Avallach 116954 160

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 27.12.2011 roku

Wyświetleń 116954

Odpowiedzi 160

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie ladnie av najpierw robić podobne logo dla gmpa, a potem dla konkurencji  :lol:
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Napis zajebisty, a kiedy oteksturujesz modele z dwóch poprzednich stron tematu?:lol2:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pewnie nigdy, teraz zajmuję się moddingiem gry Ingress, w najbliższej przyszłości być może pisaniem jej klienta od zera.
W drugorzędnych planach mam sandboxa na Unity, jednak tam przynajmniej początkowo modele nie będą mi potrzebne. Właściwie to dość istotnym elementem będzie generowanie siatek w real-time. Do tematyki rpg / gry bitewnej może kiedyś wrócę, bo to bardzo przyjemny temat i trochę mi tego brakuje, ale priorytetyzuję takie sprawy według ich realności :D

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
priorytetyzuję takie sprawy według ich realności  
i sandbox na drugim miejscu. ehe
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie widzę nic trudnego w robieniu sandboxa skoro z definicji jedynym założeniem tej formy jest umożliwienie graczowi nieokreślonej zabawy / tworzenia. Ja tu akurat mam na myśli m.in edycję terenu w stylu Minecrafta (chociaż sam styl tego terenu ani grafika takie być nie mają). Jest to jak najbardziej realne. Właściwie są gotowe otwartoźródłowe paczki skryptów "minecraftowych" do Unity, z tym że ja akurat nie mam zamiaru opierać się na żadnych sześcianach. Zamiast tego chcę na podstawie własnych algorytmów generować bardziej złożone siatki w locie (co nie jest oczywiste, ale jak najbardziej wykonalne).

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Czyli po prostu edycja heighmapy w świecie gdzie możesz rąbać drzewa itd. dla zdobycia surowców i budowy z nich różnych rzeczy? Inaczej mówiąc, Stranded II z modami:[media]
https://www.youtube.com/watch?v=e3Fm9MNmbas
[/media]
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Nie widzę nic trudnego w robieniu sandboxa
podobnie jak rpg na unity czy tower defense na androida, c'nie? :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Avallach
#68 2013-04-29, 14:38(Ostatnia zmiana: 2013-04-29, 16:02)
Cytuj
Nie widzę nic trudnego w robieniu sandboxa
podobnie jak rpg na unity czy tower defense na androida, c#msg1081400nie? :lol2:
Robienie rpg nie jest łatwe i nigdy tak nie twierdziłem. Wielokrotnie wręcz zaznaczałem że nie jest to rodzaj projektu którego ukończenia bym oczekiwał, chodziłoby o samą przyjemność tworzenia i naukę.
Tower defense to prosty do zaprogramowania gatunek i to podtrzymuję. Uważasz inaczej? Dlaczego?

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytuj
Tower defense to prosty do zaprogramowania gatunek i to podtrzymuję.
Potwierdzam. A jak ja to potwierdzam, to to nie może być trudne :|
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Avaloach grubsze ja tu muszę id widzieć a nie takie pipidowy widsz
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Nowe na pewno lepsze, ale moim zdaniem krój jest do poprawki. Zbyt mocno ściśnięte literki z multiplayera. Dałbym je szerzej i może nieco grubsze.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Avallach
#73 2013-05-18, 00:58(Ostatnia zmiana: 2013-05-20, 00:55)
Wektorowa grafika zawierająca scenę z anime Puella Magi Madoka Magica, mam zamiar na jej podstawie zrobić tapetę. To w sumie można uznać za wip, ale główną część pracy zdecydowanie mam już za sobą :D
Następnym razem spróbuję coś takiego zrobić w Inkscape, bo ścieżki w GIMPie jednak mocno kuleją. Przetwarzanie na ścieżki zajęło mi chyba drugie tyle co tworzenie szkicu. W samym szkicu najwięcej czasu spędziłem nad twarzą i oczami :D
http://s6.ifotos.pl/img/Beztytuuj_nrnxqah.jpg
Jak patrzę na to to dochodzę do wniosku że to anime wyglądałoby dużo lepiej gdyby postarzyli bohaterki o jakieś 2-3 lata i dali im normalne kształty ciał :D

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Gotowe :D

Tapeta pc (1440x900, ale oryginał mam w razie czego w wyższej rozdziałce): http://img703.imageshack.us/img703/2316/pmmawp1byavallach1440x9.png
Jako tapeta na tablecie: http://s6.ifotos.pl/img/Screensho_nrnaapq.png

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No czasem dostosowanie tapety do własnych potrzeb (czyt. rozdzielczości) to ciężka sprawa :lol2:  Tak już pokażę swoje wypociny w twoim temacie :lol2:

http://ifotos.pl/zobacz/Untitled-_rwpasxp.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/erika10jp_rwrnwes.jpg
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Wow, nie gadaj że cała lewa strona jest dodana przez ciebie :D
Świetnie to wyszło, nie widać powielanych elementów.
Owszem :3
Grunt to odpowiednia motywacja, taka jak np. wymarzona tapeta :lol2:
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Modele po prostu miażdżące i pomyśleć, że zrobione w Wingsie... ;D

Robisz projekt tego moda czy przez złego admina straciłeś nadzieję ? :blink:                                 
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Avallach
#79 2013-10-28, 12:27(Ostatnia zmiana: 2013-10-28, 13:11)
Nie moda, ale grę. Nic związanego z Gothicem. Akcja w połowie XVII wieku w Londynie. Od ładnych paru miesięcy siedzę nad scenariuszem i zajmie mi to prawdopodobnie jeszcze ich wiele, a zanim nie będzie rozsądnie gotowy nie chcę brać się za żadne artworki.

Ostatnio zrobiłem sobie małe kalendarium co ważniejszych (lub związanych z fabułą) wydarzeń historycznych żeby lepiej załapać klimat epoki. Choć kluczowy jest XVIIw, zacząłem od średniowiecza. Załączam jako ciekawostkę (pewnie jeszcze trochę dat dojdzie, a część wyleci jako nieważne) (wszystkie są zaokrąglone do dziesiątek, wystarcza mi sama orientacja kiedy to było):
Spoiler
1350 - (Anglia) armaty wchodzą do użycia
1430 - Joanna d'Arc spalona na stosie pod zarzutem herezji
1440 - początki polowań na czarownice
1490 - Malleus Malificarum, papież bullą wspiera polowania Inkwizycji
1500 - druk jest powszechny, odkrycie Ameryki
1500 - początek rozwoju rapiera
1500 - twórczość Leonarda da Vinci
1530 - (Anglia) odłączenie od kościoła (20 lat po tezach Lutra)
1540 - (Anglia) czarownictwo ogłoszone karalnym śmiercią
1550 - (Londyn) założenie frańciszkańskiej szkoły Christ's Hospital dla ubogich i bezdomnych chłopców
i dziewcząt (!)
1550 - pierwsze muszkiety
1560 - początek szczytu polowań na czarownice
1590 - około 1000 zabitych w procesach o czary w Trierze w Niemczech
1590 - pierwsze książki opowiadające legendę Fausta
1600 - 1710 - (Anglia) epoka Stuartów
1600 - (Anglia) król Jakub I Stuart wydaje swoją książkę Daemonologie, popierającą polowania na
czarownice
1600 - około 250 zabitych w  procesach o czary w Fuldzie w Niemczech
1600 - (Londyn) plaga dżumy
1600 - powstaje Kompania Wschodnioindyjska holenderska i brytyjska
1600 - (Londyn) teatry Globe, Hope i  Fortune Playhouse w Londynie, powstaje Hamlet Szekspira
1600 - (Londyn) rozpowszechniają się publiczne powozy do wynajęcia (pierwowzory taksówek)
16** - (Anglia) zaczynają powstawać domy pracy, w których muszą pracować bezrobotni biedacy, są
często zmuszani do pracy siłą, ten sam los spotyka przyjmowane tam opuszczone dzieci
16** - skazańcy, zarówno za poważne jak i lżejsze zbrodnie, są wysyłani do niewolniczej pracy w
koloniach zamorskich
1610 - (Londyn) spisek prochowy katolików przeciwko Jakubowi I mający na celu zabicie go przy
wysadzeniu Parlamentu
1610 - pierwsza trwała kolonia brytyjska w Ameryce
1610 - (Anglia) tsunami przy kanale brystolskim, tysiące utonięć
1630 - około 900 zabitych w procesach o czary w Wurzburgu w Niemczech, do 600 w Bambergu,
koniec szczytu polowań
1630 - (Londyn) pierwsze muzeum otwarte dla zwiedzających (Musaeum Tradescantianum)
1630 - (Anglia) powstaje najstarsza istniejąca do dziś szkoła dla dziewcząt (The Red Maids' School w
Bristolu)
1630 - rozpowszechniają się wczesne pistolety skałkowe
1630 - Galileusz skazany przez inkwizycję na dożywotni areszt za herezję kopernikańską
1640 - (Anglia) zakaz tortur
1640-60 - (Anglia) teatry zostają zamknięte przez purytan
1640 - muszkiety ewoluują i wypierają arkebuzy, używane są pierwsze, nieskuteczne granaty
1640-50 - (Anglia) wojny trzech królestw (Anglia, Irlandia, Szkocja)
1650 - (Anglia) łowca wiedźm Matthew Hopkins doprowadza do egzekucji około 300 kobiet, masowa
egzekucja 19 czarownic w Chelmsford
1650 - (Anglia) Karol I obalony i ścięty, O. Cromwell ogłoszony Lordem Protektorem Republiki Anglii
1660 - (Anglia) śmierć chorego Cromwella, koronacja Karola II - Anglia monarchią parlamentarną
1660 - (Londyn) rośnie popularność pierwszych kawiarni, miejsc kulturalnych dyskusji i interesów
1660 - (Anglia) trzecia najstarsza angielska szkoła dla dziewcząt (The Maynard School w Exter)
1660 - (Londyn) powstaje The Royal Society - pierwsze na świecie towarzystwo naukowe
1666 - "Annus mirabilis" (rok cudów), zawierający Liczbę Bestii 666
#################################################################################
1666 - (Londyn) Wielka Zaraza - 1/5 populacji miasta ginie na dżumę, na koniec przychodzi Wielki
Pożar który spala domy 90%
1666 - (Londyn) pierwsza "gazeta"
1670 - (Anglia) powstaje Raj Utracony Johna Miltona
1675 - (Anglia) Karol II zakłada Królewskie Obserwatorium Astronomiczne w Greenwich
1690 - wielki głód we Francji zabija 10% populacji, proces 80 czarownic z Salem
1690 - (Anglia) - wygnanie Jakuba II, koronacja jego córki Marii II, wydanie Deklaracji Praw
1700 - (Londyn) założenie St Martin’s Middle Class School for Girls w centralnym Londynie
1700 - (Anglia) powstanie Banku Anglii
1710 - (Londyn) (nieokreślenie wcześniej) powstaje szkoła Lady Eleanor Holles dla dziewcząt
1710 - najmroźniejsza zima od 500 lat, w Prusach z głodu ginie 1/3 populacji
1710 - pierwszy używany w kopalni silnik parowy
1720 - (Anglia) ostatnia egzekucja czarownicy
1735 - (Anglia) Witchcraft Act ogłasza czarownictwo fałszywym i karalnym jedynie rokiem więzienia,
schyłek procesów
Zastrzegam że pisałem to na własny użytek i mogą być błędy / dziwactwa :D
Chcę przyjąć historyczne realia, ale tam gdzie wymaga tego fabuła, oczywiście dokonać konfabulacji. Do tego obraca się ona wokół istnienia magii i zakłada że historia może zmieniać się wstecz (a właściwie "naprawiać" / "racjonalizować", nadając realne przyczyny wydarzeniom związanym z magią).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry