?
Mianowicie, przesłałbym model, wystarczy wejść w modyfikator Symmetry > Mirror i kawałek przesunąć w prawo, aby połówki łączyły się jak najdalej to możliwe.

Dlaczego sam tego nie zrobię? Próbowałem, po kilkudziesięciu errorach i wywalaniu do pulpitu, mam dość.

Łatwy props, skusi się ktoś?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Bitwa 8a - Mob
#109 2011-07-24, 20:48(Ostatnia zmiana: 2011-07-24, 20:49)
no ja mogę za propsa :D

3ds max 2010 32 bit
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
http://www.speedyshare.com/files/29561227/GRUBAS0uvm03.max

Też mam tę wersję, mam nadzieję, że nie będzie żadnych błędów.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Bitwa 8a - Mob
#111 2011-07-24, 21:09(Ostatnia zmiana: 2011-07-24, 21:11)
ops, "An error has occurred". najdalej udało mi się kliknąć na mirror. nie masz wcześniejszych wersji?

wersji modelu :D
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Do czasu kliknięcia symmetry było ok.
Props za chęci.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Bitwa 8a - Mob
#113 2011-07-24, 21:34(Ostatnia zmiana: 2011-07-24, 21:34)
a jak da sie kliknac na symetry to skasuj ja i  sproboj nanovo dac symetry :pokerface:
 


eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Bitwa 8a - Mob
#114 2011-07-24, 21:39(Ostatnia zmiana: 2011-07-24, 21:42)
Cytuj
a jak da sie kliknac na symetry to skasuj ja i sproboj nanovo dac symetry  
równocześnie z klikiem wyskakuje błąd

poza tym nie jest tak że "da sie/nie da sie". raz był błąd po kliknięciu na mirror, raz po zaznaczeniu modelu, innym razem po otwarciu pliku
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
MarkK, taki głupi to nie jestem. Próbowałem już chyba wszystkiego, włącznie z reinstalem, instalacją hotfixa, próbą otworzenia w maxie portable, a nawet formatem systemu.

Wkurzyć się idzie.
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Próbowałeś w Blenderze ? Może to jakis bug maxa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Bitwa 8a - Mob
#118 2011-07-24, 22:23(Ostatnia zmiana: 2011-07-24, 22:23)
Ja zawsze robię jak pisze Av. Eksportuj do obj i będzie ok.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
emm... a może skopiuj połówkę, zeskaluj żeby było odwrotnie i zmerge'uj po prostu?

No, chyba, że już próbowałeś :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry