Anime 202375 762

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 15.12.2009 roku

Wyświetleń 202375

Odpowiedzi 762

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#600 2014-08-17, 18:49(Ostatnia zmiana: 2014-08-17, 18:55)
Cytuj
A ja jak to oglądałem bodajże rok temu to się cieszyłem z happy endu.
To szokujące, ale ja też xD

Poprzedzająca go drama zbalansowała ten chwilowy końcowy nadmiar szczęścia. Trudno mi powiedzieć czy gdyby zakończyli tuż wcześniej byłoby lepiej, czy jednak pozostawiałoby to smutny niedosyt.


Korzystając z wyjazdu obejrzałem parę krótkich anime. Wszystkie fatalne :<

Corpse party - zainteresowałem się tym ze względu na wysoką ocenę Sawika (10/10). Niestety anime okazało się być wybitnie głupie - 5/10.
Denpa Teki na Kanojo - to z kolei polecił Ali, niestety też fatalne. Już prawie nie pamiętam o czym to było. Nie znoszę tego typu bohaterów. 4/10.
Patema Inverted - bardzo ładne obrazki, klimat momentami (podziemny świat) kojarzący mi się ze Spirited Away. Fabuła niestety tak sobie, bo to po prostu bajka. Obejrzałem, bo znajomy akurat miał ze sobą. 6/10.
Yami Shibai - też obejrzane bo akurat znajomy miał. Właściwie nie ma fabuły ani animacji innej niż przesuwanie obiektów. Za to statyczne obrazki są całkiem ładnie zrobione. 4/10.
Mononoke - kilka kiepskich historii które łączy jedynie wspólny bohater. Paskudnie brzydkie. 4/10.
Mnemosyne - przez pomyłkę pobrałem tylko 4 z 6 epizodów, więc muszę jeszcze dokończyć. Na razie zapowiada się 6/10. Fabuła oparta o pomysł analogiczny co w Highlanderze.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Ależ Ty kurde wybredny :D 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Takiemu to nikt nie dogodzi xD
Ktoś z was ogląda HxH? Dobre to? Słyszałem że najlepszy dotychczasowy tasiemiec.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Corpse party - zainteresowałem się tym ze względu na wysoką ocenę Sawika (10/10). Niestety anime okazało się być wybitnie głupie - 5/10.
Na forum pisałem raczej że głównie przez sentyment do gry. ONA była bardzo dobrze odtworzona, chociaż ukrócona.

Ktoś z was ogląda HxH?
HunterxHunter? Oglądałem starą wersję - niby ciekawe, ale zawsze pozostawia niedosyt. No, i powagi to tam specjalnie dużo nie ma.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
HunterxHunter? Oglądałem starą wersję - niby ciekawe, ale zawsze pozostawia niedosyt. No, i powagi to tam specjalnie dużo nie ma.
Chodzi mi o nową, nadal emitowaną wersję.
No ale jeśli wcale nie ma powagi to szkoda, lubię gdy seria śmieszy, ale bez przesady.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie no, są poważne wątki. Jednak no... to są te które zawsze wydawały mi się schematyczne. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Słyszałem że najlepszy dotychczasowy tasiemiec.
potwierdzam
Cytuj
to są te które zawsze wydawały mi się schematyczne.
taaa, szczególnie ostatni arc w którym
Spoiler
Gon żeby rozjebać przeciwnika praktycznie zrezygnował ze swojego życia i w sekundę postarzał się o jakieś 20-30 lat stając się kurwa niezniszczalny
o najlepszej walce nie będę w sumie nawet wspominał tylko ją po prostu wrzucę
https://www.youtube.com/watch?v=WilPHbGia7w

Najładniejsze rzeczy gdzieś tak od 20 minuty
Z początku HxH może się wydawać chujowe (bo trochę jest) ale każdy kolejny arc jest lepszy od poprzedniego i to co dzieje się pod koniec to o kurwa stary
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Spoiler
Gon żeby rozjebać przeciwnika praktycznie zrezygnował ze swojego życia i w sekundę postarzał się o jakieś 20-30 lat stając się kurwa niezniszczalny
Nie jestem pewien... twierdzisz że to jest schematyczne, czy nie?
Bo mogę Ci podać bez namysłu parę przykładów podobnego schematu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Nie wiem czy już tutaj było to, lub inne wykonanie Niki Lenini, powiem że zajebiście to odwzorowała, w dodatku mogę w końcu coś z tego zrozumieć, bo po japońsku umiem z 10 słów xD
https://www.youtube.com/watch?v=ZEgXPdHWIZA
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Fuu, jak można było tak zniszczyć naprawdę dobry ending? :| Antyprops!

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Zniszczyć? Nie rozumiem o co ci chodzi, to wyszło jej na prawdę dobrze, jak na fanowską produkcje jest rewelacyjnie.
No chyba że masz jakąś niechęć do rosyjskiego lub do samej Rosji, no cóż na to nic nie poradzę.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Ogólnie na Rosję mam wywalone, jak też nie mam powodu oceniać jej w kategoriach politycznych, Ale ich języka już nie nienawidzę. Mój słuch cierpi jak to słyszę. Wolę już o 100% piskliwe japońskie głosiki. Może i mam zakrzywienie na ich język przez częstą styczność z nim w Docie, ale już na to chyba nic nie poradzę. 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Spoko, twoja sprawa, aczkolwiek rosyjski jest bardzo piękny, nie mówię tego tylko dlatego iż pochodzę z Rosji(co nawet słychać podczas rozmowy z mną według wielu osób), uważałbym ten język za genialny nawet gdybym był czystej krwi polakiem.
 


Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Nie pierdzielcie, jest całkiem spoko :P
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Info dla zagorzałych hejterów Naruto, skończyło się tydzień temu. 
Jak można się było spodziewać... zakończenie nie powala, w dodatku wiele kwestii zostało niewyjaśnionych, antyprops, nawet zakończenie zjebali. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Ludziska, wiecie gdzie mogę obejrzeć 7 ostatnich epków JoJo's Bizarre Adventure 2012? Głównie chodzi o to by było online i szybko się buforowało, czyli 360p/480p najlepiej. Suby polskie lub angielskie, w sumie to angielskie są nawet lepsze. Dzięki!
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oglądał ktoś Tokyo Ghul? Slyszałem że dosyć przyjemne.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Oglądał ktoś Tokyo Ghul?
Czemu zawsze na takie pytania odpowiadam twierdząco? Bo nie mam życia poza anime i pracą? Well... Wróćmy do pytania.
"Przyjemne" raczej nie, ale jeżeli szukasz latających flaków, rozszarpywanych ciał, ciężkich decyzji moralnych, pięknych tortur i innych takich "przyjemności", to anime dla ciebie :ok:


Osobiście, radzę poczekać na zapowiedziany już sezon drugi, obecnie historia się po prostu urywa w połowie wątku.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Oglądał ktoś Tokyo Ghul? Slyszałem że dosyć przyjemne.
Bardzo... słabe. Poważnie, cenzura na pół ekranu, pizdo-prota, wyrwane z dupy wątki, pominięcie połowy mango i pseudo-trudne decyzje moralne wywołujące odruchy wymiotne na pograniczu z drgawkami. Nie polecam, na prawdę.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry