gotownie 4890 12

O temacie

Autor kazzam

Zaczęty 12.06.2010 roku

Wyświetleń 4890

Odpowiedzi 12

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW

kazzam

gotownie
2010-06-12, 21:42(Ostatnia zmiana: 2010-06-13, 18:15)
po południu znalazłem na forum takowy skrypt gotowania zupy rybnej :
//*******************************************************
// GOTOWANIE BY SKORPIONX
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIEKONIEC (C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = PC_GOTOWANIEKONIEC_Condition;
information = PC_SmithWeapon_End_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT PC_GOTOWANIEKONIEC_Condition ()
{
if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_GOTOWANIEKONIEC_Info()
{
CreateInvItems (self, ItMiSwordRaw,1);
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
Erzwaffen = FALSE;
NormalWaffen = FALSE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIETABELA1 (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_GOTOWANIETABELA1_Condition;
information = PC_Common_Info;
permanent = TRUE;
description = "Zrób zwykłe danie";
};

FUNC INT PC_Common_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
&& (Normalwaffen == FALSE)
&& (Erzwaffen == FALSE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_GOTOWANIETABELA1_Info ()
{
Normalwaffen = TRUE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIETABELA1BACK (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
nr = 99;
condition = PC_GOTOWANIETABELA1BACK_Condition;
information = PC_GOTOWANIETABELA1BACK_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_BACK;
};
FUNC INT PC_CommonBACK_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
&& (Normalwaffen == TRUE)
&& (Erzwaffen == FALSE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_CommonBACK_Info ()
{
Normalwaffen = FALSE;
};
//*******************************************************

INSTANCE PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Condition;
information = PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Info;
permanent = TRUE;
};

FUNC INT PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Condition()
{
if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
&& (Erzwaffen == TRUE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Info ()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItFo_Fish) >= 1)
&& (Npc_HasItems (hero, ItFo_Water) >= 1)
{
Npc_RemoveInvItems (hero,ItFo_Fish,1);
Npc_RemoveInvItems (hero,ItFo_Water,1);

CreateInvItems (hero,ItFo_FishSoup,1);
}
else
{
Print (PRINT_ProdItemsMissing);
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
Erzwaffen = FALSE;
};
//*******************************************************



1.nie bardzo znam się na monologach temu pytam czy  jest to poprawne? czy wystarczy jak dam to do dialog_mobsi? i jak powinien nazywać się plik tego,GOTOWANIE?

2.czy jeżeli to powyżej jest poprawne i będe juz wiedział gdzie to dać,to jak mam nazwać kociołek znaczy sięczy wystarczy jak mu dam funcje podobne jak dla stołu alchemiczne z tym wyjatkiem że zamiast "Dialog_bobsi alchemi będzie miał swoje? i czy ma się wtedy nazywać to GOTOWANIEVOB?

nie robiłem nigdy monologów więc próbuje to przeanalizować
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?showtopic=99 :(
aby garnek działał musisz dać
OnStateFunction na GOTOWANIE
i musisz zrobić coś takiego
func void GOTOWANIE  ()
{
var C_NPC her; her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
var C_NPC rock; rock = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_GOTOWANIEVOB;
//***ALT** if (Hlp_GetInstanceID (self)== Hlp_GetInstanceID (Hero)) // MH: geändert, damit kontrollierte NSCs nicht schlafen können!
if ( (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))||(Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(rock)) )
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos (her);
};
};
i wcześniej zrobić stałe PLAYER_MOBSI_PRODUCTION i MOBSI_GOTOWANIEVOB

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW

kazzam

gotownie
#2 2010-06-13, 11:23(Ostatnia zmiana: 2010-06-13, 11:36)
pokombinuje pod wieczór.a są gdzies jakis inne poradniki do monologów bo musze przyznac ze ten nie jest jak dla mnie krok po kroku przez co mało co kapuje,najłatwiej uczyć się metodą prób i błędów al eniestety przy monologach nie ma tak jak przy dialogach iż wystarczy 1 plik.

Edit:szukam najlepiej jakiegoś gotowca gotowania czy też czegoś podobnego dzięki czemu będe mógł przeanalizować sobie co i jak trzeba zrobić
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
poszukaj sobie skryptów Mrocznych Tajemnic oni udostępniają swoje skrypty

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
poszukaj sobie skryptów Mrocznych Tajemnic oni udostępniają swoje skrypty

mam ich skrypty,niesttey g2 a g1 bardzo się różnią pod tym względem ;/
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
gówno prawda, mi gra w kości z Yrpenem świetnie działa pod g2
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
mi jakoś gotowanie które skop[iowałem wywala same błędy, to opisz mi co gdzie dałeś z tej gry w kości,chodzi mi co do jakiego folderu czy pliku,to mnie bardzo naprowadzi i skoro mówisz że to działa to zobaczę u siebie

a raczej spróbuje zobaczyć :lol:
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

jono

gotownie
#7 2010-06-13, 18:33(Ostatnia zmiana: 2010-06-13, 18:35)
plik GAMBLING.D do E:\Program Files\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\data\Scripts\Content\Story\Dialog_Mobsis
(trza zminić nazwę NPC'ta w tym pliku no chyba że masz takiego jak tam jest w g2)
(oraz dodac na samej górze
var int gamble_hero;
var int gamble_npc;
var string gamble_hero_result;
var string gamble_npc_result; )
i w story_globals.d
var int MobUse;
const int Gambling_Used=8;
var int can_gamble;
var int gamble_again;
var int gamble_bet;

to chyba tyle, być moze o czyms zapomnialem dawno to robiłem.

edit: no i muszisz zrobić sakiewke z koscmi (instance takie jak w gambling.d) oraz w spacerze dodać np. do ławki onstatefunc GAMBLING
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
plik GAMBLING.D do E:\Program Files\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\data\Scripts\Content\Story\Dialog_Mobsis
(trza zminić nazwę NPC#msgote author=jono link=topic=10399.msg98939#msg98939 date=1276447347]plik GAMBLING.D do E:\Program Files\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\data\Scripts\Content\Story\Dialog_Mobsis
(trza zminić nazwę NPCta w tym pliku no chyba że masz takiego jak tam jest w g2)
(oraz dodac na samej górze
var int gamble_hero;
var int gamble_npc;
var string gamble_hero_result;
var string gamble_npc_result; )
i w story_globals.d
var int MobUse;
const int Gambling_Used=8;
var int can_gamble;
var int gamble_again;
var int gamble_bet;

to chyba tyle, być moze o czyms zapomnialem dawno to robiłem.

edit: no i muszisz zrobić sakiewke z koscmi (instance takie jak w gambling.d) oraz w spacerze dodać np. do ławki onstatefunc GAMBLING


wow,eleganckie i przejrzyste :lol:
wróce do domu to zaraz sprawdzam to,jedyny kawałek którego z tego nie jestem pewny to
var int gamble_hero;
var int gamble_npc;
var string gamble_hero_result;
var string gamble_npc_result; )
i w story_globals.d
var int MobUse;
const int Gambling_Used=8;
var int can_gamble;
var int gamble_again;
var int gamble_bet;

czy ma to wklepać tak jak to wpisałeś ale sam do tego dojdę :)  Wielkie Dzięki :)
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
var int gamble_hero;
var int gamble_npc;
var string gamble_hero_result;
var string gamble_npc_result;
w pliku gambling.d



a to:


var int MobUse;
const int Gambling_Used=8;
var int can_gamble;
var int gamble_again;
var int gamble_bet;


w pliku story_globals.d
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
var int gamble_hero;
var int gamble_npc;
var string gamble_hero_result;
var string gamble_npc_result;


w pliku gambling.d



a to:


var int MobUse;
const int Gambling_Used=8;
var int can_gamble;
var int gamble_again;
var int gamble_bet;


w pliku story_globals.d
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
dobra zacząłem to wkładać mam tego goscia juz go dodałem do gry,mam ten gambling juz w dialog mobsi ale teraz tak,czy ławka ma być zwykłym elementem i tlyko dac mu te onestat?
2.mam dosłownie przekopiować DIA_NONE_20xx_Yerpen?
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Hej witam, też mam problem jak Kazz, tylko że ja już mam gotowy plik z daniami ale nie umiem zrobić reszty by działało.
Plik z gotowaniem nazywa się cook, po wrzuceniu do gry samego tego pliku wyskakuje błąd:mob coś tam,coś tam co trzeba zrobić? ktoś może mnie nauczyć? Z góry dziękuję:)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry