Bitwa 8a - Mob 135744 377

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 5.07.2011 roku

Wyświetleń 135744

Odpowiedzi 377

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
mam inna robote. fart napisz na gg bos potrzebny :D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Nie wiem czy jeszcze coś z tym będę robił...
9k tris, 2048/2048
Później wrzucę screeny real-time i tekstury.

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
ta beczka to ma być głowa? :O
dziwne razem, fajne osobno
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Z tą beczką to dowaliłeś ;d
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie podoba mi się :D
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.


Na zęby nie patrzcie.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
On ma cycki na twarzy? xD
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Bitwa 8a - Mob
#147 2011-07-26, 18:45(Ostatnia zmiana: 2011-07-26, 18:49)
Te na dole czy u góry? xD

PS. Jak zapisuje się normalkę w zbrushu? Wypaloną mam, ale nie wiem jak to zapisać. Przy Displacement map jest opcja create and export, przy normalce tylko create  :blink:
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Jestem ciekaw jak to będzie wyglądało podczas ruchu. Czy:

Potwór po zamknięciu paszczy rozciągnie poligony między dolną wargą a cyckami i paskudnie je rozmaże?
Potwór po zamknięciu paszczy pociągnie za sobą cycki o 1/3 swojej wysokości w górę?
Potwór nie zamyka paszczy?

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Prawidłową odpowiedzią jest odpowiedź nr... 3!
Miałem w koncepcie, że trochę będzie ruszał wargami, ale nie zamknie całej paszczy. Jeśli chodzi o przemieszczanie, to w podskokach, pomagając sobie skrzydełkami.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwa 8a - Mob
#150 2011-07-26, 19:31(Ostatnia zmiana: 2011-07-26, 19:38)
jakbys zrobil dodatkowe loopy na zebach albo po prostu wysmoothowal i zagescil siatke w maxie to nie mialbys takich guzow.
A normalke wypal w Xnormalu/maxie.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jak dla mnie to Jedaith kompletnie zawaliłeś proporcje. O łyżce kopary wielkości cegły już pisałem. Stalowa beczka i worek śmieci także wielkości cegły podobnie są dziwacznym pomysłem. Silnik przy tym wszystkim musiałby być kolosalny (w porównaniu z cegłą jest około 3x wyższy, szerszy i głębszy).

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Bitwa 8a - Mob
#152 2011-07-26, 20:22(Ostatnia zmiana: 2011-07-26, 20:29)
wąwóz, wiem, ale po prostu mi się nie chciało, bo po co? W LP wszystko gra, a tak do niczego mi nie są potrzebne.

Z normalką też już sobie poradziłem, Zbrush się do tego nadaje idealnie.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Bitwa 8a - Mob
#153 2011-07-26, 21:44(Ostatnia zmiana: 2011-07-26, 21:47)
Proporcje są be, zdaję sobie z tego sprawę. Dużo rzeczy jest niefajne, łączenia pomiędzy praktycznie wszystkim itd. Nie zamierzam jednak tego poprawiać. Po pierwsze pasowałoby od nowa przemyśleć cały design i rozplanować to od początku co wiązałoby się z wyrzuceniem części elementów i robieniem wszystkiego od nowa. Dwa, że już nie mam cierpliwości do tej pracy. Trzy - to nie jest konkurs o złote kalesony, nie muszę wygrać a co miałem się nauczyć, to się nauczyłem przy tym. Cztery, modele wykonane teraz mogę wykorzystać pojedynczo w innych projektach (może w końcu skończę jakieś enviro?)

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Bitwa 8a - Mob
#154 2011-07-26, 23:10(Ostatnia zmiana: 2011-07-26, 23:14)
Jako, że lipiec się już kończy, to asekuracyjnie już się zabrałem za low poly. Wymodelowałem to, czego już raczej zmieniać nie będę. To co widzicie na screenie ma 6200 6152 trisówy.



Jestem tylko ciekaw czy w związku z uproszczeniem niektórych elementów nie wystąpią u mnie jakieś poważne błędy w bake'owaniu. Mam nadzieję, że nie będę musiał niektórych elementów modelować w Low poly/ High poly od nowa z tego powodu :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka



Trochę go pozmieniałem, zwłaszcza nogi i zrobiłem mapowanie.


Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Bitwa 8a - Mob
#157 2011-07-27, 10:57(Ostatnia zmiana: 2011-07-27, 10:58)
może mieć silne przednie palce ; p
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
refka

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
z którego podręcznika do D&D to gówno wziąłeś? : p
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry