Prace Game-Artowe 560691 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 560691

Odpowiedzi 1152

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
No to teraz by się przydał nawet speedart, jak sobie z tym poradzić w ZBrushu.  Ok spróbuję sam, ale dopiero potym, jak skończę tutoriale Wendy, tego od : creating terrains for UDK / CE 3.  Skończę teksturowanie, utworzę klif, i zobaczę jak to wygląda. Jak będzie kiepsko to spróbuję coś takiego zrobić. Jak ktoś ma pomysł jak to zrobić to śmiało się dzielić :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Sory za doubla:

 koniec tych klifów :D Poza tym wowoz: jakbym tworzył klif, to na pewno nie jednym meshem, tylko terrain + tekstura klifu + dla urozmaicenia miejscami mesh.

 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
widziales kiedys taki klif? :D
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
:D Meh, klifopodobne :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#784 2013-08-23, 13:59(Ostatnia zmiana: 2013-08-23, 17:47)
Weź zrób to z refki, a nie z glowy
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Muszę przyznać ze Nawoz ma rację : p
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Nawóz :D

Teraz będę robić zajazd z Wiedźmina 1, trochę feedbacku wyniosłem z ostatniego budynku ( :D ), tylko czekać na odblokowanie limitu na cgtextures :D

Następnym razem jak będę robić klify (a może za niedługo, bo tak łatwo sobie nie odpuszczę) to zrobię sobie mały challenge, i spróbuje coś takiego zrobić.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

drzewo  :D


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
z pierza?
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Nie, tamto to chmury, drzewa to te zielone.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Lotnik liscie strasznie wygladają jak gluty. Photosource czy sam robiłeś hp lisci z galeziami i to wypalałes? Alpha strasznie pokiereszowana jest.

I jedna rzecz którą sam zauważyłem podczas robienia drzew: nie dodawać martwych gałęzi w ten sposób jak iTy dodałeś, bo źle wygląda. Albo drzewo pół-martwe, martwe  i wtedy dodać te gałęzie, albo drzewo zdrowe i tych gałęzi nie dodawać.

Ale lepiej niż ostatnio :ok:

Update tekstur do karczmy: wiem, ściana i drewniane pale się blendują, a to dlatego że użyłem jednej tekstury dla tych elementów. Dorobię jedną dodatkową, aby to wyróżnić, ale to juz nie dzis. To jest druga wersja tekstur, pierwszą zrobiłem tak lewacką, że w moment wywaliłem do kosza :D Feedback mile widziany. Powiedzmy że jest to nieoficjalny Witcher FanArt  :lol:






 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
mozna wiedziec co ty w koncu robisz? :lol:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ściągnij sobie gutkowe Polished Buildings i patrz jak on tam detal dodawał. Warto.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Karczme robie. Pagan da, teraz przeczytałem, nie wiem czy wypali to u mnie, raczej na końcu to ogarne jak skończę teksturowanie.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ogarnij przedtem, bo pewnie będziesz musiał połowę od nowa robić.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Mój model podfuturyzowanego KRISSa.
Low Poly przystosowane do widoku pierwszoosobowego (podobno mid poly). Póki co nieoteksturowane - tylko bake normalki i AO. Póki co nie ma tych holograficznych duperelków - dodam je potem później do LP.

https://www.dropbox.com/s/wi0qwqdcl1hisb8/Kriss09.png
https://www.dropbox.com/s/g6tet4tf01zbbu7/Kriss10.png
https://www.dropbox.com/s/cjik9o6dw97j6bb/Kriss11.png
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
a to istnieje cos takiego jak mid poly? zawsze mi sie wydawalo ze to jakis wymysl
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ano, ja też bym powiedział że to po prostu low-poly o wysokim triscouncie. "Low" w low-poly nie oznacza "bezwzględnie mało", ale "tylko tyle, ile jest potrzebne". A w takim widoku potrzeba więcej niż dla obiektu w świecie. Ale nadal powinno modelować się według filozofii low poly (nie marnować tris, używać ich tam, gdzie wpływają zauważalnie na wygląd).

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
mid poly jest to pojęcie wymyślone na tym forum, żeby robić w chuja Fartuessa :F. 5 razy mi tłumaczono co to niby ma być a potem mi się tłumaczyło, że to co powiedziano ostatnio, to nieprawda i że midpoly to co innego.

Tak, dla mnie to też jest po prostu low poly o nie tak niskim triscouncie...
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Zrobiłem tekstury od nowa. Bardzo podoba mi się efekt 3 dniowego teksturowania :D Detale jak brudny dół ścian, czy jakieś odcięcie przy ziemi zostaną dodane później, a może nawet na weekendzie. Dachem gospody zajmę się na końcu. Oczywiście zachowałem pełną modularność. Narazie wszystkie tekstury są w względnie dużych rozdzielczościach, na końcu je zoptymalizuję.




 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry