Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kazzam

Strony: [1] 2 3 ... 11
1
Ukończone modyfikacje / Atak jaszczuroludzi
« dnia: 2010-07-02, 12:21 »
właśnie dlatego co napisałeś po wyzej nic już nie odpisywałem,-nie było już sensu ;p  tak to diego był najbogatszym(zależy też króre zakończenie) też gram na  patchu 1.74-najnowszy.I +balans.

Lares...miał być "tam gdzie nadaża sie jakaś okazja"  :)  

pozdrawiam

2
Ukończone modyfikacje / Atak jaszczuroludzi
« dnia: 2010-06-26, 20:00 »
Ad.1.   :(   No i właśnie bezi ma zadanie ich zabić, a zadaje je Bennet. I wtedy oni giną.

Ad.2.  Nie musisz, ale gra prawdopodobnie zakłada, że tak. Podam inny przykład: w zakończeniu Gothic 3 jest mówione, że Lares udał się do Mora Sul, a w grze mogilbyśmy go zabić, mógł zostać zabity przez różne gady etc. jest wiele możliwości, a gra zakłada jedną, co nie znaczy że twoją  ^_^  

Ad.3. Przypuszczam, że z górniczej doliny przychodzą. Bo tam byli na początku, a później gdy smoki zostały zabite, oni wyruszyli do Khorinis, żeby jak to powiedziałeś #msgote author=Goran link=topic=10517.msg100591#msg100591 date=1277575231]Ad.1.   :(   No i właśnie bezi ma zadanie ich zabić, a zadaje je Bennet. I wtedy oni giną.

Ad.2.  Nie musisz, ale gra prawdopodobnie zakłada, że tak. Podam inny przykład: w zakończeniu Gothic 3 jest mówione, że Lares udał się do Mora Sul, a w grze mogilbyśmy go zabić, mógł zostać zabity przez różne gady etc. jest wiele możliwości, a gra zakłada jedną, co nie znaczy że twoją  ^_^  

Ad.3. Przypuszczam, że z górniczej doliny przychodzą. Bo tam byli na początku, a później gdy smoki zostały zabite, oni wyruszyli do Khorinis, żeby jak to powiedziałeś #msgote author=Goran link=topic=10517.msg100591#msg100591 date=1277575231]Ad.1.   :(   No i właśnie bezi ma zadanie ich zabić, a zadaje je Bennet. I wtedy oni giną.

Ad.2.  Nie musisz, ale gra prawdopodobnie zakłada, że tak. Podam inny przykład: w zakończeniu Gothic 3 jest mówione, że Lares udał się do Mora Sul, a w grze mogilbyśmy go zabić, mógł zostać zabity przez różne gady etc. jest wiele możliwości, a gra zakłada jedną, co nie znaczy że twoją  ^_^  

Ad.3. Przypuszczam, że z górniczej doliny przychodzą. Bo tam byli na początku, a później gdy smoki zostały zabite, oni wyruszyli do Khorinis, żeby jak to powiedziałeś przedłużyć gatunek#msgote author=Goran link=topic=10517.msg100591#msg100591 date=1277575231]Ad.1.   :(   No i właśnie bezi ma zadanie ich zabić, a zadaje je Bennet. I wtedy oni giną.

Ad.2.  Nie musisz, ale gra prawdopodobnie zakłada, że tak. Podam inny przykład: w zakończeniu Gothic 3 jest mówione, że Lares udał się do Mora Sul, a w grze mogilbyśmy go zabić, mógł zostać zabity przez różne gady etc. jest wiele możliwości, a gra zakłada jedną, co nie znaczy że twoją  ^_^  

Ad.3. Przypuszczam, że z górniczej doliny przychodzą. Bo tam byli na początku, a później gdy smoki zostały zabite, oni wyruszyli do Khorinis, żeby jak to powiedziałeś #msgote author=Goran link=topic=10517.msg100591#msg100591 date=1277575231]Ad.1.   :(   No i właśnie bezi ma zadanie ich zabić, a zadaje je Bennet. I wtedy oni giną.

Ad.2.  Nie musisz, ale gra prawdopodobnie zakłada, że tak. Podam inny przykład: w zakończeniu Gothic 3 jest mówione, że Lares udał się do Mora Sul, a w grze mogilbyśmy go zabić, mógł zostać zabity przez różne gady etc. jest wiele możliwości, a gra zakłada jedną, co nie znaczy że twoją  ^_^  

Ad.3. Przypuszczam, że z górniczej doliny przychodzą. Bo tam byli na początku, a później gdy smoki zostały zabite, oni wyruszyli do Khorinis, żeby jak to powiedziałeś .
I wtedy im to się nie udaje bo bezimienny jako łowca ich zabija.
W drugiej części twojej tezy jest napisane, że jak się zabije 4 smoki - to nieprawda i widać że to TY  ;p  
nie grałeś w gothica, bo smoków było 6.  ^_^   Te dwa ostatnie smoki są najpotężniejsze i tam też były jaszczuroludzie. Więc Z TAMTĄD przypływały z orkami do górniczej doliny (na statkach, bo w gd jest port), a z tamtąd doszli do Khorinis.
A jeśli tamte smoki zabił bezimienny to zabił jaszczuroludzi z Irdorath. I tym samym zabił prawdopodonie wszystkie jaszczury.

kazzam, twoja teza jest błędna i niedorzeczna. Wszystko opisałem i czekam na twój kontrargument.
(Jeśli znajdziesz jakiś pomysł.  :)  ) Pozdrawiam.



wszystko co napisałeś  znowu obalają moje argumenty napisane wcześniej gdyż wszystkie są znowu domyśleniami

a co do ad3.4 smoki sa w gorniczej dolinie nie 6!!!! mowie o nich wiec pomysl(czytanie ze zrozumieniem)

w ad2.nie lares tylko Lester...(wlasnie po raz juz chyba 23 ukonczylem G3) i nie poszedł on do mora sul,jest w poblizu na wykoplaiskach przy swiatyni.nie mozna go zabic,mozesz sam to zrobic ale tylko na wlasne zyczenie i to ni jak wplynie na fabule bo nigdy by nas nie zaatakowal(chyba ze grales na 1 patchu gdzie nawet milten nas napieprzal... :lol:  ) po zabiciu tam orkow mowi ze chyba zacznie sadzic bagienne ziele i mysli o Lago(zreszta mam save  w geldern wiec zobacze co mowi lares na koncu,jesli wspomni cos o mora sul to zwracam honor)



a tak ze mam  pare minut bo spadam zaraz to napisze krotko odp do każdego .ad


Ad.1.  No i właśnie bezi ma zadanie ich zabić, a zadaje je Bennet. I wtedy oni giną.  - zadanie poboczne  wiec wcale nie musimy tego robic,kolejny wybor ktory wiele razy pomijalem,nie wplywa na fabole wiec nie mozna swierdzic co by bylo.


a co do tego ile razy gralem w gothica to wybacz ale zaklad ze o  10 razy X wiecej niz ty  gdyz pamietam jeszcze czasu gdy mialem 1 gothica w wersji niemieckiej na pierwszym patchu ^ ^ i jak sie nocki siedzialo by przejsc inna "frakcja" a tu error na win 98 ;p


pozdro,jak bede mial czas to rozpisze bo mam pare pomyslow ale czasu brak

3
Ukończone modyfikacje / Atak jaszczuroludzi
« dnia: 2010-06-25, 18:48 »
Przecież jest wiadmo, iż bezi zarąbał wszytskie smoki, a jakbyś uważnie grał w Gothic#msgote author=Goran link=topic=10517.msg100412#msg100412 date=1277484487]Przecież jest wiadmo, iż bezi zarąbał wszytskie smoki, a jakbyś uważnie grał w Gothica to może byś i wiedział, że jaszczuroludzie bronią smoków. Więc jak smoki zginęły, to i jaszczuroludzie też.

 ;)  beznadziejne rozumowanie.Widać że to ty nie grałeś uważnie w gothica...

1.jaszczuroludzie nie tylko bronią smoków,jeśli grasz łowcą smoków to roznoszą jaja więc próbują przedłożyć gatunek

2.a kto ci powiedział że musze zabić all Jaszuroludzi?

3.skąd wiadomo że to wszyscy jaszczuroludzie? jak grasz tak jak w pkt.1 to skąd się w khorinis biorą?ze statków???z nieba?? z ziemi?? przybywają na życzenie beliara?to nie są wszystkie jaszczury i jeszcze pewnie ich tam by na przybywało i byśmy je widzieli jak by bezi nie odpłynął więc nie sądz że jak zabiliśmy 4 przerośnięte jaszczurki to wszystko inne wyginie  :lol2:  


jest dużo spekulacji a teza że bronia tylko smoków i wszystkie zginęły jest w tym wypadku błędna a wręcz niedorzeczna,oczywiście nie obraź się na mnie po prostu obalam twoje twierdzenie gdyż jest mylne  a to tylko 3 z wielu możliwości które istnieją i wykluczają to co napisałeś :lol2:

pozdrawiam i czekam na kontrargument :lol2:

4
Ukończone modyfikacje / Atak jaszczuroludzi
« dnia: 2010-06-25, 13:34 »
Po co? Przecież orkowie oblegają zamek! Nie musza robić tego jaszczuroludzie... Oni bronią smoków.

ale mod to nie fabuła oryginału ;)  możesz zrobić więc co chcesz.

w g3 dowiadujemy sie że orkowie przejęli wyspę khorinis itp. a co z jaszczuroludzmi? nie ma o nich nic bo nie zrobiono ich w g3 i tylko dla tego.jeżeli twórcy uważniej(jak zwykle) patrzyli by na to co zrobili we wcześniejszych częściach mogli by uwzględnić co zrobili jaszczuroludzie po zabiciu przez bezia smokow(ale to tylko taka dygresja)

a pytasz się po co.chocby po to by można coś porobic w modzie,ukończyć go można w 1min a to nie zbyt duzo ^_^

5
Ukończone modyfikacje / Atak jaszczuroludzi
« dnia: 2010-06-23, 17:55 »
przeklej to najszybszy serwer jaki masz dostępny(max prędkość,zawsze dostępny) wiec  troszeczke dziwie sie panu 2 posty w gore ze 6mb nie chce mu sie ściągnąć(u mnie to bylo  15sek pobierania)

Co do moda,za krótki.stanowczo za krótki.ale pomysł fajny,dość nietypowy,przydały by się wpisy w dzienniku(choć do tego by wiedzieć gdzie sie znajduje lub jak ma na imię gościu z którym mamy pogadac) oraz jeszcze jakieś misje,obrona przed paladynami,szturm na zamek czy  któraś z kopalni palladynow ;)

ale oceniam dobrze chęci i mam nadzieje iz autorzy pomyślą nad rozbudowa tego.

6
Dyskusje / modding w innych krajach
« dnia: 2010-06-23, 15:49 »
wiesz że strona nie ma aktualizacji nie znaczy że ktos tego nie ukonczyl.znam pare stron( nie koniecznie  o grach) gdize  ludzie kontynuuja prace ktora zaczeli wczesniej nie dajac ani jednej informacji o tym na swoich stronach,a jednak w innych miejscach pisza ze prace trwaja,wiec projekt mogl przejac ktos inny ;p

7
Dyskusje / modding w innych krajach
« dnia: 2010-06-23, 12:44 »
Gothic 2 Trails Of Darkness
wyszła ta modyfikacja?idzie gdzies ja pobrac? bo na ich stronie nie ma uaktualnienia od 2006 ;p

8
Spacer / zen a texturowanie
« dnia: 2010-06-15, 12:02 »
Cytat: Caesum link=topic=10440.msg99147#msg99147 date=Jun 15 2010, 11:44 AM\'
Musisz skompilować świat, .zen powinien wtedy zaktualizować siatkę na tą z OldWorld.3ds(pod warunkiem, że zamieniłeś oryginalny 3ds na swój).


ok,tylko nie ma old,world mesh czyli musze zedytowac np(mam surface twoj teraz) psicamp.mesh potem  skompilowac jego zena i polaczyc na koniec przez macro zeny?

9
Spacer / zen a texturowanie
« dnia: 2010-06-15, 11:23 »
dobra potraktujcie mnie  w tej sprawie jak noobka ktory nie kapuje co i jak :facepalm:

mam zena,dodałem tam od uja waypointow,przedmiotów,meshy itp pierdol.ale chciałbym by  w paru miejscach byly inne tektury.
i tu moje pytanie jak mam otexturowac tego zena by byly tam te moje waypointy,itemy itp.
wiem ze moge otexturowac mesha w moim przypadku oldworld.mesh  ale jak potem mam go dac by by on dodal sie do oldworld.zen? i zastąpił stare textury

10
Skrypty / gotownie
« dnia: 2010-06-13, 20:25 »
dobra zacząłem to wkładać mam tego goscia juz go dodałem do gry,mam ten gambling juz w dialog mobsi ale teraz tak,czy ławka ma być zwykłym elementem i tlyko dac mu te onestat?
2.mam dosłownie przekopiować DIA_NONE_20xx_Yerpen?

11
Skrypty / gotownie
« dnia: 2010-06-13, 18:42 »
plik GAMBLING.D do E:\Program Files\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\data\Scripts\Content\Story\Dialog_Mobsis
(trza zminić nazwę NPC#msgote author=jono link=topic=10399.msg98939#msg98939 date=1276447347]plik GAMBLING.D do E:\Program Files\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\data\Scripts\Content\Story\Dialog_Mobsis
(trza zminić nazwę NPCta w tym pliku no chyba że masz takiego jak tam jest w g2)
(oraz dodac na samej górze
var int gamble_hero;
var int gamble_npc;
var string gamble_hero_result;
var string gamble_npc_result; )
i w story_globals.d
var int MobUse;
const int Gambling_Used=8;
var int can_gamble;
var int gamble_again;
var int gamble_bet;

to chyba tyle, być moze o czyms zapomnialem dawno to robiłem.

edit: no i muszisz zrobić sakiewke z koscmi (instance takie jak w gambling.d) oraz w spacerze dodać np. do ławki onstatefunc GAMBLING


wow,eleganckie i przejrzyste :lol:
wróce do domu to zaraz sprawdzam to,jedyny kawałek którego z tego nie jestem pewny to
var int gamble_hero;
var int gamble_npc;
var string gamble_hero_result;
var string gamble_npc_result; )
i w story_globals.d
var int MobUse;
const int Gambling_Used=8;
var int can_gamble;
var int gamble_again;
var int gamble_bet;

czy ma to wklepać tak jak to wpisałeś ale sam do tego dojdę :)  Wielkie Dzięki :)

12
Skrypty / gotownie
« dnia: 2010-06-13, 18:26 »
mi jakoś gotowanie które skop[iowałem wywala same błędy, to opisz mi co gdzie dałeś z tej gry w kości,chodzi mi co do jakiego folderu czy pliku,to mnie bardzo naprowadzi i skoro mówisz że to działa to zobaczę u siebie

a raczej spróbuje zobaczyć :lol:

13
Skrypty / gotownie
« dnia: 2010-06-13, 18:15 »
poszukaj sobie skryptów Mrocznych Tajemnic oni udostępniają swoje skrypty

mam ich skrypty,niesttey g2 a g1 bardzo się różnią pod tym względem ;/

14
Skrypty / gotownie
« dnia: 2010-06-13, 11:23 »
pokombinuje pod wieczór.a są gdzies jakis inne poradniki do monologów bo musze przyznac ze ten nie jest jak dla mnie krok po kroku przez co mało co kapuje,najłatwiej uczyć się metodą prób i błędów al eniestety przy monologach nie ma tak jak przy dialogach iż wystarczy 1 plik.

Edit:szukam najlepiej jakiegoś gotowca gotowania czy też czegoś podobnego dzięki czemu będe mógł przeanalizować sobie co i jak trzeba zrobić

15
Skrypty / gotownie
« dnia: 2010-06-12, 21:42 »
po południu znalazłem na forum takowy skrypt gotowania zupy rybnej :
//*******************************************************
// GOTOWANIE BY SKORPIONX
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIEKONIEC (C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = PC_GOTOWANIEKONIEC_Condition;
information = PC_SmithWeapon_End_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT PC_GOTOWANIEKONIEC_Condition ()
{
if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_GOTOWANIEKONIEC_Info()
{
CreateInvItems (self, ItMiSwordRaw,1);
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
Erzwaffen = FALSE;
NormalWaffen = FALSE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIETABELA1 (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_GOTOWANIETABELA1_Condition;
information = PC_Common_Info;
permanent = TRUE;
description = "Zrób zwykłe danie";
};

FUNC INT PC_Common_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
&& (Normalwaffen == FALSE)
&& (Erzwaffen == FALSE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_GOTOWANIETABELA1_Info ()
{
Normalwaffen = TRUE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIETABELA1BACK (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
nr = 99;
condition = PC_GOTOWANIETABELA1BACK_Condition;
information = PC_GOTOWANIETABELA1BACK_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_BACK;
};
FUNC INT PC_CommonBACK_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
&& (Normalwaffen == TRUE)
&& (Erzwaffen == FALSE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_CommonBACK_Info ()
{
Normalwaffen = FALSE;
};
//*******************************************************

INSTANCE PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Condition;
information = PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Info;
permanent = TRUE;
};

FUNC INT PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Condition()
{
if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
&& (Erzwaffen == TRUE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Info ()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItFo_Fish) >= 1)
&& (Npc_HasItems (hero, ItFo_Water) >= 1)
{
Npc_RemoveInvItems (hero,ItFo_Fish,1);
Npc_RemoveInvItems (hero,ItFo_Water,1);

CreateInvItems (hero,ItFo_FishSoup,1);
}
else
{
Print (PRINT_ProdItemsMissing);
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
Erzwaffen = FALSE;
};
//*******************************************************



1.nie bardzo znam się na monologach temu pytam czy  jest to poprawne? czy wystarczy jak dam to do dialog_mobsi? i jak powinien nazywać się plik tego,GOTOWANIE?

2.czy jeżeli to powyżej jest poprawne i będe juz wiedział gdzie to dać,to jak mam nazwać kociołek znaczy sięczy wystarczy jak mu dam funcje podobne jak dla stołu alchemiczne z tym wyjatkiem że zamiast "Dialog_bobsi alchemi będzie miał swoje? i czy ma się wtedy nazywać to GOTOWANIEVOB?

nie robiłem nigdy monologów więc próbuje to przeanalizować

16
Skrypty / Skrypt postaci...
« dnia: 2010-06-12, 20:15 »
Przecież brakuje na końcu };

zauważyłem ale po czasie,ale dalej ten sam błąd,zabije się najwyżej własną pięścią ale dojdę co jest :(

a mam pytanie odnosnie monologów,czy można je zrobić na zasadzie iż gdy podejde do przedmiotu działa on jak npc,ale tylko w tym sensie iż można z nim rozmawiać ale nie można zabić,on się nie rusza ani nie atakuje nas

Edit:nie wiem czemu ale zawsze gdy zrobie skrypty dialogu czy npc programem jakimś to choć będzie poprawny to nie zadziała...wole samemu pisać jednak

17
Skrypty / Skrypt postaci...
« dnia: 2010-06-12, 14:30 »
instance Pal_200_Hogan (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = " Hogen";
   guild       = GIL_PAL;
   id          = 2000;
   voice       = 4;
   flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;                                                
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ AIVARS ------
   aivar[AIV_ToughGuy]          = TRUE;
   aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Murder]      = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Theft]       = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller]    = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                   
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1.5);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 80);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_2000;
};
FUNC VOID Rtn_Start_2000 ()
{   
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_2000 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   


skrypt żywcem skopiowany z Hagena i lekko zmieniony na próbę...  wyskakuje błą  linijki 47:Daily_routine,sprawdzam i widze
};



FUNC VOID Rtn_Start_2000 ()
{   
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_2000 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   



ale na moje oko all jest dobrze...

a 2 problem jak tej linijki wyzej nie dam,moge przywolac npc kodami al enie chce ze mna gadac,brak dialogu,dialog jest poprawny.


Edit:gdy usune kawałek
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_2000 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   
to działa dobrze

18
No niby tak....ale mam na myśli takie coś,że chyba w 3-4 rozdziale xardas znika,a nikt go nie zabija....

w g2 działa to na zasadzie że postać gdy przechodzimy do danego rozdziału zmienia swoje miejsce pobytu, Xardas na poczatku gry ma cos w rodzaju  "NW_Xardas_Start" w 4 rozdziale gdy przechodzimy do gD zmienia się to i wtedy ma iść do przykładowo "NW_Jaskinia" a miejsce to znajduje się gdzieś np,pod ziemią czy w jaskini do której nie można wejść bez kodów,kiedy my wracamy do Kohrinis z GD Xardas juz jest w swoim nowym Waypoincie (NW_Jaskinia" ) przez co go nie znajdziemy

19
Pytania i problemy / skrypty g2mdk
« dnia: 2010-06-11, 21:59 »
;/ z tym problem właśnie mam najwiekszy,moja plyta juz nie odczytuje sie :lol2:  bede musial z neta sciagnac,jeszcze zaraz zobacze bo mam wolna kopie gothica na dysku przenoscnym,zanistaluje tam samo g2mdk  i bede po dodawaniu poszczególnych plików sprawdzal czy dziala ;/

Edit:prawdopodobnie masz racje, zrobiłem nową kpie bez podmiany czego kolwiek,wgralem tylko g2mdk z niemieckimi skryptami i takze mam błąd.

20
Pytania i problemy / skrypty g2mdk
« dnia: 2010-06-11, 21:52 »
nic,jedyne co zrobiłem to wgrałem g2mdk i te pliki z postu adanosa z tematu od was

Strony: [1] 2 3 ... 11
Do góry