Postulaty 1785617 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1785617

Odpowiedzi 5186

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tymczasowo ukryłem część postów, ale to rozwiązanie prowizoryczne. Zobaczymy czy temat będzie się sensownie rozwijał, jak dla prognozy są takie że jest do wyjebania pomimo że to offtop.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ech, przecież masz moderatora. Sam nie możesz usunąć?

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
bo daliście władzę nieodpowiedniej osobie. jak ja miałem moda, to nie było takiego pierdolenia
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
No warnów jeszcze dawać nie mogę.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
nie ufają ci
 


KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Postulaty
#2247 2013-05-19, 22:38(Ostatnia zmiana: 2013-05-19, 22:39)
Ale ja nigdzie nie prosiłem o usuwanie jego posta tylko właśnie o warna. "i niech wypierdala" napisałem w myśl haseł RBT jeśli o to chodzi.

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red
Proszę o dostęp do działu White&Red dla użytkownika @.


eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
moze ktos zobaczyc czy licznik odwiedzin prawidlowo dziala? pytam bo od dluzszego czasu mam 17999 :lol:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Mi też nie działa od ok. 2 tygodni.

L2T

L2T

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
dlaczego aktualny czas na dole strony jest cofnięty o godzinę do tyłu?
 
L2T

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
dlaczego aktualny czas na dole strony jest cofnięty o godzinę do tyłu?
Bo go się ustawia przy rejestracji/w profilu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To chyba nie jest powód, ja też mam cofnięty, a chyba było ok kiedyś. Możliwe że po prostu jest źle ustawiony na serwerze. Ale tak właściwie, kto korzysta z tego jako zegarka? Tego w ogóle nie powinno tam być, tak jak wielu innych elementów interface'u forum.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To chyba nie jest powód, ja też mam cofnięty, a chyba było ok kiedyś.
Miałem cofnięty, zminiłem strefę czasową na swoją i działa.

Z resztą posta się zgadzam, nawet miałem mega szalony pomysł odnośnie stylu forum bo chciałem sobie własny napisać, ale wątpię byś znalazł czas i być może skilla na implementację.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#2256 2013-05-22, 23:13(Ostatnia zmiana: 2013-05-22, 23:15)
Z resztą posta się zgadzam, nawet miałem mega szalony pomysł odnośnie stylu forum bo chciałem sobie własny napisać
Mnie to piszesz? ;_;
ale wątpię byś znalazł czas i być może skilla na implementację.
I do tego wsparcie społeczności, może już nie pamiętasz, ale z wielu stron reakcja na propozycję tworzenia nowego skina była przyjmowana po prostu wrogo.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wiesz, ja miałem taki popierdolony pomysł by wykorzystać pamięć dozwoloną na załączniki i pozwolić wgrać tam własny styl który byłby używany dla tej osoby, Ci którzy by nie chcieli, nawet nie mieliby ich na liście.
Sporo parania od strony skryptu forum by z tym było, dlatego nawet nie pisałem. Znaczy, sporo to kwestia względna, aż chyba pobiorę nulled i spróbuję napisać (kiedyś) :ok:  
Jakiej wersji IPB używa forum?

Avallach, jakbyś zrobił ten swój styl to nikt by nie płakał, a część się ucieszyła, tak to już jest na tym forum, zamiast o czymś mówić trzeba coś zrobić, a przejdzie. Sytuację pamiętam doskonale, kolejny powód dla którego nie pisałem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakiej wersji IPB używa forum?
[/size]

Wydaje mi się, że 3.1.4 ale nie pamiętam dokładnie
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Sawik to moje multikonto.


Postuluję o usunięcie go, zbanowanie lub połączenie z moim kontem.
 


0 użytkowników i 14 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry