Prace Game-Artowe 565645 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 565645

Odpowiedzi 1152

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
wowoz kształt czy faktura?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Damian, tak BTW Jak robisz florę? Zarzuć jakimś tutorialem :D
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
ymymmym, ale co tu pisać. Wpierw robisz teksturę, najlepiej wpisać w gogle typ flory, który będziesz robić. Np. Tropical Plants > Grafika. Dobierasz teksturę, i tutaj ważne aby była pozbawiona jakiegokolwiek speculara czy cieni. Owszem można poprawić w Szopie, ale dużo babrania z tym jest (jak ktoś lubi popracować to droga wolna). Zabierasz to do programu do grafiki 2D, i maskujesz taką roślinę. Zapisujesz w PSD albo TGA wraz z alphą, i nadajesz temu jakąś chrześcijańską rozdzielczość, np 512x512, 1024x1024. Potem zabierasz np do Blendka, i tam robisz model. W Maxie włączam sobie transparency w slocie z opacity i tak tworzę model. Warto dodać mu kilka tych poligonów, tak aby zbyt kancaisty nie był, bo od razu to widać na silniku. Potem edycja vertex normals: trzeba nadać im kształt Sphere, można użyć do tego skryptu z dema speedtree, który działa w Maxie, nie wiem czy do Blendka jest odpowiednik. I export.

Praktycznie normalnie się tworzy florę, tyle że wymaga trochę więcej miłości i czasu ( i tonę cierpliwośći ).

Tak btw co do mojej sceny: te kamienie to klify prawda? Bo może ja się źle określam i nie wiem co mam robić, dlatego wychodzi jak wychodzi.

Pagan jak chcesz dokładniejszego tuta to albo 3dmotive > Creating foliage for UDK, albo zrobię jakiś paintover w PS co do tych paproci jak zrobiłem. Ale to jutro bym mógł zrobić, dzisiaj juz nie nada  :lol:

@EtyD: będęu płakać za moim milionem propsó  :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Cytuj
Potem edycja vertex normals: trzeba nadać im kształt Sphere
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?259554
Tak bo akurat znalazłem :)
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Chyba wypadałoby coś pokazać:

 


 Zdecydowałem, że zrobię tileable, 2048x2048, miast robić każdą osobno teksturę. Wskazówki mile widziane.  To będzie taka mini wyspa, wokół będzie woda, więc trochę podmaluje Vertex Paint'em dopiero później.

A co do normali: przy roślinach na samym dole najlepiej aby ustawić je na sztorc, chyba, że to drzewo, to wtedy normalnie nadać im kształt sphere.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
lewacka tekstura zdecydowanie :D
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wiem, tak dzisiaj zobaczyłem :D A kształt ujdzie czy robić od nowa? Bo mi tak średnio pasuje :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
srednio wyglada takie poustawiane skały
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
meh. Zrobię całkiem inaczej: będzie wielki kliff i mała plaża/wybrzeże z przodu, miast kamieni wielkości wieży strażniczej, które leżą pod zamkiem. I to bedzie dobry pomysł.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Czemu nie konczysz tamtego enviro i się bierzesz za następne? :P
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Którego "tamtego"?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
screen z wiedzmina.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
To już dawno nieaktualne. Do takiej architektury nie mam głowy. Potrzebuje czegoś prostszego, bo enviro to nie jest łatwa rzecz :D :D :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
ja na twoim miejscu wspomogl bym sie terenem. samymi kamolami nic nie zdzialasz, jest calkiem smiesznie :D

enviro nie jest trdune, ale trzeba ogarniac edytor
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
aww! eto: przeca to WIP jest :D teren będzie, może dzisiaj popracuje w World Machine.

Bardziej od edytora mam problem z assetami. I dlatego syf wychodzi. Po tym jak "zrobię" enviro wezmę się za pojedyncze assety, żeby się odstresować :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
world machine? po co ci world machine to takiego malego skrawka terenu i to jeszcze przykrytego kamolami?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#736 2013-08-12, 21:45(Ostatnia zmiana: 2013-08-12, 22:03)
Po to aby sobie pocwiczyć?  Całkiem niezłe narzędzi BTW. A enviro byłoby robione na zwykłym UDK terrain.

Zacząłem scenę od nowa: miałem tym rzucić, ale dam temu szanse :D zaczne od czegos innego niz te cholerne skaly.

BTW: test WM + coastal overlay:






 Mesh resolution to 513x513.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Załóż teczkę Damian, bo jako jeden z nielicznych będziesz coś tam na bieżąco wrzucał  :)
Spróbuj ten projekt dopchnąć do końca.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Meh, na teczkę chcę pokazać coś dobrewgo, nie chce aby z teczki stał się temat: What are you working on :D Zobaczymy co z tego będzie, wczoraj robiłem tekstury, dzisiaj pewnie będę dodawać je na teren, które też wczoraj zrobiłem. Oczywiście wszystko w fazie pre-alfa, może jakieś screeny bedoo. (później).

Na razie tutaj będę postować. Teczkę obiecałem założyć jak dorwę UDK, więc niedługo się pojawi.

A tamte kamienie to porażka, już wywaliłem modele i teksturę, będą nowe.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Chyba trzymam się kolorów podanych na koncepcie. Będzie to lepiej wyglądało z teksturami na podłożu gdy zrobię roslinność. Jeśli macie jakieś propozycje co do tekstur to chętnie posłucham. Kamieni raczej takich dużych nie zrobię, coś mi się wydaje, ze skala na koncpecie jest zachwiana.






 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry