[G2:NK]Już nie mam pomysłów,co zrobić.... 7438 19

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 9.06.2010 roku

Wyświetleń 7438

Odpowiedzi 19

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Nie mam już pomysłów jak to zrobić.A chodzi o to,że m.in.podczas tworzenia zadania jest takie coś:
Log_CreateTopic (TOPIC_Verssi_Gold, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus   (TOPIC_Verssi_Gold, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Verssi_Gold,"Kapłanka Verssi zleciła mi zadanie znalezienia 10 starych monet.");
Czyli rozpoczęcie zadania-tutaj problemów nie ma(ze stworzeniem).Natomiast jak chcę dać w warunku,by opcja dialogowa się pojawiła jeśli zadanie jest w toku to niby wystarczy to:
if (MIS_Verssi_Gold == LOG_RUNNING)Czyli w teorii warunek poprawny.Tyle,że podczas naprawy skryptów wyskakuje błąd,w którym pisze,że nieznany identyfikator(ten MIS_).Miał ktoś z tym problemy i rozwiązał je?Jeśli tak to proszę o odpowiedź.
Edit:I jeszcze jedno pytanie-w warunkach można dać nazwę npc'a,jeśli nie żyje.Wpisuję tam scavenger i jak mam z tym zadanie(czyli warunek,jeśli npc nie żyje)to w grze po zabiciu np.5 ścierwojadów zadanie jest wykonane).Ale jak chcę dać w warunku aby wilki były zabite to mam wpisać nazwę wolf?Bo jak patrzyłem w skryptach to wolf się nazywa Wilk(przyjaciel z g1),ale w skrypcie potwora jest name=Wilk.Czyli w końcu będę musiał po wpisaniu wolf zabić 5 wilków czy 5 razy Wilka?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
spróbuj zamiast MIS_ daj TOPIC_ może to coś da
a z tym edit to lepiej zrób 5 wilków o innym id i daj warunek
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Próbowałem dać TOPIC_Polowanie(nazwa zadania),ale wyskakuje,że nieznany identyfikator....Czyli tak jakby pozostał MIS_
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
;)  
Pisałem ci już w jednym temacie, abyś zadeklarował tą zmienną (niestety podałem zły plik, ale w katalogu było ich kilka, więc można było popatrzeć). Bez skutku. Otwórz plik B_CloseTopics_Mattes.d i dodaj takie coś B_CloseTopic (TOPIC_Verssi_Gold, MIS_Verssi_Gold, 0, 6);

Mafcio

Mafcio

Użytkownicy
posty68
Propsy1
  • Użytkownicy
A nie przypadkiem w:
Log_entries_mattes.d ???
 
BrokenStar Team

Zapraszam na stronę!

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
A nie przypadkiem w:
Log_entries_mattes.d ???
A gdzie niby masz taki plik w G2? Możliwe, że jest w G1.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
;)  
Pisałem ci już w jednym temacie, abyś zadeklarował tą zmienną (niestety podałem zły plik, ale w katalogu było ich kilka, więc można było popatrzeć). Bez skutku. Otwórz plik B_CloseTopics_Mattes.d i dodaj takie coś B_CloseTopic (TOPIC_Verssi_Gold, MIS_Verssi_Gold, 0, 6);
Później zrobię 3 postać z dialogami i spróbuję tak zrobić.A jeśli zadziała,to tak samo do tego pliku mam wkleić MIS_Verssi_Gold == LOG_RUNNING?Czy od tego jest już osobny plik?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
;)  
Pisałem ci już w jednym temacie, abyś zadeklarował tą zmienną (niestety podałem zły plik, ale w katalogu było ich kilka, więc można było popatrzeć). Bez skutku. Otwórz plik B_CloseTopics_Mattes.d i dodaj takie coś B_CloseTopic (TOPIC_Verssi_Gold, MIS_Verssi_Gold, 0, 6);
Później zrobię 3 postać z dialogami i spróbuję tak zrobić.A jeśli zadziała,to tak samo do tego pliku mam wkleić MIS_Verssi_Gold == LOG_RUNNING?Czy od tego jest już osobny plik?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Mafcio

Mafcio

Użytkownicy
posty68
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
A gdzie niby masz taki plik w G2? Możliwe, że jest w G1.

Oj, chodziło mi o Log_constans_Mattes.d
 
BrokenStar Team

Zapraszam na stronę!

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No i mam problem....dalej wyskakuje,że nieznana identyfikacja.Podaję skrypty dialogu i wpis w B_CloseTopics_Mattes:
B_CloseTopic (Topic_Verssi_Gold,MIS_Verssi_Gold ,0, 6);Skrypt dialogu:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Scierwojad_EXIT(C_INFO)
{
npc = NONE_5000_Scierwojad;
nr = 999;
condition = DIA_Scierwojad_EXIT_Condition;
information = DIA_Scierwojad_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Scierwojad_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Scierwojad_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Scierwojad_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = NONE_5000_Scierwojad;
   nr = 1;
   condition = DIA_Scierwojad_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Scierwojad_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Masz dla mnie zadanie?";
};

FUNC INT DIA_Scierwojad_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Scierwojad_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Scierwojad_HELLO1_15_01"); //Masz dla mnie zadanie?
AI_Output (self, other ,"DIA_Scierwojad_HELLO1_03_02"); //Zabij ścierwojada.

Log_CreateTopic (TOPIC_Verssi_Gold, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus   (TOPIC_Verssi_Gold, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Verssi_Gold,"Kapłanka Verssi zleciła mi zadanie znalezienia 10 starych monet.");
AI_StopProcessInfos (self);

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Scierwojad_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc = NONE_5000_Scierwojad;
   nr = 2;
   condition = DIA_Scierwojad_HELLO2_Condition;
   information = DIA_Scierwojad_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Wykonałem zadanie.";
};

FUNC INT DIA_Scierwojad_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Scierwojad_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Scierwojad_HELLO2_15_01"); //Wykonałem zadanie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Scierwojad_HELLO2_03_02"); //To świetnie.
B_LogEntry (TOPIC_Verssi_Gold,"Zadanie wykonane");
Log_SetTopicStatus   (TOPIC_Verssi_Gold, LOG_SUCCESS);
AI_StopProcessInfos (self);

};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Scierwojad_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc = NONE_5000_Scierwojad;
   nr = 3;
   condition = DIA_Scierwojad_HELLO3_Condition;
   information = DIA_Scierwojad_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "blba";
};

FUNC INT DIA_Scierwojad_HELLO3_Condition()
{
if (MIS_Verssi_Gold == LOG_SUCCESS)
{
return TRUE;
};
};


FUNC VOID DIA_Scierwojad_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Scierwojad_HELLO3_15_01"); //blba
AI_Output (self, other ,"DIA_Scierwojad_HELLO3_03_02"); //dasda
AI_StopProcessInfos (self);

};
Edit 10.06.10:Odświeżam temat.Jak ktoś wie niech pisze bo pilnie potrzebuję odpowiedzi!!
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Musisz jeszcze w Story_globals.d napisać var int MIS_Verssi_Gold;

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Zrobiłem tak jak mówiłeś i teraz wszystko gra.Jeśli się nie obrazicie,że piszę to w tym temacie-co zrobić by npc był tylko w danym rozdziale np.w 1 rozdziale był xardas w swojej wieży,ale w 2 już go nie ma.
Edit:Aha z tego co czytałem w dialogu baal kagana to tam jest jakaś zmienna.
func void DIA_BaalKagan_SUCCESS_TakeScrolls_Windfaust()
{
CreateInvItem(self, ItArScrollWindfist);
B_GiveInvItems(self, hero, ItArScrollWindfist, 1);

BaalKagan_drei = BaalKagan_drei+1;
if (BaalKagan_drei >= 3)
{
AI_Output (self, other,"DIA_BaalKagan_SUCCESS_TakeScrolls_DREI_13_00"); //
Info_ClearChoices (DIA_BaalKagan_SUCCESS);
};
};
A ja chciałbym swoją zmienną nazwać np.VerssiThree.I ją muszę dać do global_story?
Aha i czy to >= 3 nie oznacza przypadek że można wybrać więcej bądź równo?Moim zdaniem powinno być same = ale to tak poza tematem.I co zrobić by po wybraniu np.run(załóżmy,że taka nagroda jest i zrobiłem 5 podopcji dialogowych)w ilości 3 zakończyło się możliwość wyboru?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Jeśli się nie obrazicie,że piszę to w tym temacie-co zrobić by npc był tylko w danym rozdziale np.w 1 rozdziale był xardas w swojej wieży,ale w 2 już go nie ma.
Zabić go i pochować na cmentarzu (mam nadzieję, że zrozumiesz).

Cytuj
A ja chciałbym swoją zmienną nazwać np.VerssiThree.I ją muszę dać do global_story?
To zależy. Do Story_globals.d dajesz zmienne globalne. Jeśli będziesz jej używał tylko w tym dialogu, czy w pliku w którym znajduje się ten dialog, to wystarczy aby zmienna była lokalna, tzn. może zostać zadeklarowana w pliku dialogu.

Cytuj
Aha i czy to >= 3 nie oznacza przypadek że można wybrać więcej bądź równo?Moim zdaniem powinno być same = ale to tak poza tematem.I co zrobić by po wybraniu np.run(załóżmy,że taka nagroda jest i zrobiłem 5 podopcji dialogowych)w ilości 3 zakończyło się możliwość wyboru?
Przecież masz tam zmienną BaalKagan_drei, która odpowiada za zliczanie tych opcji dialogowych. Gdy osiągnie wartość 3 automatycznie znikają podopcje dialogowe.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Zabić go i pochować na cmentarzu (mam nadzieję, że zrozumiesz).


To zależy. Do Story_globals.d dajesz zmienne globalne. Jeśli będziesz jej używał tylko w tym dialogu, czy w pliku w którym znajduje się ten dialog, to wystarczy aby zmienna była lokalna, tzn. może zostać zadeklarowana w pliku dialogu.


Przecież masz tam zmienną BaalKagan_drei, która odpowiada za zliczanie tych opcji dialogowych. Gdy osiągnie wartość 3 automatycznie znikają podopcje dialogowe.
Eee...czyli mam go zabić,ograbić i pójść swoją drogą?
Odpowiedź druga-tyle,że jak daję do dialogu samą zmienną to wyskakuje błąd,że jest nieznana(czyli też trzeba gdzieś to wrzucić)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Piszesz po prostu przed dialogiem var int zmienna;
Cytuj
Eee...czyli mam go zabić,ograbić i pójść swoją drogą?
No, a jak byś chciał to zrobić? Jeśli go nie chcesz zabijać, to go teleportuj, tam gdzie nikt nie zagląda i zmień rutynę.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Piszesz po prostu przed dialogiem var int zmienna;

No, a jak byś chciał to zrobić? Jeśli go nie chcesz zabijać, to go teleportuj, tam gdzie nikt nie zagląda i zmień rutynę.
No niby tak....ale mam na myśli takie coś,że chyba w 3-4 rozdziale xardas znika,a nikt go nie zabija....
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
No niby tak....ale mam na myśli takie coś,że chyba w 3-4 rozdziale xardas znika,a nikt go nie zabija....

w g2 działa to na zasadzie że postać gdy przechodzimy do danego rozdziału zmienia swoje miejsce pobytu, Xardas na poczatku gry ma cos w rodzaju  "NW_Xardas_Start" w 4 rozdziale gdy przechodzimy do gD zmienia się to i wtedy ma iść do przykładowo "NW_Jaskinia" a miejsce to znajduje się gdzieś np,pod ziemią czy w jaskini do której nie można wejść bez kodów,kiedy my wracamy do Kohrinis z GD Xardas juz jest w swoim nowym Waypoincie (NW_Jaskinia" ) przez co go nie znajdziemy
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Zmieniam dialog.
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Marian_EXIT(C_INFO)
{
npc = VLK_4400_Marian;
nr = 999;
condition = DIA_Marian_EXIT_Condition;
information = DIA_Marian_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Marian_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Marian_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Marian_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = VLK_4400_Marian;
   nr = 1;
   condition = DIA_Marian_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Marian_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Daj mi runy";
};

FUNC INT DIA_Marian_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Marian_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_15_01"); //Daj mi runy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Marian_HELLO1_03_02"); //Wybierz sobie 2 z 4.

Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);

Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Gejzer", DIA_Marian_HELLO1_RuneGeyser);
Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Światło.", DIA_Marian_HELLO1_RuneLight);
Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Grom.", DIA_Marian_HELLO1_RuneThunderstorm);
Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Kula ognia.", DIA_Marian_HELLO1_RuneFireball);
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneGeyser()
{
CreateInvItems (self, ItRu_Geyser, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_Geyser, 1);
if (Marian_Three >= 3)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneGeyser_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);
};
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneLight()
{
CreateInvItems (self, ItRu_Light, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_Light, 1);
if (Marian_Three >= 3)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneLight_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);
};
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneThunderstorm()
{
CreateInvItems (self, ItRu_Thunderstorm, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_Thunderstorm, 1);
if (Marian_Three >= 3)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneThunderstorm_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);
};
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneFireball()
{
CreateInvItems (self, ItRu_InstantFireball, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_InstantFireball, 1);
if (Marian_Three >= 3)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneFireball_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);
};
};
Teraz nie wyskakuje żaden błąd tylko w grze wybieram wszystkie runy,a nie tylko 2.....Jak to zrobić???
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
INSTANCE DIA_Marian_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = VLK_4400_Marian;
   nr = 1;
   condition = DIA_Marian_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Marian_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Daj mi runy";
};

FUNC INT DIA_Marian_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Marian_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_15_01"); //Daj mi runy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Marian_HELLO1_03_02"); //Wybierz sobie 2 z 4.

Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);

if (Marian_Three >= 2){Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Gejzer", DIA_Marian_HELLO1_RuneGeyser);};
if (Marian_Three >= 2)Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Światło.", DIA_Marian_HELLO1_RuneLight);};
if (Marian_Three >= 2)Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Grom.", DIA_Marian_HELLO1_RuneThunderstorm);};
if (Marian_Three >= 2)Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Kula ognia.", DIA_Marian_HELLO1_RuneFireball);};
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneGeyser()
{
CreateInvItems (self, ItRu_Geyser, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_Geyser, 1);
if (Marian_Three >= 2)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneGeyser_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);
  Marian_Three=Marian_Three+1;
};
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneLight()
{
CreateInvItems (self, ItRu_Light, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_Light, 1);
if (Marian_Three >= 2)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneLight_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);
  Marian_Three=Marian_Three+1;
};
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneThunderstorm()
{
CreateInvItems (self, ItRu_Thunderstorm, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_Thunderstorm, 1);
if (Marian_Three >= 2)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneThunderstorm_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);
  Marian_Three=Marian_Three+1;
};
};
FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneFireball()
{
CreateInvItems (self, ItRu_InstantFireball, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_InstantFireball, 1);
if (Marian_Three >= 2)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneFireball_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);
  Marian_Three=Marian_Three+1;
};
};
teraz będzie działać :(

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Zaraz sprawdzę...jakby co piszcie odpowiedzi,jeśli coś wiecie.
Edit:I dalej ch....
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Marian_EXIT(C_INFO)
{
npc = VLK_4400_Marian;
nr = 999;
condition = DIA_Marian_EXIT_Condition;
information = DIA_Marian_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Marian_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Marian_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Marian_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = VLK_4400_Marian;
   nr = 1;
   condition = DIA_Marian_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Marian_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Daj mi runy";
};

FUNC INT DIA_Marian_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Marian_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_15_01"); //Daj mi runy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Marian_HELLO1_03_02"); //Wybierz sobie 2 z 4.

Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);

Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Gejzer", DIA_Marian_HELLO1_RuneGeyser);
Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Światło.", DIA_Marian_HELLO1_RuneLight);
Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Grom.", DIA_Marian_HELLO1_RuneThunderstorm);
Info_AddChoice (DIA_Marian_HELLO1, "Kula ognia.", DIA_Marian_HELLO1_RuneFireball);
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneGeyser()
{
CreateInvItems (self, ItRu_Geyser, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_Geyser, 1);
Marian_Three=Marian_Three+1;
if (Marian_Three == 3)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneGeyser_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);

};
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneLight()
{
CreateInvItems (self, ItRu_Light, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_Light, 1);
if (Marian_Three == 3)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneLight_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);
Marian_Three=Marian_Three+1;
};
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneThunderstorm()
{
CreateInvItems (self, ItRu_Thunderstorm, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_Thunderstorm, 1);
Marian_Three=Marian_Three+1;
if (Marian_Three == 3)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneThunderstorm_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);

};
};

FUNC void DIA_Marian_HELLO1_RuneFireball()
{
CreateInvItems (self, ItRu_InstantFireball, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRu_InstantFireball, 1);
Marian_Three=Marian_Three+1;
if (Marian_Three == 3)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_HELLO1_RuneFireball_15_01"); //
Info_ClearChoices (DIA_Marian_HELLO1);

};
};
Cały czas da radę wybrać tylko wszystkie,a nie 3....
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry