Drewniana misa 19847 113

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 13.01.2010 roku

Wyświetleń 19847

Odpowiedzi 113

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2408
Propsy3024
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Bitwa 2D - Drewniana misa

Render: http://i50.tinypic.com/1tn388.jpg
Download: Serwer 1 | Serwer 2 | Serwer 3 | Serwer 4
Refka: http://i46.tinypic.com/s2y92e.jpg
Rozmiar tekstury: 512x512

Termin: 27 stycznia - 2 tygodnie od rozpoczęcia.
Nagroda: Puchar w profilu.

Tekstura: Diffuse. Normal i specular nie obowiązkowe, ale mile widziane.


Model & UV Map - Buła
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3502
Propsy4237
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ok, to biore się do roboty :D
 

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy

Radek

Drewniana misa
#2 2010-01-15, 00:23(Ostatnia zmiana: 2010-01-15, 20:29)
Proszę,oto moja Zajebiaszczo Wielkiej Mocy tekstura diffuse:

PIERWSZY ŁADNY RENDER:

Wiem, nie jest zbyt ładna, ale mi się nudziło, więc ją zrobiłem. Możecie ją dodać do bitwy, będę mógł się pochwalić że startowałem :)

PS
To pierwsza tekstura, więc mówcie nad czym wypadałoby popracować.
EDIT
Podmieniłem na lepszą wersję.
 

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty142
  • Użytkownicy
O ile wiem, to to zdjęcie to nie render, bo widać siatkę, ale może masz dziwne rendery p
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2549
Propsy3248
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Radek link=topic=8430.msg78478#msg78478 date=Jan 15 2010, 12:23 AM\'
To pierwsza tekstura, więc mówcie nad czym wypadałoby popracować.
Po pierwsze - narzuciłeś na wszystko po prostu drewno. W sumie w tym przypadku można tak zrobić, ale lepiej narzuć na każdy element oddzielnie. Poza tym tekstura nie jest seamlessowa (samopowtarzalna) i akurat miejsce styku dwóch tekstur drewna wyszło na zewnętrznej części u góry, co brzydko wygląda.
Po drugie - sama faktura i kolor drewna wydają się nieodpowiednie. Ja bym wziął coś innego.
Po trzecie - obręcze zrobiłbym szersze.
Po czwarte - spróbuj porobić jakieś pionowe kreski lub cienia w miejscu łączenia desek, żeby widać było, że to deski, a nie jednolite drewno.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kelten

Kelten

Użytkownicy
posty526
Propsy384
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
Dobra To teraz pora na mnie to  również moja pierwsza bitwa ale od czegoś trzeba zacząć proszę o wyrozumiałość!
Render:

Diffuse:
 

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy

Radek

Drewniana misa
#6 2010-01-15, 15:34(Ostatnia zmiana: 2010-01-15, 17:45)
Podmieniałem na ładniejszą.
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
sruturututu
posty954
Propsy1106
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • sruturututu
Dozwolona zmiana mapowania?

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2408
Propsy3024
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
powiedzmy że tak, ale bez zmiany rozdzielczości. ma być 512
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2549
Propsy3248
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Dobra To teraz pora na mnie to  również moja pierwsza bitwa ale od czegoś trzeba zacząć proszę o wyrozumiałość!
Tam gdzie na mapie są uchwyty powinieneś zrobić teksturę będącej "kontynuacją" dolnej części - to przecież jedna a ta sama deska, nie powinno być tego przeskoku. W przypadku tego co jest obok (krawędzi górnej) już tak.

Cytat: Radek link=topic=8430.msg78505#msg78496 date=Jan 15 2010, 03:34 PM\'
Podmieniałem na ładniejszą.
Ze względu na szpary między deskami jest lepiej, ale samo drewno gorsze - nie wygląda jak drewno.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kelten

Kelten

Użytkownicy
posty526
Propsy384
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
Spoko dzięki za radę zmieni się !
 

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy
Mnie się bardziej to podoba, niż poprzednie. Ale za to herbatka dobra :P  Zresztą render też.
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Moja texturka jeszcze dodam obręcze i chyba zwiększę kontrast...


 

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy

Radek

Drewniana misa
#13 2010-01-15, 20:17(Ostatnia zmiana: 2010-01-15, 20:31)
Uff... Zostałem spamerem :P  Ale dałem bardziej realistyczne drewno. Ze mną jak z dzieckiem-mówisz i masz :P
Dodałem kilka szczegółów, które mi podpowiedziała mama-jest niezastąpiona (tak, ten spód balii to jej pomysł ;) )
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2549
Propsy3248
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Moja texturka jeszcze dodam obręcze i chyba zwiększę kontrast...
Te belki wewnątrz to nie najlepszy pomysł, jeśli już to załatwiłbym to metalem i to od spodu. Uchwyty powinny być jako jeden kawałek deski, a nie taka mozaika z drobnych kawałków. Drewno strasznie powtarzalne.

Cytat: Radek link=topic=8430.msg78534#msg78528 date=Jan 15 2010, 08:17 PM\'
Uff... Zostałem spamerem :P  Ale dałem bardziej realistyczne drewno.
Nie edytuj tamtego posta, tylko wszelkie zmiany wrzucaj w nowych postach - na tym polega idea tego co się nazywa WIP. Łatwiej oglądać i przynajmniej widać postępy.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
sruturututu
posty954
Propsy1106
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • sruturututu
Nie bójcie się speculara i normala. Pełno jest  tutoriali, artykułów na necie.


Kelten

Kelten

Użytkownicy
posty526
Propsy384
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
Ja powiem tak wszystkie poprawki wraz ze specularem i normalem zamieszczę pod koniec przyszłego tygodnia żeby to miało ręce i nogi.
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
sruturututu
posty954
Propsy1106
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • sruturututu
Co do speculara i normala to podstawy są chociażby tutaj:
http://themodders.org/index.php?showtopic=6372
Jest napisane tam także jak wyrenderować te tekstury.
Dodatkowo powiem, że warto użyć marmoseta czy Xoliulshader_1.3 albo MaxViewportShader_1.1_Max2009 dla posiadaczy nowszych 3ds maxów.

Coś ode mnie, tekstury dorzucę później (diffuse, specuar i normal)
http://jedaith.xt.pl/misa/viewport.jpg
http://jedaith.xt.pl/misa/marmoset.jpg

W zasadzie mogę każdemu to zrobić, jeśli nie umiecie albo nie możecie używać tak viewporta.

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1255
Propsy393
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Jedai, jak na drewno to masz chyba za mocnego speca :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry