Bitwa 8a - Mob 135708 377

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 5.07.2011 roku

Wyświetleń 135708

Odpowiedzi 377


Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Bitwa 8a - Mob
#161 2011-07-27, 18:46(Ostatnia zmiana: 2011-07-27, 18:46)
Taki wybór a takie gówno wybrałeś ; p
 

Konserwa

Konserwa

Użytkownicy
posty63
Propsy23
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy


Obawiam się, że ostatecznie nic tutaj nie gra, ale wrzucam.
Tekstury niegotowe jeszcze.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Bitwa 8a - Mob
#163 2011-07-29, 12:22(Ostatnia zmiana: 2011-07-29, 13:40)
Wszyscy się wyrobią do końca miesiąca?

Mam na myśli poniższe osoby:
Fartuess
KolegaZWojska [?]
Jedairusz
Avallach
Paagan
V3Q
Konserwa

Ktoś jeszcze coś klei?

Sugeruję, aby oddawać prace w następującej postaci:
- screen z viewporta (minimum 2 rzuty)
- siatka
- tekstury
- render (opcjonalnie)

Jeśli chcecie, to mogę wrzucić wszystkie modele na jedną scenę, do grupowej fotki.
 

Konserwa

Konserwa

Użytkownicy
posty63
Propsy23
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No, ja jeszcze.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Wybacz, byłeś tak blisko, że mi umknęło  :D
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
wątpliwe z mojej strony

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Można poczekać aż wszyscy skończą, ale oczywiście bez przesady  :ok:
 


Konserwa

Konserwa

Użytkownicy
posty63
Propsy23
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy


Podpowie ktoś czy można dodać alpha mapę w marmosecie (i jak to zrobić, jeśli się da)? I jak pozbyć się tej poświaty wokół niego?
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja nie widzę za bardzo możliwości, żebym się wyrobił do końca lipca. Musiałbym po 10h dziennie robić i i tak nie wiem, czy bym dał radę :P.

Zrobiłem UV mapę dla tej części low poly którą mam.



UV mapa jeszcze nie jest poskalowana i dopasowana do siebie. Zrobię to gdy cały model będzie miał UVki :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Bitwa 8a - Mob
#171 2011-07-29, 19:54(Ostatnia zmiana: 2011-07-29, 19:55)
Cytuj
Podpowie ktoś czy można dodać alpha mapę w marmosecie (i jak to zrobić, jeśli się da)? I jak pozbyć się tej poświaty wokół niego?
Poświata to bloom, alpha powinna być na teksturze diffuse od razu a w marmosecie żeby było widać jest taki suwak alpha alpha threshold czy jakoś tak, w zakładce z materiałem.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Ktoś jeszcze coś klei?
Ja robię zombie, nie wiem czy się wyrobię.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 8a - Mob
#173 2011-07-30, 19:22(Ostatnia zmiana: 2011-07-30, 20:00)
Zrobiłem takie podstawowe HP (milion trisów XD)



Ale użyłem x-normala i jakieś gówno wychodzi




Na modelu LP wygląda to tak



W sumie nie najgorzej ale masa błędów nie wiadomo skąd - na ogonie, kolce na grzbiecie (LP ma tam oddzielne smooth grupy) Jak wy takie rzeczy robicie?


KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 8a - Mob
#175 2011-07-30, 21:17(Ostatnia zmiana: 2011-07-30, 21:31)
A cóż to takiego? Ale z nazwy przypuszczam że to o to chodzi w przypadku tych kolców na grzbiecie które są bardzo cienkie.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Bitwa 8a - Mob
#176 2011-07-30, 21:29(Ostatnia zmiana: 2011-07-30, 21:32)
Normal jest wypalany w ten sposób że są puszczane promienie z zewnątrz modelu do środka i mierzone odległości pomiędzy przeniknięciem przez hp i lp. Ale kiedy masz model zrobiony tak, że w którymś miejscu ten sam promień przeniknie przez któryś model dwa razy (np raz przez nogę a potem przez tułów), musisz wyraźnie ostrzec o tym program. W tym celu robi się dodatkowy model gdzie są płytki oddzielające od siebie te części. Wowoz ostatnio się tego nauczył w praktyce (ja znam tylko teorię) to możesz jego zapytać o szczegóły. http://tech-artists.org/wiki/Normal_Map

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 8a - Mob
#177 2011-07-30, 21:31(Ostatnia zmiana: 2011-07-30, 21:33)
Dzięki! Niemniej mam inny kłopot o wiele bardziej wkurwiający. Co się tutaj dzieje?



Zaznaczam że nałożony tutaj normal to jednolity niebieski kolor, a model jest symetryczny łącznie z mapowaniem wzdłuż grzbietu. Bez normala wszystko działa poprawnie mimo, że nie powinien mieć on żadnego wpływu. Problem pojawiał się mi również w przypadku innych modeli.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 8a - Mob
#178 2011-07-31, 07:13(Ostatnia zmiana: 2011-07-31, 07:16)
Dobra, mam już odpowiedź na powyższe pytanie. Problemem jest jak zawsze soft marmoseta, bo tylko w nim problem ten występuje. Zatem podsumowując: bitwa maska predatora - marmoset źle wyświetlał specular, bitwa instrument muzyczny - marmoset zjebał alphę na strunach, bitwa fontanna - normalka była odwrócona na lewą stronę, obecna bitwa oraz poprzednia - marmoset kroi sobie model bez pytania. Czy jet jakiś racjonalny powód dla którego program ten nosi miano bardzo dobrego? Ale już odkładając tradycyjne hejty na mormona...




Po imporcie z mudboxa już się tak błyszczał XD

Konserwa

Konserwa

Użytkownicy
posty63
Propsy23
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Można poczekać aż wszyscy skończą, ale oczywiście bez przesady  :ok:

Czyli przedłużamy? Dzisiaj mogę dostarczyć ostateczną wersję, ale nie wiem, czy się śpieszyć.
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry