Avallach 116959 160

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 27.12.2011 roku

Wyświetleń 116959

Odpowiedzi 160

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Tak sobie przeglądam i niezła sieczka : p
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Większość tych rzeczy jest stara. Właściwie nigdy nie określałem siebie jako grafika (a na bank nie 2d). To coś czym zajmuję się przy okazji. Moją główną profesją jest i będzie programowanie. Stety, bo dobrych programistów nie jest za dużo i jest to świetnie płatne, niestety bo to zwyczajnie nudne i nieraz wkurwiające. 

Inna sprawa że mam trochę ambicji w sferze designu, ale w niej dotąd nie zrobiłem właściwie nic porządnego.

Teraz próbuję znowu wejść w skórę scenarzysty, tym razem na poważniej :D

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Mówiłem tylko o datach  : p
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Cytat: Aztek
No czasem dostosowanie tapety do własnych potrzeb (czyt. rozdzielczości) to ciężka sprawa  Tak już pokażę swoje wypociny w twoim temacie

http://ifotos.pl/zobacz/Untitled-_rwpasxp.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/erika10jp_rwrnwes.jpg
krzywo i tak jest, a gdzie dorobiona zasłona którą możesz na podstawie tych które są w całości zrobić, azogleń xD 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sam jesteś krzywy :lol2:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Znowu do GMP. Chcieli logo do edytora świata pasujące do dotychczasowego (czyli coś między stylem logo Gothica i Risena). O ile przy napisie "multiplayer" poszedłem za bardzo w stronę tego drugiego, to tu starałem się osiągnąć efekt bliższy temu z Gothica. 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Za bardzo widac to, ze malowales tabletem. Ja bym jednak starał się uzyskać styl rysunku technicznego. Tutaj jest za dużo krzywych linii, dziwnych świateł itp.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Chciałem żeby wyglądało to jak wiele warstw szkicu ołówkiem (lub kredą przy odwróceniu kolorów). To co bierzesz za dziwne światłą to po prostu będące pod pokryciem napisu wcześniejsze warstwy szkicu. Kliknięcie na miniaturkę otworzy wersję czarną na białym tle, może lepiej będzie widać o co chodzi (bo w takich kolorach to tworzyłem).
Najpierw powstały same zarysy liter które miały pasować do logo "Gothic" i gmp. Motyw "pracy w toku" / "szkicowania" przyszedł później.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
moim zdaniem lepiej prezentował by się tekst techniczNy, który byłby w formie geometrycznej si:)atki, tak jak w modelu
 


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
spoko
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Obie wersje spoko
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ruszyłem trochę z jednym z moich dwóch projekcików na Unity. Sandbox w którego nie wierzył Eto :D
Edycja świata jest na zasadzie podobnej jak w Minecrafcie, oparta o Voxele. Minecraft renderuje jednak teren jako zbiór sześcianów umieszczonych w miejscach voxeli. Ja zaimplementowałem specjalny algorytm wygładzający i generujacy płynny mesh terenu.

Wersja bez wygładzania (jak w Minecrafcie):


Wersja z wygładzonym meshem:


Wersja z wygładzonym meshem i normalnymi (cieniowaniem):

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Możesz pokazać to z bliska? 
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
W wersji z wygładzonym modelem nie ma zmapowanej tekstury. Byłoby to właściwie kurewsko trudne. Chyba będę musiał załatwić to jakimś shaderem który wyświetli w miarę bezszwowo i bez rozciągnięć teksturę na podstawie samych koordynatów wierzchołków, bez mapowania.

Tutaj widok z siatką rzeczywistych voxeli:

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Bawisz się tylko czy masz zamiar to rozwijac aż do jakiejś grywalnej postaci?
 
makin' bacon

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
No pewnie że to grywalnej postaci :D
Chcę zrobić coś w stylu Tekkita. Budowanie elektrowni, fabryk, zmechanizowanych kopalni itd. W Tekkicie miało to fajną logikę, np trzeba było mieć maszyny produkujące lód, pompy i zestaw rur które wtłaczały go do chłodzenia reaktora, podobną maszynerię dostarczającą pojemniki z uranem, system do ponownego wzbogacania uranu, transformatory, panele diagnostyczne i konsole sterowania tym wszystkim, systemy awaryjne mące szybko wstrzymać reakcje w reaktorze na wypadek awarii chłodzenia aby zapobiec przegrzaniu i eksplozji, zamykanie całego reaktora w silosie ze zbrojonego betonu i zalewanie wodą aby ograniczyć skutki promieniowania i ewentualnej eksplozji, radzenie sobie z jej skutkami jakby jednak do niej doszło... To wszystko było bardzo ciekawe i pozwalało kreatywnie tworzyć realistyczne systemy.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Wow. Nie wiem jak osiągnąłeś to wygładzanie terenu, ale wygląda niesamowicie w porównaniu do minecrafta. Życzę powodzenia :)
 
some things are meant to be

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
Wow. Nie wiem jak osiągnąłeś to wygładzanie terenu
http://en.wikipedia.org/wiki/Marching_cubes

Strasznie trudne w implementacji, ale są gotowce w różnych językach. Musiałem tylko zmodyfikować algorytm i kawałek dopisać ze względu na dość szczególne zastosowanie.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
A jak z wydajnością?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry