Modelowanie tego w Wingsie musiało być kurwiozalne.
Chyba nie myślisz na serio że to było modelowane
Tak jak pisałem, przerobione w GIMPie na ścieżki (2d), a potem zaimportowane do Wingsa (ma chyba od zawsze opcję importu SVG). W Wingsie jedynie ztrialngulowałem, puściłem te środkowe linie przez litery, a potem je wyciągnąłem do przodu. Zrobienie tego tak żeby dobrze wyglądało faktycznie wymagało trochę pracy (do tego zaznaczenie ostrych krawędzi), ale nie nazwałbym tego modelowaniem
Górny róg "C" faktycznie trochę się zepsuł, ale jak dla mnie takie drobne niedoskonałości nadają literom charakteru
Linia idąca przez pionową belkę "h" wyszła mi za równo i przez to jak dla mnie jest trochę zbyt sterylna
zbyt drobne re rysy/pekniecia. Font multiplayer bardzo fajny
Miałem problemy z wymyśleniem "a". "Zleceniodawca" twierdzi że zrobiłem je za duże, może mieć trochę racji. Wzorowałem się trochę na czcionce Endor, gdzie też ma taką wyciągniętą górę (właściwie tam o wiele mocniej). "p" i "e" naprawdę bardzo mi się podobają, z pozostałych jestem po prostu w miarę zadowolony.
Co do rys pewnie masz rację. Właściwie to były mocniejsze, ale potem je osłabiłem. Musiałbym kiedyś znaleźć jakąś lepszą metodę tworzenia ich, tutaj testowałem kilka, ale żadna nie była dość przekonująca kiedy ustawiło się jej zbyt mocne krycie. Dobre efekty dawało mapowanie wypukłości, do tego ustawienie maski tak żeby te najgłębsze rysy były widoczne tylko na "szczycie" wypukłości liter. Ale do tego trzeba by zrobić coś żeby poprawnie się kryły z jasną linią idącą przez środek i być może zadbać o to żeby miały odpowiedni kształt (co chyba wymagałoby ręcznego rysowania ich w podwójnej rozdzielczości
).
Jako coś nieoczywistego dodam że nie została tutaj zastosowana żadna gotowa tekstura / zdjęcie. Cieniowanie z Wingsa + prosty deseń z GIMPa na znikomym kryciu + ręcznie rysowane rysy. Spękania były bazowane na jednej teksturze, ale była po drodze przetworzona do formy gdzie była cała biała z nielicznymi idącymi przez nią liniami.