Postulaty 1788616 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1788616

Odpowiedzi 5186

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ja postuluję o zbanowanie sawika. Był ban, wszystkim było dobrze, i czemu idiota-prowokator powrócił? Nikt na forum go nie lubi, każdy wymiotuje na widok jego postów, a on bezkarnie hasa sobie po forumie. Banowac go!

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To samo można powiedzieć o tobie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dark

Postulaty
#2282 2013-06-03, 22:43(Ostatnia zmiana: 2013-06-03, 22:43)
Nie można.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
A ja postuluję o zbanowanie sawika. Był ban, wszystkim było dobrze, i czemu idiota-prowokator powrócił? Nikt na forum go nie lubi, każdy wymiotuje na widok jego postów, a on bezkarnie hasa sobie po forumie. Banowac go!
Zbanowałem go ja i ja go odbanowałem. Gówno mnie obchodzi co o tym sądzisz.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Postuluję o zbanowanie użytkownika EdwardCrab61 za pisanie postów nie na temat, nabijanie postów, ogólny spam i wyzwiska w strone użytkowników :lol:  

Bim Bam BAN ?
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Na bana nie zasługuje, ale na warna jak najbardziej.
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie wiem czy to nie syndrom czerstwienia, ale z biegiem czasu jestem mniej tolerancyjny dla czegos takiego  :pokerface:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#2288 2013-06-06, 20:35(Ostatnia zmiana: 2013-06-06, 20:37)
Wowoz, każdego to irytuje, mnie podobnie ludzie zadający pytania o byle co poruszane pierdyliard razy w problematyce i zawarte w różnych faq. Albo ci próbujący "tworzyć" skrypty sklejając cudze czy próbując je przerabiać metodą prób i błędów (poważnie, tacy się trafiają). Ale to jest tM, tutaj mieliśmy nikogo nie banować dopóki nie ma to bardzo istotnego wpływu na ogólny poziom forum.

BTW, w sprawie nabijania sobie postów jako świeży użytkownik też masz swoje na sumieniu :lol2:  Ach te czasy NT :D

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Av, daj moderatora WWZowi, skończy się doba dobroci dla górnego forum.
Ewentualnie mi tylko na górne forum, zrobię porządek.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Postulaty
#2290 2013-06-06, 20:41(Ostatnia zmiana: 2013-06-06, 20:43)
Ten debil stara sie (nie)udzielać w kazdym temacie tego forum, pierdoląć glupoty na lewo i prawo, nie mając nic do powiedzenia a ciągle sie odzywając. To juz jest raczej wplyw na ogolny poziom, na bardzo globalny poziom, teraz do tego dochodzą wyzwiska, wulgaryzmy gdy ktos mu zwroci uwage.

Napisalem (nie) bo w prawie kazdym temacie nie udziela sie na temat, pierdolac glupoty czesto niezwiazane nawet z tematyka dzialu, w ktorym owy temat jest.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Wspomniałem już o tym kilka dni temu.
Może jakiś mały banik dla pana EdwardCrab61 za spam, bycie trollem, wypisywanie głupot, wkurzanie innych użytkowników forum i wypowiedzi na niskim poziomie? :D

Jak tak dalej pójdzie, to niebawem dorobi się bana, ale to nie ode mnie zależy  ;p  Problem tego gościa polega na braku wiedzy i pokory. Normalny człowiek posłuchałby rad innych (starszych, bardziej doświadczonych) i starał się nie popełniać ponownie tego samego błędu (chodzi o mało sensowne posty), ale pan Edward uważa, że wie wszystko lepiej i dzieli się tą wiedzą (a raczej jej brakiem). Upominanie nie przynosi rezultatu, dalej wypisuje swoje bezsensowne posty podchodzące pod trolling. Oczywiście uważa, że jest to takie zabawne...
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#2292 2013-06-06, 21:49(Ostatnia zmiana: 2013-06-06, 21:53)
Dobra, jak tylu was jest to gratisowo dorzucę mu dodatkowe 80%. Będzie miał jeszcze dwie szanse na ogarnięcie się, jak da radę, to po miesiącu warny zaczną schodzić.
Nie widzę powodu dla którego Wowoz miałby mieszać się w moderację górnego forum, z którym praktycznie nie jest związany. A i pewna tolerancja jest potrzebna, raz że bardzo wielu osobom początkowo odbija, a potem dorastają, a dwa że nie możemy sobie pozwolić na tak po prostu banowanie każdego kto nam się nie podoba.
Ty jesteś chyba jedną z ostatnich osób z górnego forum które mogły by dostać moderatora. Powiedzmy szczerze, sam nieraz niebezpiecznie blisko zbliżasz się w stronę bana, nawet jeśli to nie z mojej strony ci on grozi.

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wiem, dlatego to ukryłem :F
Z drugiej strony, jestem też chyba jedynym który coś tam wie odnośnie moddingu i by się tego podjął, chyba że Gothic1210 nadal czuje się na siłach.
Odnośnie WWZa to chodziło o sam fakt że z obowiązków moderatora wywiązywał się aż zbyt gorliwie.

Ogólnie mało mnie obchodzi kto to zrobi, ale przydałoby to się zrobić chociażby by później móc z czystym sumieniem warnować/banować tych którzy od nowa robią syf.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#2295 2013-06-06, 22:08(Ostatnia zmiana: 2013-06-06, 22:08)
Na razie na "moderatora który coś tam wie odnośnie moddingu i nadal się w niego angażuje" został wybrany Edek. Każdy widzi i sam może ocenić rezultaty. Jestem stanowczo przeciwny braniu kolejnej osoby. EdwardCrab61 nie ma bana nie dlatego że jest za mało moderatorów, tylko dlatego że jeszcze na niego nie zasłużył.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ajć, ja ogólnie nie mówiłem tu o EdwardzieCrabie, mam go w dupie chociaż lekko irytuje.

Mi ogólnie chodziło, a Edek ma problem z wirusami na kompie, nie wiem czy w ogóle wchodzi na forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
wywiązywał się aż zbyt gorliwie.
i bardzo dobrze. zadnego wzajemnego lizania po odbytach
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Postulaty
#2298 2013-06-07, 13:30(Ostatnia zmiana: 2013-06-07, 13:31)
czasem tylko ustawiałem znajomym pasek warnów symetrycznie :lol2:
a posty nabijalem do 150 #podpis pod awatarem :lol:
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Czapka dla tego pana? http://themodders.org/index.php?/user/13871-profik231/ Za całokształt. Albo rzadko zaglądam do problematyki, albo jestem przewrażliwiony, albo to jest pajac
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ


0 użytkowników i 13 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry