Skrypt postaci... 2661 2

O temacie

Autor kazzam

Zaczęty 12.06.2010 roku

Wyświetleń 2661

Odpowiedzi 2

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW

kazzam

Skrypt postaci...
2010-06-12, 14:30(Ostatnia zmiana: 2010-06-12, 14:47)
instance Pal_200_Hogan (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = " Hogen";
   guild       = GIL_PAL;
   id          = 2000;
   voice       = 4;
   flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;                                                
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ AIVARS ------
   aivar[AIV_ToughGuy]          = TRUE;
   aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Murder]      = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Theft]       = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller]    = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                   
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1.5);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 80);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_2000;
};
FUNC VOID Rtn_Start_2000 ()
{   
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_2000 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   


skrypt żywcem skopiowany z Hagena i lekko zmieniony na próbę...  wyskakuje błą  linijki 47:Daily_routine,sprawdzam i widze
};



FUNC VOID Rtn_Start_2000 ()
{   
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_2000 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   



ale na moje oko all jest dobrze...

a 2 problem jak tej linijki wyzej nie dam,moge przywolac npc kodami al enie chce ze mna gadac,brak dialogu,dialog jest poprawny.


Edit:gdy usune kawałek
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_2000 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   
to działa dobrze
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przecież brakuje na końcu };

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW

kazzam

Skrypt postaci...
#2 2010-06-12, 20:15(Ostatnia zmiana: 2010-06-12, 20:33)
Przecież brakuje na końcu };

zauważyłem ale po czasie,ale dalej ten sam błąd,zabije się najwyżej własną pięścią ale dojdę co jest :(

a mam pytanie odnosnie monologów,czy można je zrobić na zasadzie iż gdy podejde do przedmiotu działa on jak npc,ale tylko w tym sensie iż można z nim rozmawiać ale nie można zabić,on się nie rusza ani nie atakuje nas

Edit:nie wiem czemu ale zawsze gdy zrobie skrypty dialogu czy npc programem jakimś to choć będzie poprawny to nie zadziała...wole samemu pisać jednak
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry