Fartuess[/b] - Modelu chyba opisywał nie będe bo to 5 minut roboty
Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale takie komentarze wkurzają najbardziej. Ban na propsy na miesiąc i jesteś zwykła pizda.
Mogę prosić o dodanie mojego renderu?
Noł łej jak na moje. Render to chyba nie jest niestety ekwiwalent "właściwego silnika".
Uważam też że dobrze by było pod każdym uczestnikiem w spoilerach dać miniaturki screenów żeby nie trzeba było każdego na ślepo załączać.
Sorry, ale pisałem temat na szybko, a i tak spóźniłem się na wykład
Co do robienia czegoś dalej - proponowałbym bitwę stricte 3D, czyli bez wykonywania tekstury, albo chociaż ze zdecydowanym naciskiem położonym na model.
Noł łej. Jesteśmy już na takim etapie, że jako taką teksturę umie zrobić każdy, a przynajmniej powinien próbować. Nie ma co się cofać w tej kwestii. Z drugiej strony, jakby nie było grafik podczas modelowania musi myśleć o tym, jakie triki zastosować, by ostatecznie uzyskać dobry efekt po nałożeniu tekstury. W wielu przypadkach mamy chociażby model pokryty płaskimi polygonami, które ostatecznie będą drobnymi elementami utworzonymi za pomocą mapy alpha. Tworząc model, musisz myśleć o teksturze. Model tworzysz pod teksturę, nie teksturę pod model.
Jeszcze przed rozpoczęciem tej bitwy miałem już pomysł na następną i myślę że jest to pomysł całkiem dobry -
okno. Mamy tutaj nie tylko modelowanie i robienie tekstury, ale w dodatku zrobienie mapy alpha połączonej z dobrym diffuse i specularem, dalej: to co może być widoczne za oknem (firanka? co za problem zrobić pofalowaą firankę na normal mapie?) i w końcu zabawa z mapami typu glossiness. Pełny serwis. W dodatku w tym przypadku możnaby zaprzęgnąć mnożniki polygonów - można zrobić zajebiste proste okno z 100 trisów, a można poświęcić nieco punktów i zrobić jeszcze bardziej zajebiste i złożone dość okno z 500 trisów. Co Wy na to, Panowie?