zen a texturowanie 2321 3

O temacie

Autor kazzam

Zaczęty 15.06.2010 roku

Wyświetleń 2321

Odpowiedzi 3

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
dobra potraktujcie mnie  w tej sprawie jak noobka ktory nie kapuje co i jak :facepalm:

mam zena,dodałem tam od uja waypointow,przedmiotów,meshy itp pierdol.ale chciałbym by  w paru miejscach byly inne tektury.
i tu moje pytanie jak mam otexturowac tego zena by byly tam te moje waypointy,itemy itp.
wiem ze moge otexturowac mesha w moim przypadku oldworld.mesh  ale jak potem mam go dac by by on dodal sie do oldworld.zen? i zastąpił stare textury
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz skompilować świat, .zen powinien wtedy zaktualizować siatkę na tą z OldWorld.3ds(pod warunkiem, że zamieniłeś oryginalny 3ds na swój).
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Cytat: Caesum link=topic=10440.msg99147#msg99147 date=Jun 15 2010, 11:44 AM\'
Musisz skompilować świat, .zen powinien wtedy zaktualizować siatkę na tą z OldWorld.3ds(pod warunkiem, że zamieniłeś oryginalny 3ds na swój).


ok,tylko nie ma old,world mesh czyli musze zedytowac np(mam surface twoj teraz) psicamp.mesh potem  skompilowac jego zena i polaczyc na koniec przez macro zeny?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No tak, kompilujesz świat psicamp.zen(jeśli jego .3ds edytowałeś) i uruchamiasz Macros.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry