[G1] Nyras Prolog Demake 3765 18

O temacie

Autor Damianut_Gladiator

Zaczęty 16.04.2025 roku

Wyświetleń 3765

Odpowiedzi 18

Damianut_Gladiator

Damianut_Gladiator

Użytkownicy
posty34
Propsy24
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy


Witamy w Kolonii – porcie Nyras Prologue na silniku Gothic 1. Wkrocz do surowego, bezlitosnego świata Górniczej Doliny i poznaj historię widzianą oczami Nyrasa w dobrze znanym klimacie oryginalnego Gothica.

W tej przygodzie dającej wgląd we wciągający świat Gothica wyruszysz na krótką misję, która wprowadzi cię w atmosferę, kultowe postacie i obszar otwierający grę. Odkrywaj Kolonię – rozmawiaj ze współwięźniami, poznawaj tajemnice i ruszaj do walki, aby poczuć przedsmak historii, która nadejdzie w Gothic Remake.

Ten prolog, rozgrywający się przed przybyciem Bezimiennego Bohatera i początkiem oryginalnej historii Gothic 1, pozwala odwiedzić odwzorowane lokacje z Nyras Prologue.

Galeria


Download

- Steam
- ModDB



Instalacja (ModDB)

Uruchamianie (ModDB)
  • Uruchom GothicStarter z folderu "System"
  • Wybierz "Nyras Prolog Demake (PL)" i kliknij "Graj"

Porady
Zalecamy grać bez DX11 i pluginów – czyli grać niemal tak samo, jak gdy pierwszy raz graliście w Gothica.

Autorzy
Modyfikacja Nyras Prolog Demake została wydana przez zespół Nyras Enjoyers w składzie:

  • Fabiosek – Skrypty, Testy
  • Damianut – Skrypty, Testy
  • Julius – Grafika
  • Valeyard – Grafika
  • ReyPL (Vanarius) – Grafika, Testy
  • zuku05 – Level Artist, Narzędzia i wsparcie techniczne, Testy
Szczególne podziękowania twórcy kierują do Timura "T-Moor" Khodyreva za jego wsparcie i THQ Nordic & Alkimia Interactive za zgodę na stworzenie tego projektu.

Poza językiem polskim, modyfikacja została stworzona w aż 6 językach, dzięki Auronenowi i przy użyciu platformy Weblate.

Użyte zasoby
  • Rąbanie drewna – autorstwa mark56 (animacje) & Kamil1994muzyk (dźwięki)
  • Tekstury motyli i płomienia świecy – z Gothic 2
Dubbing
  • Nyras – Michał Klawiter
  • Diego – Adam Bauman
  • Whistler – Mirosław Zbrojewicz
  • Orry – Janusz Zadura
  • Ratford – Robert Tondera
  • Drax – Janusz Wituch
  • Kirgo – Paweł Szczesny
Modding
Assety modyfikacji są możliwe do pobrania na:
 - GitHub

W przyszłości opublikowane zostaną również skrypty.

Changelog
Wersja 1.0.1
  • Usunięto podwójny dźwięk wpisu w dzienniku
  • Gra zaczyna się o 8:00
  • Zmieniono zachowanie pewnego Easter Eggowego potwora
  • Bariera nie zaatakuje gracza nawet, jeśli nie ma zainstalowanego System Packa (który należy zainstalować z innych powodów)
 
Tłumaczenie modyfikacji do Gothica na smartfonie: Weblate.

Chcesz przetłumaczyć modyfikację, której nie ma na liście projektów Weblate? Skontaktuj się z administratorem (auronen na Discord).

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty100
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek

porfirion

Nyras Prolog Demake
#1 2025-04-16, 23:46(Ostatnia zmiana: 2025-04-16, 23:54)
Fajna rzecz - jako posiadacz dość starego komputera wreszcie mogę sobie zagrać w to demo, zamiast tylko oglądać gameplaye ;)

Mam nadzieję, że będą wprowadzane jeszcze jakieś poprawki? Pierwsza uwaga, którą mam od razu po odpaleniu - niestety bariera jest tak położona, że do chatki na placu wymian nie da się wejść bez "cheat god" i pchaniu bohatera naprzód klawiszem K mimo piorunów bariery. Oby można to było jakoś zmienić.

Aha, i od razu druga rzecz - niektóre opisy przedmiotów (przez to że w Nyras Demo są dość rozbudowane) nie mieszczą się w ramce w ekwipunku. Ale nie wiem, czy coś się da z tym zrobić, czy na opisy są maksymalnie dwie lub trzy linijki, więc tych dłuższych nie ma jak zmieścić?
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Fajna rzecz - jako posiadacz dość starego komputera wreszcie mogę sobie zagrać w to demo, zamiast tylko oglądać gameplaye ;)

Mam nadzieję, że będą wprowadzane jeszcze jakieś poprawki? Pierwsza uwaga, którą mam od razu po odpaleniu - niestety bariera jest tak położona, że do chatki na placu wymian nie da się wejść bez "cheat god" i pchaniu bohatera naprzód klawiszem K mimo piorunów bariery. Oby można to było jakoś zmienić.

Aha, i od razu druga rzecz - niektóre opisy przedmiotów (przez to że w Nyras Demo są dość rozbudowane) nie mieszczą się w ramce w ekwipunku. Ale nie wiem, czy coś się da z tym zrobić, czy na opisy są maksymalnie dwie lub trzy linijki, więc tych dłuższych nie ma jak zmieścić?

Pozycja bariery nie była zmieniana, ale wyłączaliśmy damage, tylko pewnie przez .ini nie złapało (damagebarrier czy coś takiego w ini moda). Grałeś w wersji workshopowej czy przez gdrive?

Co do opisów przedmiotów to zobaczymy. Jakieś drobne fixy będą, to oczywista sprawa. Jutro pierwszy patch (w zasadzie dzisiaj). Dzięki za grę ;).

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty100
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Wersja z Google Drive (bo nie posiadam w ogóle Steama). No, rzeczywiście są w pliku ini takie linie dotyczące bariery:
BARRIER.DisableDamage=1
BARRIER.AlwaysOn=1
ale najwyraźniej coś tu nie działa.

Jeszcze co do opisów przedmiotów - nie pamiętam, czy wielkość tego środkowego okienka w ekwipunku zależy od rozdzielczości gry albo jakichś innych ustawień, ale wygląda, że każda dłuższa linia opisu (niezależnie czy jest tylko jedna, czy dwie lub trzy) jest ucięta na końcu. Nie wiem, czy jest jakieś ograniczenie, ile może być linii opisu - na pewno w broniach będzie to problem, bo tam są jeszcze ich parametry (więc w takim kilofie, który ma 3 linie opisu - nb. też ucięte - to już nie zmieściło się na dole pole Wartość). No ale nie wiem, czy jest to do jakiejkolwiek sensownej poprawy (i czy warto się aż tak tym przejmować).

EDIT: teraz zauważyłem, że w pliku ini jest też takie:
INTERFACE.InventoryItemNoteSizeX=900
Czy to powinno rozszerzać okienko opisów, by się one mieściły? Bo jeśli tak, to albo wartość jest nieodpowiednia, albo znów coś tu nie działa.

Nie będzie to chyba spojler dla innych, skoro daliście też takie zdjęcie - bardzo fajny pomysł z faktycznym pojawieniem się cieniostwora po zmroku (jak oglądałem gameplaye demka, to trochę słabe wydało mi się, że mimo upływającego czasu noc w ogólnie nie zapada, a cieniostwór się nie pokazuje). Natomiast rozumiem, że to globalne ustawienie, by pojawiał się on obok bohatera, gdy tylko wybije godz. 20 - ale może jednak nie powinien się pojawiać na terenie placu wymian albo nawet na bramie, obok Orry'ego? ;)

Btw. to chyba udało mi się trochę zglitchować grę ;) Rozumiem, że w Waszym zamyśle to pojawienie się cieniostwora ma być przegraną, bo od razu ubija bohatera (a do tego ustawiliście mu 9999 odporności na broń białą/dystansową, by nikt go nie ruszył). Zrobiłem tak, że pojawił się w momencie, gdy wchodziłem po półkach skalnych nad opuszczoną kopalnią - no i z braku miejsca pojawił się nieco niżej, więc nie mógł mnie od razu dopaść (choć jak też sprawdzałem, czasem udaje mu się wspiąć na górę, ale to różnie bywa). W każdym razie mogłem spokojnie dokończyć szukania Jorika na płaskowyżu, Ratford zaprosił mnie do obozowiska, po czym... no, nie mam jak tam pójść, bo cieniostwór szaleje po drodze :P Chyba że liczyć na kolejny glitch - bo jako że nie ma on odporności na obrażenia od upadku, to można czekać, aż przy tej próbie wspinaczki weźmie i spadnie poniżej mostu do obozowiska, to wtedy (jak nie za pierwszym, to za drugim razem) sam się zabije ;)
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Damianut_Gladiator

Damianut_Gladiator

Użytkownicy
posty34
Propsy24
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@porfirion Grasz z Unionem, czy z samym System Packiem, i w jakiej wersji?

Jak bez Uniona to wychodzi na to, że te parametry, które użyliśmy do wyłączenia Bariery i rozszerzenia okienek pojawiły się w SystemPacku w wersji 1.9 albo 2.0.

Co do Bariery, to jak wyślemy aktualizację, to nie będzie nas atakować niezależnie od pliku "ini". Wystarczyło zmienić nazwę pliku ze światem: "WORLD.ZEN" na inną. Bariera działa tylko w świecie o tej nazwie.

Ale już okienka przedmiotów, to nie wiem, jak obejść bez Uniona lub System Packa w wyższej wersji.

A co do cieniostwora, to możemy utrudnić. : - )
 
Tłumaczenie modyfikacji do Gothica na smartfonie: Weblate.

Chcesz przetłumaczyć modyfikację, której nie ma na liście projektów Weblate? Skontaktuj się z administratorem (auronen na Discord).

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty100
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Bez Uniona ani System Packa, więc to pewnie dlatego :) (tak, jakimś cudem bez żadnego System Packa...) O, to świetnie, że będzie taka aktualizacja. A co do okienka przedmiotów - trudno, moja wina, że gram na starym Gothuku, bez tych nowych szmerów-bajerów :P Jakoś przeboleję ;)

Aż jestem ciekaw, czy i co wykombinujecie jeszcze z tym cieniostworem ;) Za pierwszym razem, choć (dzięki powyższemu obrazkowi) spodziewałem się jego pojawienia, to i tak wziął mnie z zaskoczenia :P
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Uniona nie wymagaliśmy (to w zasadzie nowsza wersja Systempacka, moim zdaniem lepsza), ale Systempacka w wersji przynajmniej 1.8 już koniecznie wymagamy, bo raczej nie ma opcji grać już w Gothica bez tego. Większość nowych PC'tów nawet tej gry bez tego nie odpali - u mnie się udaje jedynie na starym. Jeśli nie masz Systempacka 1.8 (który jest bazowo dostarczony np. do wersji Steamowej - w sensie domyślnie), to określone parametry działać nie będą = gra będzie wybrakowana.

Granie bez Systempacka w 2025 jest jak jedzenie zupy widelcem xD.

Co do Cieniostwora - nie używając pakietów skryptowych/Uniona, nie mogliśmy zablokować czasu (choć początkowo to planowaliśmy, tak jak rozważaliśmy czy wybrać G1 czy G2), więc zdecydowaliśmy się dodać taki mały easter egg i zakończenie rozgrywki gracza, który zbyt długo się opieprza (no bo naprawdę nie ma co tam robić aż tak długo).

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty100
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Zaraz, to "Odkrywaj Kolonię we własnym tempie" czy "zakończenie rozgrywki gracza, który zbyt długo się opieprza"? :P Żeby nie było, easter egg bardzo fajny i bynajmniej nie narzekam. Ale za pierwszym razem to - przez najpierw spokojne sprawdzanie placu wymian, a później kolejnych miejsc - po zwiedzeniu kopalni, polowaniu z Draxem i sparingu z Kirgo już była 20, zanim zdążyłem w ogóle wejść na płaskowyż do Ratforda ;)

Jeszcze jeden drobiazg - w jeziorku jest ten zardzewiały miecz, ale nie da się go zabrać podczas nurkowania. Prawdopodobnie to znowu coś, co umożliwia Union lub System Pack?
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To podnoszenie przedmiotów pod wodą oferuje Systempack i jest z parametru Gothic2Controls. Także bez Systempacka bezsensu w to grać imo. Minus jest też taki, że nie ma żadnej informacji, gdy przedmiot zostanie podniesiony (działa to tak, że wystarczy podpłynąć do przedmiotu, a gra automatycznie nam go zbiera).

Dodamy adnotację odnośnie wymaganego przynajmniej Systempacka w wersji 1.8 plus tam gdzie wrzucaliśmy/będziemy wrzucać moda.

Co do tego opisu moda - trochę przekopiowaliśmy z oryginalnego opisu Nyras Remake, a nie ukrywam, że nam się śpieszyło i chcieliśmy to już wydać. Oczywiście możemy to lekko skorygować.

Dzięki za grę :)

Damianut_Gladiator

Damianut_Gladiator

Użytkownicy
posty34
Propsy24
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wersja 1.0.1

Gotowa do pobrania na Steam i ModDB

  • Usunięto podwójny dźwięk wpisu w dzienniku
  • Gra zaczyna się o 8:00
  • Zmieniono zachowanie pewnego Easter Eggowego potwora
  • Bariera nie zaatakuje gracza nawet, jeśli nie ma zainstalowanego System Packa (który należy zainstalować z innych powodów)

@porfirion Możesz testować.  :trollface:

 
Tłumaczenie modyfikacji do Gothica na smartfonie: Weblate.

Chcesz przetłumaczyć modyfikację, której nie ma na liście projektów Weblate? Skontaktuj się z administratorem (auronen na Discord).

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty100
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Widzę, już zdążyłem trochę sprawdzić po nocy ;)

Bariera działa dobrze (tzn. że nie działa ;)) - widzę, że wpis w changelogu specjalnie pode mnie :P Choć to, że należy instalować System Packa, kłóci mi się z wcześniejszą poradą "Zalecamy grać bez DX11 i pluginów – tak samo, jak gdy pierwszy raz graliście w Gothica", a wtedy żadnego System Packa nie było :) (tak się tylko droczę)

I potwór też, jak widzę, dostał własną rutynę ;) wygląda to ok.

Tak jeszcze z mojego drobiazgowego czepialstwa :P mam wrażenie, że nie odwzorowaliście wszystkiego tak bardzo dokładnie: wiem, że w oryginalnym demie przynajmniej niektóre rośliny/przedmioty pojawiają się losowo w jednym z kilku ustalonych miejsc, więc ich położenia nie dało się przenieść jeden do jednego. ALE: w modyfikacji nie natknąłem się nigdzie np. na twardzień (który powinien być gdzieś na płaskowyżu ponad kopalnią - i samemu przedmiotowi nie wstawiliście opisu z Prologu) ani na talerz czy puchar (oba też powinny być nad kopalnią, w tym szałasie koło ciała Jorika i zielonego goblina).
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie wykluczamy jakiś aktualizacji (w tym świata) w najbliższej przyszłości, ale taka ciekawostka: Nie zawsze pojawiał się w Nyras Prolog Remake dany item, np. bardzo często nie było wody na beczce przy chatce na placu wymian, czasami znikała gruszka w chacie, więc mimo uruchamiania gry tysiąc razy mogliśmy coś przeoczyć. Dzięki za info ;)

Mam jednak wrażenie @porfirion, że za bardzo się czepiasz. Systempack to nie jest żaden plugin, ale jeśli faktycznie nie chcesz z nim grać, no to zmienimy każdy opis, że jednak to jest minimum (więc nie jak klasyczny czysty Gothic).

PS. Zrobiliśmy ten projekt głównie jako for fun i mały challenge, nie chcieliśmy tu pokazywać wyższości wersji klasycznej nad nową wersją (remake), bo każdy oceni sobie to indywidualnie po premierze, więc super, że masz uwagi. Z chęcią najpilniejsze poprawimy, nawet te związane z itemami, ale zrealizowanie tego projektu bez użycia Systempacka jest niemożliwe - uwierz  :D

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty100
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Przecież z tym System Packiem to napisałem, że tylko tak się droczę ;) I rozumiem, że najczęściej gra bez niego jest niemożliwa (sam nie wiem, jak mi się to udało, ale skoro jakoś tam działa, to na razie tego nie zmieniam - ale mam świadomość, że sam się napraszam, żeby to czy owo nie działało poprawnie). I nie zmieniajcie opisu, tylko przez jednego takiego osiołka-marudę :P

A co do pojawiania się przedmiotów w oryginalnym demie: nie mam niestety dużej próbki, bo tylko z paru gameplayów, które widziałem (no i na nich mogli też po prostu coś przeoczyć), ale wydaje mi się, że przedmioty zawsze są w takiej samej liczbie, tylko w zależności od rozgrywki - przynajmniej niektóre - są ustawiane w jednym z kilku losowych miejsc. Np. gruszka raz jest w misce na stole, a raz na półce (nie widziałem sytuacji, by nie było jej w żadnym z tych miejsc). Wspomniany twardzień był albo po lewej płaskowyżu, w okolicy kretoszczurów, albo w okolicy ciała Jorika (ale tego już nie widziałem na każdym gameplayu, więc nie wiem, czy go przeoczali, czy czasem mogło go nie być w ogóle).
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Duch

Duch

Użytkownicy
posty67
Propsy110
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Złożyłem Damianutowi gratulacje z premiery na dc, więc w tym miejscu składam wyrazy gratulacji dla całej ekipie, która tworzyła moda! Osobiście trochę mnie bawi pomysł na takiego moda, ale i tak dobrze, że stworzyli go Poiacy, a nie ktoś inny :D

Dobrze, że fandom nadal żyje
 
"The truth is... I hated you. I wanted you out of the way; I wanted my life back!"

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
W trakcie jak zaczęliśmy prace nad tą modyfikacją to usłyszeliśmy, że ponoć ktoś chciał zrobić coś podobnego (ukraiński zespół modderów), ale zdaje się, że przerwali prace. Przed rozpoczęciem prac chcieliśmy się upewnić, że nikt nie tworzy podobnego projektu, bo nie miałoby to dla nas sensu. I tak udało nam się zrobić to stosunkowo szybko, a było sporo roboty z uruchamianiem oryginalnej gry po kilka razy - zwłaszcza, że praktycznie w taki sposób odtwarzaliśmy całość dialogów i różnych sytuacji.

My z pewnością nie będziemy robić pełnej wersji demake (co jest moim zdaniem oczywiste, ale jak widać nie dla wszystkich), ale nie wykluczam, że ktoś się tego podejmie - zakładałbym pewnie, że jakiś rosyjski zespół, który ma gdzieś prawa autorskie.

Dzięki za opinię i grę.

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty100
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek

porfirion

[G1] Nyras Prolog Demake
#15 2025-04-22, 10:09(Ostatnia zmiana: 2025-04-22, 11:16)
Chciałem zobaczyć (trochę na kodach), jak cieniostwór z rutyną będzie się dokładnie sprawował - no i na początku wszystko ok, pochodził po płaskowyżu nad opuszczoną kopalnią (nawet zabił Ratforda :P ), potem zlazł do obozu Ratforda i Draxa, ale jak po całej nocy i dniu stania przy tym obozie, gdy o 22 miał niby wrócić na płaskowyż, to półki skalne go pokonały i zaciął się na nich ;) Bohater wtedy cały czas był w innym miejscu płaskowyżu, poza zasięgiem cieniostwora - jak wtedy podszedłem bliżej, by mnie zobaczył, to zaczął wariować, biegać na wszystkie strony, z jakiegoś powodu raz wbiegł nawet do środka opuszczonej kopalni na dole :) (może dlatego, że bohaterem odszedłem na płaskowyżu w tę stronę i gra chciała cieniostwora tam podprowadzić (mimo oczywistych różnic w wysokości, bo bohater był na górze, a stwór na dole).

A tak w ogóle to mimo tych 9999 punktów ochrony przed obrażeniami od upadku, to jednak spadając z dużych wysokości, może sobie coś zrobić - i udało mi się ostatecznie sprawić, że zginął po upadku (choć znacznie dłużej to trwało niż w pierwszej wersji modyfikacji, kiedy tej odporności w ogóle nie miał). Może to jakieś ograniczenia w mechanice G1 (nie wiem, czy SP albo Union coś tu by zmieniały), bo chyba dopiero w G2 jest ta odporność na obrażenia -1, dzięki której stwory nie otrzymują w ogóle danych obrażeń (a w sumie nie mam pewności, czy i w G2 to działa całkowicie poprawnie).

Ciekaw jestem - ale już nie chciało mi się sprawdzać - jak można by jeszcze zbugować grę ;) Jak cieniostwór zabił mi Ratforda przed zakończeniem poszukiwań Jorika, to zakładam, że po prostu gry nie da się ukończyć, bo nigdy nie dojdzie do rozmowy z myśliwymi w obozie. Ale co, gdyby zakończyć i to poszukiwanie z Ratfordem, i polowanie z Draxem, a potem cieniostwór ubiłby jednego z nich lub obu? Bo mam wrażenie, że skrypty przy odpaleniu tego trialogu z myśliwymi sprawdzają tylko zmienne ustawiane przy zakończeniu zadań, a nie czy postacie faktycznie są na miejscu (chyba że coś przegapiłem) - więc gdyby któregoś zabrakło, to gra mogłaby się scrashować albo przyblokować tak, że weszłaby w tryb cutscenkowy (bohater sam siada na ławce), ale nie da się nic zrobić.

Post połączony: 2025-04-22, 11:16
Tak się jeszcze upewnię co do jednego drobiazgu - wszystkie wpisy do dziennika zostały wzięte żywcem z oryginalnego dema, nie dodawaliście nic od siebie? (pytam, bo nie mam jak tego sprawdzić w oryginalnym demie, skoro na moim kompie nie pójdzie :P )
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Damianut_Gladiator

Damianut_Gladiator

Użytkownicy
posty34
Propsy24
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak już cieniostwór zabija jednego z myśliwych zanim zacznie się ostatnia sekwencja, to gry i tak już się nie da przejść, więc nie zajmowałem się tym dalej, co się dzieje z cieniostworem.

Ta ochrona, to zrobiłem ją tak, jak robili "nieśmiertelność" w oryginale, nie widziałem, by było tam zastosowane rozwiązanie -1, to nie zastosowałem tego/nie sprawdzałem.

Cieniostwór nie pojawia się, jeśli już zaczyna się ta ostatnia sekwencja.

Wszystkie wpisy z oryginału; nie których nie daliśmy z powodu ograniczeń interfejsu. Nie daliśmy nazw podzadań, że tak to określę.

A na Twoim kompie może pójdzie, ale jak uruchomisz z parametrem -dx11. Ja z tym parametrem testowałem Remake'a, by robić tego moda. :P
 
Tłumaczenie modyfikacji do Gothica na smartfonie: Weblate.

Chcesz przetłumaczyć modyfikację, której nie ma na liście projektów Weblate? Skontaktuj się z administratorem (auronen na Discord).

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jest już kilka dni po premierze to możemy udostępnić oficjalnie zdekompilowane assety modyfikacji: https://github.com/Nyras-Enjoyers/nyras-prologue-demake-assets

Jeśli chodzi o skrypty - pojawią się niedługo (i też damy w pierwszym temacie link), bo będą jeszcze drobne fixy. Można oczywiście śmiało ze wszystkiego skorzystać, z prośbą o uwzględnienie skąd owe pliki pochodzą i w miarę możliwości podlinkowania do źródła oryginalnego (githuba). Dzięki ;)

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1728
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pomysł absolutnie odklejony, za co daję propsa. Oby więcej takich dziwnych pomysłów na świecie. Może Gothic 3 Demake?

Jedyne, co mnie boli w modzie, to nazwa. Myślę, że straciliśmy tutaj okazję, żeby moda nazwać Gothic Remake Demo Demake.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry