Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kazzam

Strony: 1 [2] 3 4 ... 11
21
Pytania i problemy / skrypty g2mdk
« dnia: 2010-06-11, 19:53 »
ok,działa niby... mam taki błąd moze to mój błąd jak skrypty do g2mdk podmianialem,niech ktos kto sie zna na tych plikach powie ktory to folder... gra wczytuje sie wyskakuje blad,mam gre w windows mode i wszystko jest ok,po polsku itp ale musze zniwelowac to by nie miec windows mode

Uploaded with ImageShack.us

22
Pytania i problemy / skrypty g2mdk
« dnia: 2010-06-11, 19:09 »
powinno pomóc, http://themodders.org/index.php?showtopic=6759


zanim zainstaluje(ściagam  g2mdk wlasnie z woga) chciałem jeszcze zapytać o to.czyli gdy uruchomi  gothic starterem nowych skryptow,a potem  naprawieniu ich w spacerze i zapisaniu,wszystkie beda po polsku :lol2: ?

23
Pytania i problemy / skrypty g2mdk
« dnia: 2010-06-11, 18:54 »
posiada ktoś CAŁKOWICIE przetłumaczone sktrypty g2mdk? te z downloadu sa niekiedy 50/50.Xardas np. polowe mowi po niemiecku.mialem kiedys calkowicie przetlumaczone skrypty ale diabli wiedza skąd je wtedy wzialem

24
i teraz all ci działa mozesz rozmawiać?a co jeśli chce by npc nie miał rutyny startu czyli mógł zostać przyzwany i dało sie z nim rozmawiać wyłącznie po przyzwaniu? nie mam g2 bo robiłem wczoraj format więc nie mogę sprawdzić.

25
Archiwum / Dyskusja i opinie o modzie
« dnia: 2010-06-03, 08:41 »
Z tego co pamiętam,to zginęliśmy,ale Xardas nas ożywił.Zabili go,ale uciekł.Chyba że coś mi się pomieszało.

-"czuje się jakbym miesiąć leżał pod stertami głazów"
-"dokładnie tak było,życie zawdzięczasz wyłącznie swojemu magicznemu pancerzowi"

2 pierwsze linijki rozmowy na starcie g2,a pozatym w intrze gry jest text "jest słaby i wiele zapomniał...ale żyje"

26
Archiwum / Dyskusja i opinie o modzie
« dnia: 2010-06-02, 21:52 »
Powiedziałbym, że ma prawo krytykować Gothica skoro jest w teamie, który zamierza go zmienić


nie lubie się wtrącać do tematów,ale coś mnie kusi :facepalm:

co do tego powyżej to nie zmiania gothica,tego im nie wolno,to mogli by tylko twórcy,oni tworzą modyfikacje "fanowską" że tak to nazwę.a mod od rozszerzenia poprzez dodatek czy coś takiego jednak robi różnice,a biorąc pod uwage przykład MT do G1.niby działa jak dodatek ale jednak jest modem i zakład ze ci którzy lubią gothica a nie interesują się modami nie maja pojęcia co to jest nawet(nie uwzględniam wyjątków,oraz tych która wiedzą a mają na to wyje****)


Co do samej struktury Gry Gohic,a raczej całej sagi-był wspomniany moty rzepy z G2.moim zdaniem to było świetne,prawie nie zginęliśmy pod zawaloną świątynią,jesteśmy słabi i powoli odzyskujemy forme,musimy więc zacząć od czegoś prostego,a taka praca ukazywała nam  bardziej realne życie ludzi w świecie gothic#msgote author=Diegomir  link=topic=661.msg97570#msg97570 date=1275508352]Powiedziałbym, że ma prawo krytykować Gothica skoro jest w teamie, który zamierza go zmienić[/quote]


nie lubie się wtrącać do tematów,ale coś mnie kusi :facepalm:

co do tego powyżej to nie zmiania gothica,tego im nie wolno,to mogli by tylko twórcy,oni tworzą modyfikacje "fanowską" że tak to nazwę.a mod od rozszerzenia poprzez dodatek czy coś takiego jednak robi różnice,a biorąc pod uwage przykład MT do G1.niby działa jak dodatek ale jednak jest modem i zakład ze ci którzy lubią gothica a nie interesują się modami nie maja pojęcia co to jest nawet(nie uwzględniam wyjątków,oraz tych która wiedzą a mają na to wyje****)


Co do samej struktury Gry Gohic,a raczej całej sagi-był wspomniany moty rzepy z G2.moim zdaniem to było świetne,prawie nie zginęliśmy pod zawaloną świątynią,jesteśmy słabi i powoli odzyskujemy forme,musimy więc zacząć od czegoś prostego,a taka praca ukazywała nam  bardziej realne życie ludzi w świecie gothica i zakład że robiła uśmiech na twarzy jak 1 raz czytaliśmy dialog z Lobartem.to był element który odciągał nas od  stawania się od razu "one man Army"

Gothic słynie z tego że mogliśmy robić zawsze to co chcemy,uważam ze na rok jego produkcji był jedną zniewielu  gier która się mogła tym poszczycić.Ktoś powyżej wspomniał o Dragon Age i jego ścieżkach na koniec gry.tak moze i jest ich dużo,ale  jak także słusznie zauważono różnica między rokiem 1 a 2 gry jest spora,a twórcy  nowszej gry mogli pokazać innowacje i sprawy które chcieli gracze i wytykali je wcześniejszym twórcą innych gier.


Ktoś pomyśli ze bronie tu w 100% gothica,nie to nie prawda,czasami też wole sobie w co innego pograć,gothic przyciąga mnie tylko fabółą i jakimś takim sentymentem(taki sam mam do  Sacred :D ).
Gothic jest już starą rą ale moim ostatnim sdaniem w tym poście potwierdzę tylko iż nie powinniśmy narzekać na to czego twórcy nie zrobili "X" lat temu,a teraz inni robią,wtedy nam się to podobało i było dobrze.

No to tyle ode mnie,takie moje zdanie.


a by off topu nie było a i tak miałem o to niedługo zapytać.
nie chce mi się za bardzo czytać all postów wstecz więc tak:
1.czy będzie udostępniony jeszcze jakiś materiał filmowy typu te z youtube o przyzwaniu demona,mieczu runicznym,"wydarzeniu" które było na bagnie itp.
2,Są jakieś testy CZ? a jeśli jescze nie to czy będą jakieś nabory w przyszłości?

                                              Pozdrawiaam

27
Eee tyle że u mnie ou.bin ma 5.8 mb...
Edit:A masz już jakiś pomysł,czemu nie mogę nic zrobić z postacią stworzoną(czyli brak jakiego kolwiek działania).
u mnie tez mialy tyle,po którymś usunięciu sie dopiero zmniejszyły,próbowałem znowu robic dialogi itp.nic.za pare dni zrobie format komputera i wtedy zobaczę czy da sie co kol wiek zdziałać,przed formatem ostatnim pamietam ze all mi dobrze dzialalo.

28
kazzam

może antyvirek blokuje ci spacera :ok:  mi blokował bez żadnego komunikatu i to nagle pewnie jakieś aktualizacje zrypane miał

bezihero

jak ładujesz dialogi ?? upade czy odświeżasz ???
i co wpakowałeś do paczki ???
podaj ini bo może tam coś źle

nie mam antywira,nie potrzebuje go nawet ;p

29
Hmm...co do usuwania gothic.dat to go akurat nie usuwałem-a to da radę jakoś przywrócić(ten gothic.dat?)

tak,wchodzisz do spacera klikasz reprease scripts(czy jakos tak ;p ) bądz po polsku napraw skrypty w zakładce world/świat   wtedy plik sam się odnawia

30
Od niedawna maiłem zamiar ponownie sobie troche gothica II pomodować i mam ten sam problem,osobiscie wkurzyłem się i usunąłem g2mdk ;p .a usuwałeś gothic.dat i pliki ou ? mi kiedyś pomagało to jak miałem ten problem.teraz niestety nie.dołączam się więc do prośby o pomoc

31
Skrypty / Skrypt
« dnia: 2010-05-31, 09:42 »
Cytat: karus link=topic=10246.msg97419#msg97419 date=May 31 2010, 09:34 AM\'
Osobiście odradzam pisania w tego typu programach npctów czy misji, bo zawsze wyskakują tego typu błędy. Szybciej człowiek się nauczy podpatrując aktualne skrypty i gdy tworzy na ich podstawie.


prawda.napisałem samemu to,praktycznie identyczne jest i działa poprawnie,niestety wiadomo,zajmie to zawsze więcej czasu bo samemu łatwiej się pomylić.

Mam teraz nowy [problem,dawno właśnie w gothicu nie siedziałem bo już ponad 0,5 roku.mam problem mianowicie taki:dałem tego npc,dialog,własnoręcznie zrobioną zbroje,miecz itp, przyzywam go w grze mam armor,sworda i wygląd jaki mu nadałem ale nie idzie się do niego odezwać,stoi jak ten słup soli i nic nie idzie zrobić.szukam aktualnie jakieś rady w tym dziale gdyż w spacerze dobrze z tego co wiem skrypty naprawiłem,zaktualizowałem dialogi i zapisałem.


to mój NPC     specialnie teraz dałem muu wygląd itp, od strażnika by być pewnym że to nie błąd któregoś z moich wpisów.ale dalej nie można się do neigo odezwać.


INSTANCE VLK_1001_Bajdas (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Bajdas";
   guild       = GIL_VLK;
   id          = 1001;
   voice       = 12;
   flags       = 0;                                                   
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 1);                                                
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic   = FAI_NAILED;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_1H_Mil_Sword);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
   
      
   // ------ visuals ------                                                         
   
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_NormalBart09, BodyTex_N, ITAR_MIL_L);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Relaxed.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 30);
};





przed chwila aktualizowałem out-put units z dialogami,szukam dialogów które dodałem i nic...nie ma,ktoś wie cy się da coś zrobic by wykrywało nowe dialogi? choć z kolei potem miałem już normalnie wszystko,ale dalej npc stoi i nie idzie pogadac ;/

32
Skrypty / Skrypt
« dnia: 2010-05-30, 21:20 »
nieistniejące w większości ;/ np line 1  ż>=D  
line 2  ;
line 3 :,
line 5 DIA_Bajdas_EXIT


nie łapie przez to o co chodzi,jak wróce na kompa swojego(bo u kumpla jestem) to napisze skrypt ręcznie i zobaczę czy efekt będzie ten sam...

miałem kiedyś podobny problem gdy  używałem programu  do skrypów,wtedy także miałem błędy których nie było z tego co widziałem.

33
Skrypty / Skrypt
« dnia: 2010-05-30, 20:46 »
Zrobiłem easy makerem skrypt zwykłej rozmowy gdzie npc daje nam pancerz w zamian za 10 skór wilka.ale ciągle wyskakuje mi przy repreasowaniu błąd linijek 1,5,6,7 itp,itd.powie mi ktoś co jest nie tak w skrypcie?









// ************************************************************
//                     EXIT
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Bajdas_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = VLK_1001_Bajdas;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Bajdas_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Bajdas_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Bajdas_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Bajdas_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};


//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Bajdas_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc         = VLK_1001_Bajdas;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Bajdas_HELLO1_Condition;
   information   = DIA_Bajdas_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Bajdas_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Bajdas_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bajdas_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bajdas_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Bajdas
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bajdas_HELLO1_03_03"); //Jestem krawcem
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bajdas_HELLO1_15_04"); //czy jeśli przyniosę ci skóry zwierząt będziesz w stanie uszyć mi jakiś pancerz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bajdas_HELLO1_03_05"); //oczywiście,pod warunkiem że będzie to 10 sztuk

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Bajdas_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc         = VLK_1001_Bajdas;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_Bajdas_HELLO2_Condition;
   information   = DIA_Bajdas_HELLO2_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "Mam 10 skór wilka";
};

FUNC INT DIA_Bajdas_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bajdas_HELLO1))
 && (Npc_HasItems (other, ItAt_WolfFur) >=9)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Bajdas_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bajdas_HELLO2_15_01"); //Mam 10 skór wilka
    B_GiveInvItems (other, self, ItAt_WolfFur, 10);
 
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bajdas_HELLO2_03_03"); //Dobrze,dam ci za nie Skórzany pancerz
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bajdas_HELLO2_15_04"); //świetnie
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bajdas_HELLO2_03_05"); //proszę,oto on
    CreateInvItems (self, ITAR_Leather_L, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ITAR_Leather_L, 1);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Bajdas_HELLO2_15_06"); //Wielkie dzięki

};

34
Ukończone modyfikacje / Podróżnik - Za Liniami Wroga
« dnia: 2010-04-25, 20:06 »
mi za 2 razem sie dobrze zainstalowalo. c/jawood/gothicII/  (u mnie;p) i patrzcie instalując spolszczenie by bylo to samo


fajne zbroje zrobili.ciekawe pomysly,ale tzreba zapisywac i odczytywac co chwile by zrobic all ok gdy np szukam ludzi do parti,albo nie rozumiem czemu oni ciagle o zombie napieprzaja a o 24 ani jednego nie mialem a po okolicy biegalem...coc na miny trzeba uwazac gdzie nie gdzie. tak czy siak ciekawy mod,zapominamy ze to gothic tak na prawde :huh: .

35
Ukończone modyfikacje / Podróżnik - Za Liniami Wroga
« dnia: 2010-04-25, 11:53 »
dobrze iż ktoś to wstawił bo męcze się z tym modem od rana, instaluje mi się niby to spolszczenie ale jak wezme nową gre to nie ma świata,tylko czarno do okoła i postać moja wygląda jak  ******...jakaś rada :lol: ?

36
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-03-02, 18:19 »
zainstalowałem jako "mod" i nie ma problemów,śmiga elegancko choc nie latwo zrozumiec ta lamana polszczyzne a gry xardas mowi 1 a jest napisane co innego tez dziwnie wyglada,ale co tam xD

tylko mam problem z opcjami nie zapisuje mi ustawien,nie moge zmienic rozdzielczosci ani nie nic... jakas rada?

37
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-03-02, 06:12 »
Cytat: Eragon link=topic=8984.msg84981#msg84981 date=Mar 2 2010, 02:16 AM\'
Zainstalowałem wszystko jak podane w 1 poście i ok ... menu po polsku ... i klikam nowa gra ... ładuje się do połowy i wyskakuje jakiś błąd ... D:zMorphMesh  MMS not found  WINDRAD.MMS ... Co to znaczy ten błąd ?? Jak włączyć te grę ???

wczoraj koło 22:00 dopiero zainstalowałem gre bo tak nie miałem czasu.instaluje 1.0 jako exe-dziala,1.1-dziala-rebalance-błąd  vdfs czycoś takiego jeden,komunikat tak czy siak jest.dodaje spolszczenie,uruchamiam gre manu polskki jest no to już się ucieszyłem a tu przy ładowaniu to samo co post wyżej MMS not found  WINDRAD.MMS .dzisiaj zobacze jeszcze przez mod choć tego nie lubie bo usunąłem gothica a instalka g2mdk to z 40 min w plechy  :lol2:

38
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-02-27, 20:35 »
no w końcu :D  już myślałem że nikt sobie nie uswiadomi iż rebalance nie działa.  zresztą nie tylko ja miałem błędy tego ***** przy instalacji :lol2:  teraz sobie  chwileczke poczekamy i będzie można pograć normalnie :)

39
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-02-23, 16:16 »
mi się rozchodzi ze nie moge zainstalować tego(zawsze przy czymś jest blą) czy mod czy exe...wiec chce by ktos pliki zuploadowal,10min to zajmie a mi zaoszczedzi kolejnych 2 dni wkurzenia ze shit nie dziala ;/

40
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-02-23, 06:22 »
on instaluje się wraz z wersją mod
no a mi go właśnie nie zainstalowało... możesz zuploadować go?
kombinuje,kombinuje i może w koncu to uruchomie...
tylko czemu mam takie błędy w instalacji to nie wiem.nigdy nie mam problemów z żadną grą.zawsze coś z gothicem tylko ;/

Strony: 1 [2] 3 4 ... 11
Do góry