Anime 230086 762

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 15.12.2009 roku

Wyświetleń 230086

Odpowiedzi 762

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
sawik
A oglądałeś Angel Beats? Za ten tytuł odpowiada ta sama osoba co za Clannad - Jun Maeda. Wg mnie całkiem niezłe połączenie komedii z dramatem, dorównujące Clannadowi choć nieco słabsze. No i anormalności to tam masz nadmiar :P
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Angel Beats było jednym z pierwszych anime jakie obejrzałem, chyba jeszcze nawet przed Clannad.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ciekawy odcinek SAO nam się trafił w tym tygodniu, nie uważacie?
Zastanawiam się co będzie w następnym ponieważ
Spoiler
skoro pokonał grę nie powinno mu sprawić za wiele trudności odnalezienie Asuny
.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny

Zoom

Anime
#123 2012-10-07, 11:27(Ostatnia zmiana: 2012-10-07, 11:28)
Podobają mi się anime  Fairy Tail oraz One Piece, ale ja mam spaczony gust. Jednak skoro spodobał Ci się Bleach, to może i to podejdzie (kiedyś oglądałem ale był tak monotonny, że odpuściłem - czasami mangę czytam). Jeśli interesuje Cie manga to polecam Claymore (manga ma inna fabule niż anime)- szkoda, że jest to miesięcznik, bo żeńska wersja wiedźmina jest dla mnie jak najbardziej ok.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#124 2012-10-07, 13:12(Ostatnia zmiana: 2012-10-07, 13:24)
Spoiler
skoro pokonał grę nie powinno mu sprawić za wiele trudności odnalezienie Asuny
.
xDDDDDDD
Spoiler
No to się zdziwisz, bo o tych trudnościach jest cały drugi tom, czyli jak rozumiem druga połowa anime
:lol2:
A teraz taki megaspoiler:
Spoiler
Kirigaya Kazuto i tak potem umrze :lol:

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
SAO:ALO zdecydowanie stylem mi się nie podoba. Może jeszcze będę oglądał, ale na pewno już nie z takim entuzjazmem jak wcześniej. SAO wydawało się świeże, oryginalne, ALO z kolei sprawia wrażenie naiwnego i "przekolorowanego". No i opening w SAO był nieporównywalnie lepszy.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Chodzi Ci o odcinki 15 i dalej? Ogólnie wczorajszy odcinek jak dla mnie jest najgorszym do tej pory, mam nadzieję że nie będzie to teraz kontynuowane w ten sposób.
Spoiler
skoro pokonał grę nie powinno mu sprawić za wiele trudności odnalezienie Asuny
.
xDDDDDDD
Spoiler
No to się zdziwisz, bo o tych trudnościach jest cały drugi tom, czyli jak rozumiem druga połowa anime

Dafuq?
Spoiler
Znalazł ją bez problemu, tylko ten psychol się mu do żonci chce dobrać, problemów ze znalezieniem jej nie miał tak jak mówiłem :D

Zoom, Fairy Tale i One Piece mi nie przypadły do gustu, Fairy Tale ze względu na "bajeczność", One Piece przez kreskę oraz to że to tasiemiec których mam obecnie dość, chyba pozostanę przy krótszych seriach, gdzie najdłuższą będą serie całoroczne jak np. Beelzebub, a nie tasiemiec ciągnący się już 13(!) lat.

Obejrzałem też Niekończący się Czerwiec (Higurashi no naku Koro ni, czy też Gdy cykady zapłaczą), nie wiem, może dlatego że mam już parędziesiąt anime za sobą, ale nie wzbudziło we mnie ono takiego wrażenia jakiego się spodziewałem z recenzji. Całość pierwszego sezonu jest też dość łopatologicznie wytłumaczona co, gdzie, jak, dlaczego, a słyszałem że ludzie narzekają że niby anime jest tak chaotyczne że nic nie można zrozumieć.



No, w tym sezonie zapowiada się parę ciekawych anime, Code;Breaker, BTOOOM! i jeszcze jakieś którego nazwy niestety nie pamiętam, a nie bardzo chce mi się teraz sprawdzać, na pewno będę "obczajał", chociaż na razie się wstrzymuję przed oglądaniem pierwszych odcinków, ponieważ nie lubię czekać by dowiedzieć się co będzie dalej, tym bardziej że anime zazwyczaj oceniam czy jest warte dalszego oglądania po trzech pierwszych odcinkach. W sumie największe nadzieje pokładam w Code;Breakerze, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
@Sawik:
Spoiler
Ciało znalazł, na tropie "umysłu" też już jest, ale uwolni ją dopiero na koniec tomu, co powinno zająć jakiś czas.
Spoiler
Ten psychol zarządza serwerem do którego jest podłączona i nie pozwala na jej wylogowanie. A na siłę nie można jej odłączyć, bo Nerve Gear po staremu by usmażył jej mózg. Jest zalogowana do MMO Alfheim Online i trzymana w klatce zawieszonej na gigantycznym drzewie po środku świata (Yggdrasil z mitologi nordyckiej) gdzie gracze nie mają dostępu (ale kilku odnalazło exploit na wyjście "poza granicę mapy" i zrobiło screena z nią). Kirito chce się do niej dostać a następnie znaleźć sposób na wylogowanie jej.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Obejrzałem też Niekończący się Czerwiec (Higurashi no naku Koro ni, czy też Gdy cykady zapłaczą), nie wiem, może dlatego że mam już parędziesiąt anime za sobą, ale nie wzbudziło we mnie ono takiego wrażenia jakiego się spodziewałem z recenzji. Całość pierwszego sezonu jest też dość łopatologicznie wytłumaczona co, gdzie, jak, dlaczego, a słyszałem że ludzie narzekają że niby anime jest tak chaotyczne że nic nie można zrozumieć.
Śmiem twierdzić, że w takim razie nie zrozumiałeś niczego :lol2:  Chyba, że masz na myśli Higurashi no naku koro ni Kai. W każdym razie jeżeli Higurashi wydało Ci się proste to pora na Umineko no Naku Koro Ni. Tam już nie ma miejsca na logike :I Ogółem anime jest dziwne i nie poleciłbym go każdemu, no ale...

na zachętę OST :I
https://www.youtube.com/watch?v=m_UHO60tkdg

i muzyka inspirowana Visual Novelką:
https://www.youtube.com/watch?v=jgBz88f3Dh8
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Anime
#129 2012-10-14, 15:43(Ostatnia zmiana: 2012-10-14, 15:49)
anime umineko to średnia sprawa (to znaczy nie: było świetne, potem zobaczyłem visual novel), szczególnie że nie zostało zrobione do końca (drugi sezon w formie anime, umineko Chiru, nie wyszedł i nie ma zamiaru wychodzić). Za to umineko VN to nektar bogów, świetna, zakręcona historia napakowana godnymi zagadkami (jedną z zagadek gracz musi rozwiązać sam żeby przejść grę co było jedną z najlepszych rozrywek jakie miałem przez ostatnie parę lat, ale o tym na pewno podniecałem się na forum tysiąc razy), perfekcyjną muzyką, godnym klimatem i zwrotami akcji.

Polecam nawet mimo grafiki (którą da się poprawić fanowskimi łatkami, osobiście jednak wolę te oryginalne bohomazy pięciolatka bez rąk bo mimo wszystko lepiej oddają emocje - acz to może być kwestia przyzwyczajenia), szczególnie z racji najlepszej zagadki w grach jaką widziałem. Tylko kto tutaj zechce grać w vn, oh, ludzie tyle tracą  : |


a: sawik, mówisz o czymś w stylu "obejrzałem drugi sezon i wszystko jest łopatologicznie wytłumaczone"? Bo w ten sposób tak, zarówno umineko jak i higurashi jest zbudowane tak że pierwszy sezon "zadaje pytania" a drugi na nie odpowiada. Recenzenci i ogółem widzowie mówiąc o dziwności mieli na mysli sezon pierwszy, bez drugiego.

Jeśli jednak obejrzałeś pierwszy i rozumiesz wszystko to chyba zadajesz sobie nie te pytania : |
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
a: sawik, mówisz o czymś w stylu "obejrzałem drugi sezon i wszystko jest łopatologicznie wytłumaczone"? Bo w ten sposób tak, zarówno umineko jak i higurashi jest zbudowane tak że pierwszy sezon "zadaje pytania" a drugi na nie odpowiada. Recenzenci i ogółem widzowie mówiąc o dziwności mieli na mysli sezon pierwszy, bez drugiego.

Jeśli jednak obejrzałeś pierwszy i rozumiesz wszystko to chyba zadajesz sobie nie te pytania : |
Fakt, trochę źle się wyraziłem, przez sezon miałem na myśli całe 26 odcinków (czyli ogólnie dwa sezony) bez kontynuacji, Higurashi no Naku Koro ni Kai, nie sezon anime którym jest 12/13 odcinków, dla kogoś nieobeznanego z anime to musi być niezły bełkot : D

Sam sezon pierwszy również daje sporo odpowiedzi, chodzi o wyznaczone pewne części niezmienne, nie ważne kto "gra z niekończącym się czerwcem", pewne stałe które pozwalają zobaczyć połączenia i wysnuć jakieś wnioski, jednak fakt, wszystkiego nie można zrozumieć po obejrzeniu trzech pierwszych rozdziałów (czyli pierwszego sezonu), chociaż jak tak o tym chwilę dłużej pomyśleć to reszta anime też nie odpowiada na pewno pytanie.
Spoiler
Czemu Maebara ma przebłyski poprzednich wersji wydarzeń? Jedyną osobą do tego zdolną powinna być Furuda.  


PS. Visal Novel zainteresowałem się ostatnio, jednak na razie jestem na etapie oglądania filmów na yt i szukania linków do czegoś innego niż Clannad.

PS2. Aztek, Mea -  czego mogę się spodziewać po Shiki?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy
Cytuj
czego mogę się spodziewać po Shiki?
Trochę dziwne, z początku zapowiada się słabo, ale dalej jest już tylko lepiej, dużo nieoczekiwanych zwrotów akcji, nie daje zbyt dużo zagadek po za tym że nie zabardzo wiadomo o co chodziło, ale anime napewno warte oglądnięcia.
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Anime
#132 2012-10-14, 18:34(Ostatnia zmiana: 2012-10-14, 18:40)
Cytuj
dla kogoś nieobeznanego z anime to musi być niezły bełkot : D
a ja myślałem że juz tylko krok dzieli mnie od siedzenia w kocich uszach i podśpiewywania "pi piru piru piru pi piru pi" - a tu? ja nawet nie jestem obeznany z anime : |
(ale dobra, zakładam że mówisz o higu pytania + higu odpowiedzi i jest fajnie)


Ja po obejrzeniu higu szukałem czegoś równie psychodelicznego i zagadkowego, znalazłem shiki i nie byłem usatysfakcjonowany - jedak bez takich wymagań Shiki bardzo fajnie ukazuje "odcienie szarości" teoretycznie złych grup, postaci - innymi słowy pokazuje punkt widzenia w którym źli są właściwie tymi biednymi, bitymi, te sprawy - brakuje mi słowa do opisania ale z pewnością wiesz o co chodzi. Shiki jest na pewno warte polecenia z racji interesującej fabuły i ciekawego "poglądu na sytuację", ale jeśli szukasz czegoś co zapełni (o ile takową posiadasz) pustkę po higu to cóż, nie spełni swojego zadania.

tl;dr: shiki jest fajne ale oglądając nie porównuj go do higu.

Spoiler
Cytuj
Czemu Maebara ma przebłyski poprzednich wersji wydarzeń? Jedyną osobą do tego zdolną powinna być Furuda.
a czemu jedyną osoba do tego zdolną powinna być Rika?
(chodzi mi o to że nie jestem pewien czy idea podróżowania w czasie i przestrzeni (czy jak to nazwać) była rozpisana na tyle dobrze żebyśmy jednoznacznie mogli powiedzieć 'rika może, keiichi nie'. Oczywiście to jest średnia linia obrony i uważam to za raczej wciśnięte troszkę bez pomyślunku narzędzie do poruszenia fabuły - no ale fakt faktem to jest jakiś argument. Więcej o mechaniźmie poruszania się między światami z higu - kontynuacja, Umineko. Ale nie anime.)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
dla kogoś nieobeznanego z anime to musi być niezły bełkot : D
a ja myślałem że juz tylko krok dzieli mnie od siedzenia w kocich uszach i podśpiewywania "pi piru piru piru pi piru pi" - a tu? ja nawet nie jestem obeznany z anime : |
(ale dobra, zakładam że mówisz o higu pytania + higu odpowiedzi i jest fajnie)
Chodziło o całą wypowiedź, chociaż same "sezony" jak widać mogą być różnie interpretowane, co prowadzi to paru nieporozumień jak np. tu.

Spoiler
Cytuj
Czemu Maebara ma przebłyski poprzednich wersji wydarzeń? Jedyną osobą do tego zdolną powinna być Furuda.
a czemu jedyną osoba do tego zdolną powinna być Rika?
(chodzi mi o to że nie jestem pewien czy idea podróżowania w czasie i przestrzeni (czy jak to nazwać) była rozpisana na tyle dobrze żebyśmy jednoznacznie mogli powiedzieć #msg1056510rika może, keiichi nie#msg1056510. Oczywiście to jest średnia linia obrony i uważam to za raczej wciśnięte troszkę bez pomyślunku narzędzie do poruszenia fabuły - no ale fakt faktem to jest jakiś argument. Więcej o mechaniźmie poruszania się między światami z higu - kontynuacja, Umineko. Ale nie anime.)
Spoiler
Furuda jest reinkarnacją tej całej Oyashiro-sama, w sumie reinkarnacja nie jest tu dobrym słowem, jest to raczej bardziej połączenie mentalne, ale to i tak nie bardzo potrzebne do tego co chcę powiedzieć. Wie ona tyle ile wie Oyashiro, a Oyashiro zna przyszłość obecnego scenariusza oraz alternatywne (nie mogłem znaleźć lepszego słowa); świadczy o tym fakt że Furuda WIE że zginie, w chyba każdym scenariuszu Furuda wiedziała praktycznie wszystko.
Odnośnie wiecznego powtarzania się mam pewną teorię którą mam zamiar sprawdzić oglądając Umiteko.
Prawdopodobnie Furuda jest powodem tworzenia ciągłych powtórzeń czasowych, jednak nie ona je wywołuje, nie wiem może Oyashiro-sama robi to w jakimś tam celu (chronienie Riki przed śmiercią? jednak temu przeczy fakt że Furuda nie zawsze ginie), a same powtórzenia są bardziej na zasadzie podróży w czasie, co by wyjaśniało czemu Furuda Rika zatrzymuje swoje wspomnienia - reasumując przeżywa ona każde z wydarzeń, kurde, chodzi o to że nie tyle co ma przebłyski innych wersji wydarzeń co są to jej wspomnienia. Ponownie jednak moja teoria w tym miejscu się chwieje, przecież ona ginie chyba dwa razy w trakcie pierwszego anime (nie chcę mówić sezonu). Chociaż ostatni punkt w sumie można by ominąć twierdząc że skoro Oyashiro-sama może ją przenieść w czasie to może też ją wskrzesić lub cofa się do czasów gdy Rika jeszcze żyła pozwalając jej zginąć, lecz, i tutaj opieram się na teorii mentalnego połączenia, "nowa" Furuda posiada wspomnienia starej Ruki właśnie dzięki temu połączeniu.
Ogólnie nie napisałem czemu twierdzę że Furuda nie jest reinkarnacją Oyashiro-sama; bazuję na spostrzeżeniu że Rika pomimo akceptacji swojego przeznaczenia - czytaj śmierci, jest jej przeciwna, sama stwierdza że nie chce umierać, również gdyby była "tylko" reinkarnacją nie byłaby w stanie nic poradzić na swoją śmierć, chociaż tutaj jak widać bazuję na kolejnej ze swoich teorii, tak, zapętliłem się, każda teoria bazuje na innej, więc jeżeli jedna jest  błędna, błędne, w pewnym stopniu, są wszystkie.
Spoiler
Wyobraźcie sobie jakiego mindfucka miałem jak o tym wszystkim myślałem, rodzina myślała że w depresję popadam czy coś w tym stylu. :lol2:
Jest to jednak tylko mało prawdopodobna teoria którą obmyśliłem jako jedno z wytłumaczeń tej anomalii jaka tam ma miejsce, w sumie przez pewien czas zamiast Furudy obstawiałem pomiędzy siostrami Sonozaki.

Jak widać opiera to się na założeniu wywodzącym się z ostatniego odcinka, dokładniej to z chyba ostatniego zdania gdzie Furude Rika mówi że zagra z niekończącym się czerwcem. W sumie to zdanie poniekąd dowodzi rację części mojej teorii, Furude Rika MA wspomnienia lub przynajmniej jakiś zarys z tego co się działo w alternatywnych wersjach wydarzeń.

Odnośnie Meabary też mam podobną teorię jak do Riki, z tymże w jego wypadku zachowanie wspomnień nie miało nastąpić, a wspomnienia zostały pobudzone jedynie przez emocje jakie nim w obecnej chwili targały. Alternatywnie Oyashiro-sama mogła pokładać w nim nadzieje że pomoże jej osiągnąć to po co w kółko zapętla tą historię.




ps. kocham spekulować :D

W sumie Mea jakbyś mógł w jakiś nisko spoilerowy sposób powiedzieć mi na ile się mylę w mojej teorii, byłbym wdzięczny, nie bardzo będę miał teraz czas na anime do końca tygodnia, a przez rozmowę z Tobą i opisanie swojej teorii mam ochotę się dowiedzieć w jakim stopniu mam rację.


A jeszcze odnośnie Shiki, w sumie chyba kiedyś obejrzałem pierwszy odcinek, nie pamiętam czemu przestałem, jednak teraz szukam anime w którym mogę sobie spekulować, mieć podejrzenia, wiesz o co chodzi, coś z tajemniczą atmosferą pełną zagadek. W sumie to Shiki mam na oku głównie dlatego że mój gust w anime się zmienił, Bleache i inne Naruto są dla mnie po prostu nudne i zastanawiam się jak mogłem się nimi interesować wcześniej.

No i odnośnie porównywania anime, miałem się Ciebie pytać ponieważ zauważyłem na Twojej liście że mam oba anime o które mi się rozchodzi jako obejrzane. Code Geas i Death Note wydawały mi się właściwie tą samą historią, bardziej przez symbolikę w obu zawartą niż przez treść fabularną, chociaż znalazłem też trochę powiązań fabularnych. Też tak miałeś, czy ja już zaczynam podchodzić do anime zbyt poważnie, wdając się w nieistotne szczegóły? Po prostu nie wiem czy jest to aż tak widoczne, czy podświadomie porównywałem oba anime.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Anime
#134 2012-10-14, 21:17(Ostatnia zmiana: 2012-10-14, 21:20)
"kocham spekulować"? No to idź grać w umineko - jak pisałem gra ma moment w którym gracz MUSI rozwiązać zagadkę, co łączy się ze spekulowaniem - zero podpowiedzi, masz historię morderstwa (zakręconą jak cholera) i musisz wskazać sprawcę, jedyne uproszczenie to to że możesz czytać każdy rozdział historii od nowa, szukać nieścisłości w zeznaniach postaci, te sprawy. Poważnie, jak widzę jesteś idealnym kandydatem do pokochania tej serii, serii której właściwie motyw przewodni to zagadki, jak to w chiru ładnie nazwano "walka pomiedzy fantasy a mystery"*.


Spoiler
ciężko napisać coś bez spoilerów, mogę jednak powiedzieć że to co wymyśliłeś jest błędne poza jednym:
"Furuda jest powodem tworzenia ciągłych powtórzeń czasowych, jednak nie ona je wywołuje, nie wiem może Oyashiro-sama robi to w jakimś tam celu"
ktoś to robi w jakimś celu, to na pewno :D
Tylko nie nastawiaj się na to że umineko będzie bezpośrednim sequelem higu czy coś: tam są motywy z higurashi i świat działa na tych samych mechanizmach, w chiru można się dowiedzieć trochę o losie postaci z higu, ale to nie jest tak że dalej ciągniemy historię riki i te sprawy.

...chociaż nie, to zależy od punktu widzenia :D  


* - nie dałem po polsku słów bo ciężko mi je znaleźć, wiem że dziwnie brzmi.



Kwestia death note i code geass - tak, to dokładnie te same szablony - supermoce, motyw poświęcenia dla wyższego celu, jedynie w jednym patrzymy na sytuację bardziej od strony "prawa"(dn) a w drugim (cg) od strony rebelianta. To znaczy fakt, death note pokazywało akcje Lighta, jednak robiło to w sposób niemal bezpośrednio negujący jego zachowanie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
"kocham spekulować"? No to idź grać w umineko
Taki mam zamiar, właśnie odpalam googla do poszukania źródła skąd można je zdobyć. Chociaż jednego nie rozumiem, co masz namyśli przez "wskazać sprawcę", kwestia dialogowa? Mam nadzieję że są jakieś sposoby by zatrzymać nas przed "chybił, trafił".


No i dzięki, za rozwianie moich wątpliwości odnośnie Higurashi i Death Note/Code Geass.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Anime
#136 2012-10-14, 21:37(Ostatnia zmiana: 2012-10-14, 21:38)
Przed chybiłtrafił skutecznie ratuje nas parę przekrętów o których nie opowiem bo zepsułbym Ci zagadkę.
Aha, ostrzeżenie - VN umineko to w pizdu godzin gry, naprawdę dużo, można przechodzić cały miesiąc.

na piratebayu masz fajną paczkę obu umineko (1-4 i 5-8, czyli zwykłe i Chiru)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Aha, ostrzeżenie - VN umineko to w pizdu godzin gry, naprawdę dużo, można przechodzić cały miesiąc.
Ta... z czego miesiąc to czytanie :D  
W sumie nie wiem czemu jest to klasyfikowane jako gra, przez godzinę nie miałem ani jednej opcji wyboru, ani nic takiego, jest to w pewnym sensie zautomatyzowana, lekko interaktywna manga :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Anime
#138 2012-10-15, 14:19(Ostatnia zmiana: 2012-10-15, 19:33)
Manga ma przynajmniej ladne obrazki :lol2:  umineko nie ma wyborow... az do ostatniego epizodu Chiru. moge polecic latke - ps3-fication. nieco poprawi strone wizualna.


[mod="mea"]ale ostatni 'wybór' to właśnie ta wychwalana przeze mnie zagadka : D
poza tym bez wyborów też jest fajnie - chociaż gdyby każdą odpowiedź trzeba było znaleźć samemu to byłbym w niebie :D [/mod]
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Potrójne "S" - Shiki - Sawik Spekuluje, tym razem jestem w 98% pewien że mam rację (w najważniejszej części) dlatego piszę w spoilerze :D  

Spoiler
Obejrzałem trzy pierwsze odcinki Shiki, no i dziś już nie mogę dalej oglądać, ani nie będę mógł przez co najmniej dwa dni, ale mniejsza o to.
Dobrze rozumiem? Ci nowi mieszkańcy to są wampiry
Spoiler
no dobra, przyznam że to wywnioskowałem z tytułu Shi - od Shine umierać [no dobra niech wam będzie zdychać] Ki - duchowość, wychodzi nam śmierć ducha, a gdzieś się spotkałem z podobnym określeniem wampirów, nie wykluczam faktu że pochodziło to z jakiejś odległej rozmowy o anime, ale samo anime też daje sporo wskazówek dzięki czemu sobie o tym przypomniałem :lol:  
, te tradycyjne potrzebujące zaproszenia?
W sumie więcej nie trzeba mówić bo cała reszta staje się jasna. Są oni odpowiedzialni za zgony w wiosce, ssają aż ludzie zdychają, chociaż z objawów (i odległościach w zgonach) można wnioskować że zajmuje im to parę dni, jeden człek starcza im na kilka dni?

Odnośnie VN, albo narzekasz za bardzo na grafikę, albo wersją którą pobrałem polecił mi Mea ma ją już zainstalowaną. Nie no, mogli by dać chociaż złudzenie że mamy wybór, wiecie... jak dialogi w gothiczku, było tak chyba zrobione w wspomnianym przeze mnie Clannad.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry