Anime 230465 762

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 15.12.2009 roku

Wyświetleń 230465

Odpowiedzi 762

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Anime
#140 2012-10-17, 12:21(Ostatnia zmiana: 2012-10-17, 12:24)
Brawo sherlocku, tak, anime o wampirach jest o wampirach! niesamowita dedukcja. Ze tez udalo ci sie juz po 3 odcinkach.

przy okazji rozwiewa to takze moje watpliwosci co do zrozumienia przez ciebie higurashi.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Anime
#141 2012-10-17, 20:52(Ostatnia zmiana: 2012-10-17, 21:00)
:lol2:  
Nigdy nie czytam "gatunek" etc, a w samym opisie nie pisało że to wampiry :lol2:  
No dobra, żem dojebał teraz :lol2:


Edit: zresztą pojęcie wampirów może być różnie interpretowane (Twilight, a Underworld), bardziej mi chodziło o to "te tradycyjne potrzebujące zaproszenia".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To to juz dawno wyjasnilem na 2 stronie tego tematu.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
O ile sprawa na początku wydaje się oczywista, tak później, granica między dobrem a złem zaciera się do stopnia, który zawstydziłby wiedźmina...
Granica między dobrem a złem? Tutaj nie ma strony dobrej czy złej, obie są właściwe.
naprawdę, pod koniec nie miałbym pojęcia po której stronie bym się opowiedział, niezależnie od tego kim bym był :ok:  
Nie rozumiem, akceptujesz ideologię shiki, czy też po prostu jest Ci ich żal do tego stopnia że chętnie stałbyś się dla nich pożywką?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=ZagqLVh6JMI
[/media]
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Anime
#145 2012-10-26, 07:09(Ostatnia zmiana: 2012-10-26, 14:42)
Jeżeli szukacie anime z dobrym zakończeniem to polecam School Days, zakończenie jest bardzo przewidywalne, właściwe to byłem pewien że takie będzie w połowie anime, a nadzieję na nie miałem od chyba trzeciego, jak nie drugiego całkiem.
Samo anime nie powala, takie tam romansidło, ale zakończenie jest jak najbardziej zadowalające.
Spoiler odnośnie zakończenia, właściwie to nie jest główna jego część, ale zapewne ta część najbardziej Wam przypadnie do gustu:
Spoiler
Uczennica liceum rozcina brzuch drugiej by mieć pewność że nie jest ona w ciąży z jej (martwym od godziny) chłopakiem. Gdy stwierdza ze w jej brzuchu dziecka nie ma, bierze torbę z głową ukochanego którą ze sobą przyniosła, kradnie jacht ojca i płynie w huj na ocean "Nareszcie jesteśmy tylko we dwoje".

Polecam też to: Link (not anime)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#146 2012-10-28, 12:37(Ostatnia zmiana: 2012-10-28, 12:50)
Obejrzałem Saya no Uta, siedziałem nad tym do 3 4 w nocy. Właściwie same wszechobecne ludzkie flaki nie robiły na mnie wrażenia. Mocno zniesmaczyły mnie
Spoiler
sceny seksu z udziałem mutantów z gnijącego mięsa i ludzi, w tym wielokrotnie dziecka
Uważam że przekroczyli tym granicę do której zbliżać się nie powinni, ale w sumie japońce mają do tego inne podejście niż europejczycy.
Jestem trochę zawiedziony dość niejasnym wyjaśnieniem sprawy z Sayą. Motywy wielu jej uczynków są dla mnie mocno niejasne, spodziewałbym się raczej rozsądniejszego postępowania biorąc pod uwagę kim była.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Anime
#147 2012-10-28, 13:39(Ostatnia zmiana: 2012-10-28, 20:48)
Nie znasz sie! >:C To piekne love story ;_; Saya no Uta jest jednym z najlepszych dziel w mojej malej bibliotece. Bylo to cos, co przy jednym z zakonczen potrafilo wycisnac lezki, co jak dla mnie jest nie lada osiagnieciem (takie wzruszajace zakonczenie mialo jeszcze puella magi madoka magica, ale to tez na znacznie mniejszym poziomie). Ogolnie spodobalo mi sie calkowite oderwanie od jakichs przyjetych norm. Swoja droga saya byla pierwsza vn, ktora przeczytalem.

No i ten soundtrack ;_;
https://www.youtube.com/watch?v=yko1pFsmvVw



[mod=mea](nie żeby coś ale właśnie opisałeś historię obejmującą grzmocenie dziecka jako piękne love story)[/mod]

[mod=aztek](nie zeby cos, ale pierdol sie. nie wiem skad u was przyjecie, ze saya to dziecko biorac pod uwage to kim jest. a sama drobna budowa ciala o niczym nie swiadczy.)[/mod]

[mod=allach](nie żeby coś, ale
Spoiler
jak nie dziecko, to monstrum z gnijącego mięsa
, a dla ciebie nadal piękne love story :D )[/mod]
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytat: Mea#msgote author=Mea
nie żeby coś ale właśnie opisałeś historię obejmującą grzmocenie dziecka jako piękne love story
Spoiler


Jakiego godnego polecenia anime jeszcze nie obejrzałem? Doradzi ktoś?
MyAnimeList
Lista powinna być w miarę kompletna.
Elfen Lied mnie jakoś nie zainteresowało : |
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://myanimelist.net/shared.php?u1=Sawik&u2=Aztek92

Patrząc na tę listę to głównie Ergo Proxy, Hellsing Ultimate, Steins;Gate i KONIECZNIE speciale Shiki, jeżeli pominąłeś.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Anime
#150 2012-11-13, 02:23(Ostatnia zmiana: 2012-11-13, 03:23)
Ostatnio zrobiłem sobie mały maraton z filmami Kara no Kyoukai: Garden of Sinners. Całkiem fajna sprawa. O ile pierwszy z nich był naprawdę przeciętny, to później było już tylko lepiej. W sumie filmów jest 7 (+1 przypominający wydarzenia z poprzednich odcinków) i trwają godzinę lub dwie, w zależności od filmu. Szczególnie przypadła mi do gustu piąta część - Spirala Paradoksu - i to właśnie dla niej warto zainteresować się tytułem :D

Z doświadczenia wiem, że nic tak nie nakręca na anime jak dobre AMV, więc...
https://www.youtube.com/watch?v=CQLNAKY8VnI


:I
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oglądałem i polecam. Wprawdzie nic już nie pamiętam, ale oglądało się zajebiście i nawet pierwszy odcinek był ok. :ok:
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Widzę, że Aztek też ma podobny gust co kumpel z roku, który jest animcowym maniakiem. Saya no Uta, Madoka, Steins Gate... Często słyszałem te nazwy :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Anime
#153 2012-11-13, 21:22(Ostatnia zmiana: 2012-11-14, 05:21)
To masz zaszczyt znać już 2 osoby z tak zajebistym gustem, brawo :lol2:  No a tak poważniej, to chyba jest nas sporo :I

edit. jeszcze np. meat. on bardzo lubi Saya no Uta.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Anime
#154 2012-11-15, 11:08(Ostatnia zmiana: 2012-11-15, 11:13)
Yo haterzy, ucieszycie się jeśli wam powiem ze Naruto się kończy? :D

Polecam też to: Link (not anime)
Kurwa zly link dalem :facepalm:
Mój odnośnik
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Yo haterzy, ucieszycie się jeśli wam powiem ze Naruto się kończy? :D
jupi

Mój odnośnik
stare
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Anime
#156 2012-11-15, 21:17(Ostatnia zmiana: 2012-11-15, 21:17)
WWZ rozumiem twój hejt na anime ale temat jest tematem i nie spamuj bo nie chce mi sie kasować znowu.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
WWZ rozumiem twój hejt na anime
a ja nie :I
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Nie w takim sensie, chodziło mi: 'rozumiem że lubisz hejtować anime'
:D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Anime
#159 2012-11-17, 14:10(Ostatnia zmiana: 2012-11-17, 14:11)
Dwie kolejne pełnometrażówki za mną.

Perfect Blue - najlepszy, kurwa najlepszy thriller psychologiczny jaki w życiu oglądałem - nie tylko z zakresu anime. Film miał premierę w '98r, więc jest rysowany jeszcze starą szkołą. Warto poświęcić te półtorej godziny życia - niestety pierwsza połowa jest nudna, jest niczym innym jak długim wprowadzeniem do właściwej zabawy.
Na zachętę opis:
Cytuj
Mima Kirigoe, a member of a pop-idol group called "CHAM!", decides to quit singing to pursue a career as an actress. Some of her fans are displeased with this decision though, particularly a stalker named Me-Mania. As Mima progresses into her new career, those close to her are violently murdered one by one, and Mima begins to lose the ability to distinguish reality from fantasy.
Spokojnie mogą się tym zainteresować osoby, które na co dzień stronią od anime :D

Drugi film to 5 Centimeters per Second. Koleżanka mi gorąco polecała, niestety okazało się to nudnym romansidłem - za to z naprawdę piękną kreską.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry