Prace Game-Artowe 557650 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 557650

Odpowiedzi 1152

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Damian to nie wygląda dobrze :D nie masz chyba na to pomyslu
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Tzn nie mam pomysłu na przejście miedzy 2 teksturami :D dzisiaj pobrałem CE 3, i zobaczymy jak tam terrain tool się sprawuje. Moze lepiej niż Vertex Paint w UDK ;D Zobaczymy co z tego będzie, nie ma się co spieszyć.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Yeto - za mało kontrastu masz na specularze a diffuse chyba troszkę za jasny. Druga rzecz - specular rób kolorowy, poczytaj to: http://www.manufato.com/?p=902
Warto byłoby zrobić gloss (marmoset obsługuje gloss jako kanał alfa na specularze) mapę dla zróżnicowania materiałów między sobą.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nad direct linkami to jeszcze musisz popracować :D
Powiedziałbym że remake bardzo wierny oryginałowi, i nie jest to raczej w pozytywnym sensie. Po co aż tak kurczowo trzymać się konceptu sprzed 15 lat?
http://liandri.beyondunreal.com/w/images/Flakcannon-ut.jpg
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20101123230336/unreal/en/images/c/c6/Unreal_Tournament_Flakcannon.jpg

Oni projektowali tą bryłkę biorąc pod uwagę że mają do wydania paredziesiąt tris, teraz mamy więcej, więc można by nie tylko dodać detale, ale i zmodyfikować kształt :D


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Zmień czarne tło, i dodaj detal jakiś na specularze tych podłużnych cylindrów. Dopieść też magazynek, mało detalu tam jest. Poza tym super!

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Av
Miał być wierny oryginałowi właśnie. Chodzi o duszę tej gry. W UT3 graficy z epica najebali detalu tyle, że model kozacki, ale w sumie to niczego sensownego nie przypomina ;)
A te dwa obrazki co zalinkowałeś, to są u mnie w refkach :)
@Jedariusz
Co proponujesz na tło?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jak można z tego strzelać :D

Na tło można dodać szaro-niebieskie tło + tekstura metalu na multiply albo softlight, tak aby była mało widoczna + lekki radial gradient na całość D:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
a po chuj tekstura metalu? :P
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Jak już to zblurowanego screenshota z levelu z oryginalnego UT + jakieś gradienty winiety czy coś. Jak myślicie?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
winieta :ok:
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Prace Game-Artowe
#771 2013-08-18, 23:07(Ostatnia zmiana: 2013-08-18, 23:34)
nie za hipsterskie? :F

Edit:
Takie coś spróbowałem
https://www.dropbox.com/s/7bcailhsnct8iav/screen01_b.png
opinie?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
wowoz: a po to, aby dodać zróżnicowanie tła :ok: huehue.  Fartuess ja bym zmniejszył blura i dodał kontrast do tła. Nie za dużo.

Test CryEngine 3. Tekstura na kamieniach to ta która była poprzednio na klifach w UDK.



 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Na pierwszym wygląda trochę jak kutas z mała fają i dużymi jajami xD
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
cannot unsee
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wy to jesteście :D W końcu mi zaczęły działać Youtub'y więc dzisiaj coś poscultpuje.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Na pierwszym wygląda trochę jak kutas z mała fają i dużymi jajami xD
Ty serio jesteś pedałem :D
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

drzewko

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Lotnik: igiełki są zbyt wiotke, więc drzewo wygląda jakby gałęzie miało z nitek. I to samo co umnie: zbyt chaotycznie ułożone :D + zbyt zbita góra.

Prawdopodobnie jutro odbędzie się ceremonia teksturowania, a po weekendzie może będę miał teren potraktowany World Machine. Normal + AO + Cavity powypalane, już testowałem w Marmosecie, wyszło dobrze. Narazie wstawiam sculpt:, specjalnie nie smoothowałem, tak aby było trochę zróżnicowania na powierzchni. Testowałem różne alphy na tym, ale keipsko wychodziło, więc zostaje tak jak jest.

Wyszło git moim zdaniem :D Duplikowane klika razy, tworzą klif.


 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
czemu caly czas robisz to samo? wez poszukaj jakis refek...
chociazby cos takiego. Z takich obelisków jak ty robisz nic nie da się sensownego zrobić...
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry