Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kazzam

Strony: 1 ... 9 10 [11]
201
Pytania i problemy / Zbroje z GII do GI
« dnia: 2008-07-29, 12:43 »
ja prbowałem  już  chyba z 40 razy zrobić  z GI do GII i zawsze  musiałem robić  reinstal po tych próbach... i mi się niudawało a robiłem chyba tak jak tzreba ;( . niema może ktoś tych folderów  i plików  przerobionych(zbroje  z G1 do G2) bo już kolejny raz niehcce psuć gry :D ?

202
Skrypty / Księgi i almanachy
« dnia: 2008-07-23, 08:38 »
aha to znajde to gdzieś bo chciałbym zmienić np. takie księgi jak pierwsza księga runiczna magów ognia. bo mam je przecież  w bibliotece klasztoru to  w księgach moge dsać jakąś ciekawą pradawną chistorie o  4 Bogu xD albo   świetnym wojowniku.może narazie niebęde próbował dodawać nowych bo jak wczoraj według turtka który mamy chciałem dać zbroje z G1 do G2 to połączyłem obie gry xD :lol2:  
manu(G1) napisy(G2)  wygląd w środku gry tak pół na pół się zrobił. bezi miał białą głowe magowie zaś czerwone  a paladyni zielone zbroje XD. coś dziwnego naprawde mi wyszło a zbroje i tak nc dzisiaj reinstal :P . dzięki dzie to jest

203
Skrypty / Księgi i almanachy
« dnia: 2008-07-22, 20:04 »
od razu przepraszam za moja dupną ortografie.wiec tak:

nieznam się na modowaniu(dobrze powiedziałem?) gier (no moze wyjątkiem jest San andreas)ale  znalazłem  w  dodatkach i modyfikacjach do np. Gothica wiele różnych ciekawych ksiąg i almanachów i tu moje pytanie.chciałbym mieć te teksty  w gothic  2 NK.

wiem ż emusze najpierw ściągnąć GMDK do gothic 2  więc juz ściągam ale co potem gdzie znajde miejsce odpowiedzialne za jakąś księge  w  grze i jak zmienić tekst znajdujący się np.  w   księdze runicznej magów  wody albo na pulpicie   w wieży Xardasa?

albo jak dodać nowe księgi? prosze o odpowiedz jak  dla nooba :P    bo mam  małe pojęcie na temat Gothica

//Edit by Bula: Przeniesiono do odpowiedniego działu.

204
Ukończone modyfikacje / [G1] Gothic Wielka Wojna Demo
« dnia: 2008-07-14, 18:18 »
dopiero teraz zagrałem w moda i tak:

-ciagle wywala...

-niewiem czy tak powinno być ale mam w górnym lewym rogu  naoisa np. zbroja 23/110 i jak dojdzie do 110/110 to zbroja znika ;p  chociaż bym się nieruszał

-zaszybko spadają paski stanu alkocholu,palenia,kalori nieda się ich utrzymać

- bronie,zbroje   runy itp znikają same jak np spadne  z wysokiej skały...

-niemoge się połapać w tym modzie wykouje normalna fabułe i widze żeczy jak np. wyspa  za barierą... jak się tam dostać do diabła???

- orki same się leją... gomez biegnie  do mnie  gdy gadam z miltenem i hce mnie zabić :D

-gra nudzi się  przez to po    max  2h :/

205
ja tam niewiem  z kim trzeba gadać.niepamiętam dawno przechodziłem mroczne tajemnice. mówiue a raczej pisze tlyko jak  odrodzić melkora jeśli był by potrzebny.

206
chcesz melkora? no problemo...


zapisz aktualną gre i weż nową  idz do melkora B->Marvin---O wy wejść w Melkora--->F2--->edit abilities---> na samej górze okiena będzie jego numer np. kdw_10097_melkor... (ten jest wymyslony.

wczytaj zapis gry B-->marvin-->F2---> kod na melkora i enter--> vuala  melkor zmartwychwstał xD


opisałem jak dokładnie włonczyć kody bo niektórzy jak zauważyłem tego nieumieją xD

207
Archiwum / Gothic II NK: Returning (RU)
« dnia: 2008-07-10, 22:36 »
tłumacz internetowy niewystarczy?   Rusian Translator taki.

kiedyś coś  zrosyjskiego na polski tłumaczyłem takim jedym tylko niepamietam nazwy...

takie cuś chyba by stgarczyło

208
Archiwum / Gothic II NK: Returning (RU)
« dnia: 2008-07-10, 20:13 »
a niema jakiejś grupy ludzi która zabrała by się za to? było by odjazdowo choć czekali bysmy pewnie z pół roku xD

209
Ukończone modyfikacje / Themurders_mod
« dnia: 2008-07-04, 15:21 »
fajne nawet.jeszcze lepiej było by zobaczyc swój nick ale cuż xD

210
powiec mi szybko jak niby ten mod od startu miał by wyglądać? bo go niby włanczam i zaczyna sie jak zwykłyu gotic 2NK z tą tylkom różnicą że  napisy są po niemiecku... niewiem czy mio sie coś spieprzyło czy jak.(robie reinstalke juz) ale wszystkie inne mody mi normalnie działały i działają ;)

211
Archiwum / Gothic II NK: Returning (RU)
« dnia: 2008-05-20, 07:15 »
spolszczenie xD  moze za 10lat je zobaczymy :/

212
Archiwum / Gothic II NK: Returning (RU)
« dnia: 2008-05-19, 07:15 »
Cytat: zelazko link=topic=902.msg15438#msg15438 date=May 18 2008, 15:27\'
Tak poza tym to proszę kogoś kto ukończył granie w tego moda opowiedzieć czy ta modyfikacja jest warta grania i no njaważniejsze spolszczenia.


wiesz jak miało wejść MT  to wszyscy chcieli grać  jak tu jest dużo więcej lokacji i wogule to sie pytasz? zagraj a zobaczysz. ja nieściągam bo na tyche srverach idzie mi po 20kb/s :(  a powinno 130kb/s  ale kuzyn ma i mówi że naprawde fajny a sam widziałem to troche i warto to sprawdzić...

Strony: 1 ... 9 10 [11]
Do góry