Bitwa 8a - Mob 136176 377

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 5.07.2011 roku

Wyświetleń 136176

Odpowiedzi 377

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
emm... a może skopiuj połówkę, zeskaluj żeby było odwrotnie i zmerge#msg1000032uj po prostu?

No, chyba, że już próbowałeś :P
Nie lepiej flipami po osi (nie wiem czy blender i max mają to tylko w wingsie to widziałem).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Bitwa 8a - Mob
#121 2011-07-24, 23:00(Ostatnia zmiana: 2011-07-24, 23:03)
Eksportowałem, ale nie w obj., w tym formacie wszystko jest już cacy. Dzięki Jedai. Dzięki wszystkim za zainteresowanie poszkodowanym  :lol:
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Mapowanie skończone. Jeszcze drobne poprawki w modelu & teksturowanie.

 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Bitwa 8a - Mob
#123 2011-07-25, 01:53(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 01:55)
Veq, lepiej by chyba było na Uvce część ciała dać symetrycznie. Szkoda miejsca.
Niecałe 9k tris i w sumie tylko głowa została i ogólne poprawki. Na razie każdy element jest na oddzielnej teksturze praktycznie, w każdym razie całość nie przekracza 2048/2048.
Na przykład na ramię koparki przypada komplet 1024/1024.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 8a - Mob
#124 2011-07-25, 02:05(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 02:05)
Powiem Ci to co wszyscy - każdy element osobno wygląda zajebiście...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Bitwa 8a - Mob
#125 2011-07-25, 02:13(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 02:14)
Cytuj
Powiem Ci to co wszyscy - każdy element osobno wygląda zajebiście...
...ale razem nie trzyma się kupy i na pewno nie zyskasz tym mojego głosu, bo taka składanka tylko marnuje potencjał w obranym w bitwie temacie.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Bitwa 8a - Mob
#126 2011-07-25, 09:14(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 09:39)
golem jest wielki masywny a ręka jak pół dupy z za krzaka... wiedziałem ze nie będzie pasować : p
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Jedai, nie chciałem robić symetrycznie, żeby nie rzucało się to zbytnio w oczy.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwa 8a - Mob
#128 2011-07-25, 11:12(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 11:13)
Jedi,mogles od razu isc w kierunku koparki.Gdybys wszsytkie czesci zrobil takie koparkopodobne, z podobna tex (zolty plus rdza) i wrzucal na to dodatkowe elementy to by bylo git. Teraz masz calkiem nie pasujace dosiebie assety poustawiane na ksztalt golema.
Silnik koparki, ramie takie jak masz, jako glowa kabina kierowcy z szybą, jako nogi jedno duze koło koparkowe, a jako element laczacy to wszystko jakies hydrauliczne mechanizmy i mialbys fajnego mecha.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Bitwa 8a - Mob
#129 2011-07-25, 13:21(Ostatnia zmiana: 2011-07-25, 13:21)
A tak masz brzydką kupę śmieci
 

sauron
  • Gość
a mi się podoba
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jakiej wielkosci jest ten silnik, a jakiej ramie koparki?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
więcej ziemii to się szpadlem nabierze niż tą łychą :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Zrób temu golemowi taką łapę:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
transformersa miał zrobić?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
pojazd jediego na calego :lol2:
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Ciebie nie można pojechać...
...bo nic nie zrobiłeś  :lol:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
bo mi sie nie chce :lol2:
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ciebie nie można pojechać...
...bo nic nie zrobiłeś  :lol:


bo mi sie nie chce :lol2:

Sam się pojechał. Zaoszczędził nam roboty ;)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry