Maska predatora 44123 66

O temacie

Autor

Zaczęty 18.07.2010 roku

Wyświetleń 44123

Odpowiedzi 66

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Maska predatora
2010-07-18, 14:27(Ostatnia zmiana: 2012-02-20, 21:41)

Przedmiot do teksturowania: Maska predatora
Czas na teksturowanie: 14 dni (18 lipca - 1 sierpnia)
Autor modelu: Avallach



Zasady:
- model jest do użytku tylko na bitwę i nie wyraża się zgody na kopiowanie/wykorzystywanie w innych celach

- bitwa trwa 5 14 dni (18 lipca - 1 sierpnia)

- wymagana jest tekstura diffuse (reszta wg. uznania)

- można dokonywać zmian w mapowaniu, ale nie w siatce modelu

- dołączony jest model hp (pomocniczo)

- nie przyjmujemy renderów! Wymagany jest screen z viewporta maxa, marmoseta lub innego podobnego oprogramowania

- podczas prezentowania pracy (w tym temacie) trzeba zamieścić w/w screena oraz wszystkie użyte tekstury (mogą być zmniejszone, aby nikt nie kopiował) + opis jak zrobiło się tekstury (niewymagane)

- sugerowana i zarazem maksymalna rozdzielczość tekstury to 1024x1024

Kliknij tu, aby pobrać

Model:

Powodzenia!
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Złote Wrota

Maska predatora
#1 2010-07-18, 15:52(Ostatnia zmiana: 2010-07-18, 16:37)
Przydałoby się jakieś info na głównej forum albo coś podobnego. Szkoda by było, żeby w bitwie wzięły udział 2 osoby. No i przydałoby się określić maksymalną rozdzielczość tekstury.

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Cytuj
- sugerowana i zarazem maksymalna rozdzielczość tekstury to 1024x1024


Poza tym, 5 dni to chyba mało, chociaż zobaczymy ilu będzie chętnych.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Maska predatora
#3 2010-07-18, 16:43(Ostatnia zmiana: 2010-07-18, 17:31)
Za zgodą Wowoza zmieniłem czas trwania na 2 tygodnie i dopisałem tą sugerowaną rozdzielczość 1024x.

Jako że jest to bitwa z modelem low-poly (np na głowę potwora) zdecydowanie dobrym pomysłem jest wypalenie normalki ze zrobionego przez siebie hp.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Maska predatora
#4 2010-07-18, 17:21(Ostatnia zmiana: 2010-07-18, 17:26)
Cytuj
14 dni (18 lipca - 1 kwietnia)
Poprawcie to, chyba że sobie jaja robicie.

xD
Poprawiłem - Av

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Maska predatora
#5 2010-07-18, 17:27(Ostatnia zmiana: 2010-07-18, 21:14)
WIP (normal + ambient occlusion) - screen z Marmoseta:
Spoiler

Aha, jeszcze na wszelki wypadek doinformuję: w dołączonym do paczki modelu "hi poly" zastosowano tylko mechanizm wygładzania wsparty ręcznym wyselekcjonowaniem ostrych krawędzi. Do robienia wysokiej jakości normalmapy, najlepiej samemu zastosować znane sobie narzędzia wygładzające a nawet dokonać ręcznej korekty czy rzeźbienia.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
- nie przyjmujemy renderów! Wymagany jest screen z viewporta maxa, marmoseta lub innego podobnego oprogramowania
Może być Blender Game Engine, albo Esenthel?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Cytat: Dracon link=topic=10824.msg103835#msg103835#msg103835#msg103835 date=1279476137
Może być Blender Game Engine, albo Esenthel?

Pewnie.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Wydaje mi się że powinny być dopuszczone screeny z viewportu każdego oprogramowania do grafiki, a nie tylko z Maxa.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Cytat: Wowoz link=topic=10824.msg103796#msg103796#msg103796#msg103796 date=1279456024
 z viewporta maxa, marmoseta lub innego podobnego oprogramowania

 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Maska predatora
#11 2010-07-19, 17:26(Ostatnia zmiana: 2010-07-19, 17:27)
Zacząłem robić diffuse, koraliki na dredach wywalę, oczy najchętniej bym zmienił na glow, ale Marmoset nie toleruje więc chyba wywalę:
Spoiler

//edit:
Kolejny WIP:
Spoiler

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
WIP:
Spoiler

Jak na razie tylko niedokończony diffuse. Gdy będzie specular, to zacznie to jakoś wyglądać ;).
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Maska predatora
#13 2010-07-19, 19:10(Ostatnia zmiana: 2010-07-19, 20:46)
skoro wszyscy dawaja wipy to ja tez dam, a co :D
Spoiler

Jeszcze troche pracy przy diffuse samej maski i włosy. Potem moge robić inne mapy. Te kraty na ustach raczej znikną :)
 


Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Maska predatora
#15 2010-07-20, 00:53(Ostatnia zmiana: 2010-07-20, 00:55)
Diffuse, specular, normal, emiter:
Spoiler
Może będę jeszcze poprawiał.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Maska predatora
#19 2010-07-20, 20:46(Ostatnia zmiana: 2010-07-21, 13:35)
Zainstalowałem nowego Marmoseta, różnica widoczna od razu - początkowo irytująca bo lepiej pokazywał wady tekstur :lol:  
Zrobiłem tego emmasive'a, oczy dałem tylko na próbę w nim i od razu zrezygnowałem - okazuje się że zdecydowanie lepiej wyglądają czarne i mhroczne, może glow by coś dał ale tego nawet 1.0 nie ma :<
Spoiler




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry