Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kazzam

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11
41
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-02-22, 21:58 »
jak będe mógł to pogadam z autorami moda i rebelance

ok ;p .masz moze w /data/modvdf  plik o nazwie returning.mod czy cos w ten desen? jelsi tak  daj go na jakiegos magauload czy przyklej.nie wiem czy mi przypadkiem ciagle jakiegos pliku nie pomija w instalacji ;/

42
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-02-22, 21:29 »
może dam radę wam spolszczyć instalkę rebelance ale to długie marzenia bo na 10% to zrobię

rebelance może znajdę w wersji ruskiej nie w cyrlicy ale wątpie
wiesz dla mnie nie ma problemu z zainstalowaniem reblence(pod względem opcji instalki) tylko że podczas instalowania wyskuje po 10 bledow i uj wie  dla czego,,,

43
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-02-22, 20:01 »
poczekaj.jak nie długo zaczniemy robić nową bete to może otworzę rekrutacje i każdy będzie mógł przetłumaczyć swoje 10 groszy.a w BETA 2 będzie instalka z możliwością wyboru mod lub exe.i pewnie druga pełna wersja to już nie będzie miała rebelance


to ja chętnie poczekam bo to remblence walnięte jakieś jest jak dla mnie... instaluje na  przed chwilą nowe zainstalowanym gothicu v1.0 i 1.1 jest spoko ale rembelance same błędy...

44
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-02-21, 23:11 »
jako mod próbowałem właśnie zainstalować bo przez exe nie chce działać ale juz w instalacji returning 1.0 miałem error vds chce dac pliki z katalogu data/modvdx/xxxx         czy coś ten deseń a ja nawet takowego  folderu nie mam,ani żadnego pliku tam...

po prostu to jest kpina jakaś,ani w te ani we wtedy nie mogę instalować...


hmm mam tak, 1.0 w exe,1.1. w exe.reblance w mod-wyskakiwaly bledy... oraz spolszczenie + pliki adanosa,mam tak ze wybor kestti dialogowych jest po polsku ale napisy u gory po rusku.jakas rada?


może ktoś napisać albo dac ss z wersji exe i mod.jakie pliki i foldery gdzie być powinni.będe pewny co mam nie tak...bo robie niby dobrze ale **ujnia wychodzi

45
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-02-21, 22:21 »
jak instalujesz rebalance zaznacz  tez 2 opcje z napisaem "lol" jesli exe,a 4 jelsi mod,mi wtedy przestalo wywalac,tak tez to mialem

46
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-02-21, 22:16 »
a ja mam dalej gre po rosyjsku i nie wiem co zrobić,
mam g2 +g2mdk +returning 1.0-->returning1.1-->rebalance--> spolszenie( w gothicII/data   doszedl tam  tylko  ten plik majaczek.polish_for_returning1.1_rebalance.beta5) mam to przeez exe robione.ktoś mi powie co jest zle?

47
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2010-02-18, 21:50 »
dopiero ściagam ponownie returning wiec czy mógł by ktoś dac ze 2-3 screeny z tłumaczenia jak wygląda :D ?

48
Materiały / [G2]Surface - Dodane lokacje
« dnia: 2010-02-03, 11:52 »
Cytat: Caesum link=topic=5096.msg81531#msg81531 date=Feb 3 2010, 11:49 AM\'
Myślę o tym, by odbudować środek areny na tych bagnach, o których wspominałeś. Jednak na razie muszę znaleźć alternatywę do 3ds maxa 9. Cholernie się tnie i już szału od niego dostaję(co widać po zepsutych portalach).


hmm 3d maya kumpel jest grafikiem i go używa,jest tak samo zaawansowany jak 3d max jak nie jescze bardziej,świetny program,zobacz

49
Materiały / [G2]Surface - Dodane lokacje
« dnia: 2010-02-03, 06:25 »
Szczerze mówiąc myślałem kiedyś, aby przerobić tamte lokacje i odśnieżyć domy, które zostały zasypane przez PB. Jednak sądzę, że na dłuższą metę nie ma to sensu. Co najwyżej dodamy część z kwaterami magów wody.

MaciejG - Akurat co do "miejsc bez fabuły" nie mam całkowitej pewności. O ile niektóre miejsca zostały przerobione, by zaoszczędzić poly, to są też takie, które zostały zmienione z innych powodów. Dobrym przykładem będzie Miasto Orków. Mury zostały przesunięte z ich pierwotnego miejsca(zauważyłem to gdy dodawałem tam obiekty) i przerobione, by wyglądały, jakby jakaś duża siła je odepchnęła. Wydaje mi się, że pierwotnie niektóre lokacje faktycznie miały być użyte w grze, jednak nie starczyło na to czasu.


ooo,o tym że miasto orków jest przesunięte pojęcia nie miałem,może przez to iż most jest zawalony i zbyt często nie da sie tam wejść(jedynie na kodach,albo jakoś po skałach(choć to prawie mission imposible)

 przydało by się odbudować ten most(oczywiście o ile tego już nie zrobiłeś :D )

co do nowego obozu... moim zdaniem można by tam trochę przywrócić kwatery mogów wody są dobrym  pomysłem.zawsze jak szedłem zabić lodowego smoka to żałowałem że nie ma tam nic,1 domek tylko w którym jest list.tak samo brakowało mi miejsc w których g2 są smoki np. forteca na wzgórzu została zniszczona,nie ma tych podziemi pod nimi a szkoda bo to było świetne miejsce,tak samo tam gdzie jest bagienny smok w g1 nic nie było ale miało jakąś taką odrobinę tajemniczości,a w mrocznych tajemnicach postawiono tm niezły obóz :)

50
Materiały / [G2]Surface - Dodane lokacje
« dnia: 2010-02-02, 17:30 »
kożystan z tego moda-lokacji od bardzo dawna i ciesze się że zrobią jescze więcej,ovobowałem już obóz na bagnach keidyś i taki mam ale  to nie ma znaczenia :P

51
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2010-01-26, 23:43 »
majaczek a tłumaczysz wersję rosyjską czy angielską? i czy 1.1? może niepotrzebnie, jak niedługo powinna się 1.2 pojawić... ; raczej nie ma sensu robić z automatu translatora po to, aby ktoś później wyszukiwał błędy po kolei znów...lepiej stworzyć grupę osób i każdy żeby tłumaczył-ja mogę pomóc, ale wolę poczekać na 1.2 wersję

skoro taka grupa od roku sie nie znalazla to sie jzu nie znajdzie,wole tlumaczenie z translatora niz żadne inni chyba tak samo

52
Materiały / [G2]Surface - Dodane lokacje
« dnia: 2010-01-16, 23:01 »
Istnieje,niemiecki program Zen Converter.Konwertuje zeny z G1>G2 i na odwrót :P

masz może linka?

53
Materiały / [G2]Surface - Dodane lokacje
« dnia: 2010-01-16, 11:29 »
wiele vobów z g1 znajduje się w obozie na bagnie,sam kożystam z tych lokacji i przywróciłem te voby(są poprostu niewidzialne-wystarczy mzienić 2 parametry na 0 i 1) tylko mam problem z wejściem do kopalni nowego obozu,códa wianki mi się tam dzieją i textury zmieniają,a niewiem jak je zmienić bez utraty vobów ;/

54
Pytania i problemy / zbroja co nie tak?
« dnia: 2009-12-20, 09:43 »
Cytat: Althar link=topic=8094.msg74286#msg74286 date=Dec 20 2009, 08:54 AM\'
Po 1 wystarczy sam plik .TEX. Wyeksportuj GoManem .TEX np. do .JPG. WAŻNE ! Nie zmieniaj nazwy, tylko zmień cyferkę przy V0 na V1. Przerób jak chcesz. Skrypt ok. Znów zmień .JPG na .TEX. Plik .TEX daj do _Work/Data/Textures/_compiled. Powinno zadziałać.


a już problem rozwiązałem przy zapisie pliku zapomniałem do nazwy dopisać -c.tex i przez to mi nie działało.
dzięki za rade,myślałem ze .tga też jest potrzebne


temat do zamknięcia

55
Pytania i problemy / zbroja co nie tak?
« dnia: 2009-12-18, 21:17 »
witam,problem jak w temacie :lol2:

mam texture zbroi xardasa,trochę tylko przerobione kolory,pomyślałem iż  skoro już z 0,5 orku nic nie przerabiałem w gothicu 2 to to zmienie, texture tą z jpg w gomanie zmieniam na  .tga i .tex  nadaje  nazwe szaty xardas zmianiam tylko liczbe z v0 na v1.
pisze skrypt( a raczej kopiuje ten szaty xardasa) i zmianiam tlyko visual skina z v0 na v1 i nazwe na "mroczna szata"


pliki  .tga i .tex wrzucam do folderu _compile w _work/data/textures/_compiled oraz _work/data/textures/NPCs/armor

uruchamiam gre z opcją reprease srcipts. wpisuje kod instancji nowej zbroi w tym wypadku insert darkarmor  ale pojawia sie stara  szata xardasa... co robie zle ktoś może wie?

możliwe iż zapomniałem o czymś tak ze wole zapytać

56
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-10-04, 12:42 »
gdzie jest potwierdzenie ze dalej tlumaczy? bo pisałm do niego na pw i brak odpowiedzi...

57
Archiwum / Oczekiwania odnośnie moda
« dnia: 2009-08-14, 20:35 »
chodzi o sam układ okien ekwipunku - tego zmienić nie da się. cały design gui jest zrobiony od nowa, nie będzie szarych okien.


zapowiada się więc dobrze.a teraz może pytanie z innej beczki.czy w najbliższym czasie zostanie ukazany "jakiś" kolejny filmik z CZ,bądź też kolejne screeny.wiem był dzień screena i 10 ich ujrzeliśmy,ale mnóstwo było też zrobionych i odrzuconych od pokazania z tego co wyczytałem,na pewno chętnie by je każdy oczekujący na tego moda zobaczył o_o

58
Archiwum / Oczekiwania odnośnie moda
« dnia: 2009-08-14, 19:36 »
Trofeów do zbierania będzie multum, większość z nich będzie niezbędna jako ingrediencje do przyrządzania mikstur, czy składniki recept kowalskich. Unikatowe trofea także znajdziesz, z niektórych da się zrobić unikatowe przedmioty.


no teraz to mnie rozbroiłeś.kurde nie mogęsię doczekać moda już xD uwielbiam zbierać trofea.


"przebudować layoutu na tyle się niestety nie da."


szkoda ze niemożna aż tak przerobić tego,ważne by nie był taki szary jak w g1 moim zdaniem.

obejrzałem po raz ponowy filmiki na youtube o CZ,i sadze że nie mamy się o co martwić z naszymi oczekiwaniami.gra będzie świetna a zabawa przednia o_o

59
Pytania i problemy / problemy z skryptami
« dnia: 2009-08-14, 12:24 »
mam problem repreasuje skrypty(zmienilem puki co tylko na polskie skrypty g2mdk)

są całkowicie przetłumaczone lecz gdy próbuje zrobić to jednym będz 2 sposobem z toturtiala nic to nie daje...się wkurzyłem po kiedyś przed formatem bez problemu wszystko działało a teraz nic...ciagle jest po niemiecku


jakaś rada?

60
Archiwum / Oczekiwania odnośnie moda
« dnia: 2009-08-14, 12:12 »
ja po tym modzie oczekuje więcej potworów(wiem że będą) i więcej trofeów do zbierania,oraz jakieś trofea specjalne jak np. pazury przywódcy stada w g2.

poza tym juz mi niczego nie trzeba.no może interface"plecaka z itemami" w g1 żeby był inny bo  ten z g2 czy g3 były dużo lepsze.tak to mi wszystko pasik

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11
Do góry