Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - kazzam

Strony: [1] 2
1
Spacer / zen a texturowanie
« dnia: 2010-06-15, 11:23 »
dobra potraktujcie mnie  w tej sprawie jak noobka ktory nie kapuje co i jak :facepalm:

mam zena,dodałem tam od uja waypointow,przedmiotów,meshy itp pierdol.ale chciałbym by  w paru miejscach byly inne tektury.
i tu moje pytanie jak mam otexturowac tego zena by byly tam te moje waypointy,itemy itp.
wiem ze moge otexturowac mesha w moim przypadku oldworld.mesh  ale jak potem mam go dac by by on dodal sie do oldworld.zen? i zastąpił stare textury

2
Skrypty / gotownie
« dnia: 2010-06-12, 21:42 »
po południu znalazłem na forum takowy skrypt gotowania zupy rybnej :
//*******************************************************
// GOTOWANIE BY SKORPIONX
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIEKONIEC (C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = PC_GOTOWANIEKONIEC_Condition;
information = PC_SmithWeapon_End_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT PC_GOTOWANIEKONIEC_Condition ()
{
if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_GOTOWANIEKONIEC_Info()
{
CreateInvItems (self, ItMiSwordRaw,1);
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
Erzwaffen = FALSE;
NormalWaffen = FALSE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIETABELA1 (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_GOTOWANIETABELA1_Condition;
information = PC_Common_Info;
permanent = TRUE;
description = "Zrób zwykłe danie";
};

FUNC INT PC_Common_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
&& (Normalwaffen == FALSE)
&& (Erzwaffen == FALSE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_GOTOWANIETABELA1_Info ()
{
Normalwaffen = TRUE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIETABELA1BACK (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
nr = 99;
condition = PC_GOTOWANIETABELA1BACK_Condition;
information = PC_GOTOWANIETABELA1BACK_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_BACK;
};
FUNC INT PC_CommonBACK_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
&& (Normalwaffen == TRUE)
&& (Erzwaffen == FALSE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_CommonBACK_Info ()
{
Normalwaffen = FALSE;
};
//*******************************************************

INSTANCE PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Condition;
information = PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Info;
permanent = TRUE;
};

FUNC INT PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Condition()
{
if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
&& (Erzwaffen == TRUE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Info ()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItFo_Fish) >= 1)
&& (Npc_HasItems (hero, ItFo_Water) >= 1)
{
Npc_RemoveInvItems (hero,ItFo_Fish,1);
Npc_RemoveInvItems (hero,ItFo_Water,1);

CreateInvItems (hero,ItFo_FishSoup,1);
}
else
{
Print (PRINT_ProdItemsMissing);
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
Erzwaffen = FALSE;
};
//*******************************************************



1.nie bardzo znam się na monologach temu pytam czy  jest to poprawne? czy wystarczy jak dam to do dialog_mobsi? i jak powinien nazywać się plik tego,GOTOWANIE?

2.czy jeżeli to powyżej jest poprawne i będe juz wiedział gdzie to dać,to jak mam nazwać kociołek znaczy sięczy wystarczy jak mu dam funcje podobne jak dla stołu alchemiczne z tym wyjatkiem że zamiast "Dialog_bobsi alchemi będzie miał swoje? i czy ma się wtedy nazywać to GOTOWANIEVOB?

nie robiłem nigdy monologów więc próbuje to przeanalizować

3
Skrypty / Skrypt postaci...
« dnia: 2010-06-12, 14:30 »
instance Pal_200_Hogan (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = " Hogen";
   guild       = GIL_PAL;
   id          = 2000;
   voice       = 4;
   flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;                                                
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ AIVARS ------
   aivar[AIV_ToughGuy]          = TRUE;
   aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Murder]      = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Theft]       = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller]    = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                   
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1.5);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 80);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_2000;
};
FUNC VOID Rtn_Start_2000 ()
{   
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_2000 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   


skrypt żywcem skopiowany z Hagena i lekko zmieniony na próbę...  wyskakuje błą  linijki 47:Daily_routine,sprawdzam i widze
};



FUNC VOID Rtn_Start_2000 ()
{   
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_2000 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   



ale na moje oko all jest dobrze...

a 2 problem jak tej linijki wyzej nie dam,moge przywolac npc kodami al enie chce ze mna gadac,brak dialogu,dialog jest poprawny.


Edit:gdy usune kawałek
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_2000 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   
to działa dobrze

4
Pytania i problemy / skrypty g2mdk
« dnia: 2010-06-11, 18:54 »
posiada ktoś CAŁKOWICIE przetłumaczone sktrypty g2mdk? te z downloadu sa niekiedy 50/50.Xardas np. polowe mowi po niemiecku.mialem kiedys calkowicie przetlumaczone skrypty ale diabli wiedza skąd je wtedy wzialem

5
Skrypty / Skrypt
« dnia: 2010-05-30, 20:46 »
Zrobiłem easy makerem skrypt zwykłej rozmowy gdzie npc daje nam pancerz w zamian za 10 skór wilka.ale ciągle wyskakuje mi przy repreasowaniu błąd linijek 1,5,6,7 itp,itd.powie mi ktoś co jest nie tak w skrypcie?









// ************************************************************
//                     EXIT
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Bajdas_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = VLK_1001_Bajdas;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Bajdas_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Bajdas_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Bajdas_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Bajdas_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};


//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Bajdas_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc         = VLK_1001_Bajdas;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Bajdas_HELLO1_Condition;
   information   = DIA_Bajdas_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Bajdas_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Bajdas_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bajdas_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bajdas_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Bajdas
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bajdas_HELLO1_03_03"); //Jestem krawcem
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bajdas_HELLO1_15_04"); //czy jeśli przyniosę ci skóry zwierząt będziesz w stanie uszyć mi jakiś pancerz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bajdas_HELLO1_03_05"); //oczywiście,pod warunkiem że będzie to 10 sztuk

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Bajdas_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc         = VLK_1001_Bajdas;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_Bajdas_HELLO2_Condition;
   information   = DIA_Bajdas_HELLO2_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "Mam 10 skór wilka";
};

FUNC INT DIA_Bajdas_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bajdas_HELLO1))
 && (Npc_HasItems (other, ItAt_WolfFur) >=9)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Bajdas_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bajdas_HELLO2_15_01"); //Mam 10 skór wilka
    B_GiveInvItems (other, self, ItAt_WolfFur, 10);
 
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bajdas_HELLO2_03_03"); //Dobrze,dam ci za nie Skórzany pancerz
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bajdas_HELLO2_15_04"); //świetnie
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bajdas_HELLO2_03_05"); //proszę,oto on
    CreateInvItems (self, ITAR_Leather_L, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ITAR_Leather_L, 1);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bajdas_HELLO2_15_06"); //Wielkie dzięki

};

6
Pytania i problemy / zbroja co nie tak?
« dnia: 2009-12-18, 21:17 »
witam,problem jak w temacie :lol2:

mam texture zbroi xardasa,trochę tylko przerobione kolory,pomyślałem iż  skoro już z 0,5 orku nic nie przerabiałem w gothicu 2 to to zmienie, texture tą z jpg w gomanie zmieniam na  .tga i .tex  nadaje  nazwe szaty xardas zmianiam tylko liczbe z v0 na v1.
pisze skrypt( a raczej kopiuje ten szaty xardasa) i zmianiam tlyko visual skina z v0 na v1 i nazwe na "mroczna szata"


pliki  .tga i .tex wrzucam do folderu _compile w _work/data/textures/_compiled oraz _work/data/textures/NPCs/armor

uruchamiam gre z opcją reprease srcipts. wpisuje kod instancji nowej zbroi w tym wypadku insert darkarmor  ale pojawia sie stara  szata xardasa... co robie zle ktoś może wie?

możliwe iż zapomniałem o czymś tak ze wole zapytać

7
Pytania i problemy / problemy z skryptami
« dnia: 2009-08-14, 12:24 »
mam problem repreasuje skrypty(zmienilem puki co tylko na polskie skrypty g2mdk)

są całkowicie przetłumaczone lecz gdy próbuje zrobić to jednym będz 2 sposobem z toturtiala nic to nie daje...się wkurzyłem po kiedyś przed formatem bez problemu wszystko działało a teraz nic...ciagle jest po niemiecku


jakaś rada?

8
Pytania i problemy / problemy
« dnia: 2009-08-05, 15:35 »
a więc tak zainstalowałem gothica 2 +nk zainstalowałem g2mdk dostałem polskie skrypty g2mdk tutaj bo ktoś usunął tematy z downloadu i tu zaczynają się problemy.dostałem też spacera do g2.

wrzuciłem polskie skrypty.zrobilem  mod starterem reprease script i wyłączyłem gre.włączyłem spcer(zawsze sam tu naprawiał skrypty na polskie ale tego nie zrobił no to ręcznie to zrobiłem....wchodzę do gry i nic gram jest 70% po niemiecku 30 po polsku

ma ktoś dobre polskie skrypty i spacera?

ok kolejny problem to zrobiłem nowego np dodałem go do startupa wbijam do gry i go też nie ma...z tym spróbuje sobie poradzić ale naprawdę potrzebuje skryptów polskich.będę wdzięczny bo nieujade na tym co mam...

9
Skrypty / spell transformacji
« dnia: 2009-08-05, 11:27 »
witam,próbuje zrobić czar przemiany w orka elite i zombie(elita to jak w Mt ;] )

nigdzie nie znalazłem poradnika więc sam kombinuje i wątpie by to dobrze byłó.

w scripts/content/AI/magic/spells/Spell_Transform_Alle

dodałem takie cos:


// ------ oRC eLITE ------
func int Spell_Logic_TrfOrcElit(var int manaInvested)
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_TrfOrcElita;

Npc_SetActiveSpellInfo(self, OrcElita);
return SPL_SENDCAST;
}
else
{
return SPL_SENDSTOP;
};
};


raczej jest zle bo  z włączoną opcją reprease scripts wyskakuje ciagle ż ejest błąd "OrcElita"

do scripts/items/It_Scrolls dodałem:

INSTANCE OrcTrans (C_Item)
{

name = "tRANSFORMACJA";

mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;

value = 18000;

visual = "damonminiviolet1.3DS";
material = MAT_STONE;

spell = SPL_TrfDragonSnapper;

cond_atr[2]   = ATR_MANA_MAX;
cond_value[2]  = SPL_Cost_Scroll;

description = "Przemiana w Orka Elitę";
TEXT [0] = Name_MageScroll;

TEXT [1] = NAME_Mana_needed;
COUNT [1] = SPL_Cost_Scroll;

TEXT [5] = NAME_Value;
COUNT [5] = value;
};

niewiem czy jest dobrze niby błędu nie miałem
SPL_TrfDragonSnapper; wziolem z innej przemiany choć to także bedzie zle.

jeśli ktoś wie jak to powinno wyglądać prosze o pomoc.

10
Pytania i problemy / czy mógł by ktoś
« dnia: 2009-08-05, 09:38 »
czy może ktoś zuploadaować mi folder  gothica 2nk (po wgranym g2mdk) _work/data/scrpts/system

poprosiłem brata  tylko by mi skopiował tam pliki polskich skryptów a tem "przypadkiem" usunął ten cały folder a że jako mam auto usuwanie  z kosza to niemoge tego odzyskać.będe wdzięczny.folder ten chyba  z 3mb zajmuje a bez niego sobie nie pogram ani nie pomodyfikuje nic bo errory wyskakują.;/

11
Pytania i problemy / polskie skrypty gothic II
« dnia: 2009-08-02, 07:38 »
ską je pobrać wcześniej brałem z tematu http://themodders.org/index.php?showtopic=193 ale juz jakos go nie ma. ;/


spacer 2.6.1 tez gdzie swyparowal jak i większosc tematow z download(zostaly az 2 bravo...)

12
Pytania i problemy / waypointy
« dnia: 2009-07-13, 14:33 »
No dobra mam problem,wczoraj zacząłem sobie przerabiać NewWorld.zen. git malina póki nie zapisałem, wiem co i jak w spacerze się robi). Odpaliłem gierę,pykm sobie zmiany są.ogólnie bardzo dobrze,że była 3 w nocy(moje godziny pracy xD) już mi się nie chciało to pyk-kompa wyłączyłem i do łóżka. Dzisiaj chciałem sobie dalej poprzerabiać ten świat otwieram a tu cuda niewidy-brak waypointów, kompletnie wszystkich, nie wiem czy ich nie widać(jak je pokazać,włączyć by były widoczne?) czy może ich nie ma(jak je wtedy przywrócić)?

jeśli ktoś może niech zuploaduje plik New.World zen bo pożyczyłem płytę z gothicem 2 kumplowi i nie będę miał jej do końca tygodnia ;/

13
Spacer / niedziała
« dnia: 2009-07-11, 22:14 »
mam oto taki problem,niemoge urtuchomić spacera,klikam 2 razy,zaczyna się włanczać i błąd wyskakuje(zamknij aplikacje,nie error violation).zmiana na innego spacera nie działa...

14
Pytania i problemy / hum_naked0.asc co to znaczy?
« dnia: 2009-06-29, 12:01 »
hum_body_Naked0 to caiło naszego bezimienngo i apru innych z tego co wiem.rano sobie gralem w gothica2nk i bylo ok.teraz chce wczytac save i za cholere nie działa wyskakuje mi takie coś:


przeszukałem więc folder anims w poszukiwaniu tego pliku.owszem jest plik o takiej nazwie ale nie .asc!!!  takiego pliku o rozszerzeniu .asc chyba wogule niema i nie bylo.jaka jest na to rada?

gdy biore nową gre jest ok.ale juz przy wczytanej gzre mam błąd ;/

15
Pytania i problemy / za duży mesh?prosze o pomoc
« dnia: 2009-06-28, 20:01 »
a wiec tak,na wogu spodobał mi się 3ds(nie otexturowany) helmowego jaru(link: http://www.worldofgothic.de/modifikation/m...amp;fileID=558)

jednakze niemoge tego od tak sobie wstawić do zena swojego gdyż jest zbyt duże(chyba)
prosze o pomoc z tym,jak wstawić taki obiekt który jest większy niż powinien być?

16
Pytania i problemy / Meshe budynków
« dnia: 2009-06-23, 22:20 »
witam,szukam meshe  domków z g1 taki jak np miał Diego(chce troche odbudować  zewnętrzyny pierścień w G2nk) jakieś moze domki w stylu tych z g3(te z woga niedzialaja.poprstu ich nie widze jak wcisne apply w spacku). i jeszcze szukam kawałka palisady przypominajacego ten który osłaniał zewnętrzny pierścień  S.O.

]jeśli ktoś ma coś takiego lub wie skąd wziąść niech napisze.
Z góry dzięki

17
Pytania i problemy / Gothic.src zacinka
« dnia: 2009-06-20, 22:57 »
witam.mam problem  spacerem chce  skapilowac Gothic.src. dodałem nowe dialogi,npc i przydałoby się by te dialogi działały.ale tu ni hu hu.spacer zacina sie przy tym i nic nie moge zrobić.

to samo mam jak edytuje zeny.  biore mesh ze swiatem ktory chce przetexturowac troche biore intdoor  apotem jak wezme compile light to juz zacinka ;/

ma ktos jakas rade. spacera c chwile zmieniam przez to i nic nie daje

18
Spacer / Czarny świat
« dnia: 2009-06-14, 17:15 »
dobra wiec,mam nowy swait o nazwie MYWORLD.zen dałem go do _WORK/worlds/MYWORLD(własny folder)

świat ten jest pusty./dodałem tylko jednego npc i startup o naziwe MYWORLD(wpis w startup.d  z nowym światem i npc jest ok)

przejscie do tego swiata dałem  w górniczej dolinie w obozie który stwożyłem, dodałem ten caly tiger cos tam by móc przejsć na podstawie poradnika z tego forum.
w grze przechodze przez to miejsce gdzie wyznaczyłem,widze wczytywanie i potem tylko czarny ekran ic zasami postać beziego.czemu? co ejst nie tak?czego nie zrobiłem a powinienem albo cxo zrobiłem zle

19
Skrypty / przejście do nowego swiata
« dnia: 2009-06-10, 19:20 »
jak zrobić by po wejsciu na dany punkt,obręb terenu czy cos w tym stylu postać przenosila się np. z khorinis do mojego swiata  "newireland"(taka se nazwa xD)
prosze o jakieś podpowiedzi i jak są o tutki bo niewidze nic pożądnego o tym

20
Spacer / Wstawianie vobów
« dnia: 2009-06-09, 21:49 »
od 2 tygodni kombinuje jak wstawić w gIInk jakiś vob np. lawke przed wieże xardasa.

prosze by ktoś krok po kroku(jeśli moze ,jeśli nie to chciaż z grubsza) opisał co musze zrobić bo nigdy mi nie wychodzi.


dla tych którzy potrafia to robić to jest jakieś 10 min pisania a  dla mnie nadrobienie kolejnych 2 tyg prób. prosze o pisanie  plikow z rozszerzeniami np NewWordl.zen czy NewWorld.#ds(przykłady) bo ciągle to myle

Strony: [1] 2
Do góry