Inicjatywa|Spam|Początkowa organizacja 93204 199

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 10.02.2015 roku

Wyświetleń 93204

Odpowiedzi 199

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Fabio to działa na zasadzie, że to blokuje grupę podobnych IP, więc zmienienie IP nic nie zmieni. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Ban na zakres a na IP to nie to samo.
Also o czym wy w ogóle rozmawiacie
 
makin' bacon

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ja sam zrobiłbym to w oparciu o któryś niezależny od forum system ankiet niewymagający rejestracji.
A czy po odświeżeniu strony nie można głosować jeszcze raz?
A i przypominam że na okres głosowania wypadałoby zbanować Werewolfa na IP.
Tego typu systemy mają już swoje sposoby na odfiltrowanie powtórzonych głosów przy ich końcowym zliczaniu - trzeba by tylko wybrać odpowiedni. Są różne metody ich rozpoznawania - od sprawdzania adresu IP, poprzez używanie różnego rodzaju local storage po hardware fingerprinting.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Ban na zakres a na IP to nie to samo.
Also o czym wy w ogóle rozmawiacie
Źle się wyraziłem, chodziłem mi właśnie o to ; P A przynajmniej z tego co pamiętam, to chyba takie są bany ; d
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Gothicmanie, polecam lekturę.
Nie żebyś zachowywał się jakoś w tym kierunku, po prostu wyciągnij wnioski z błędów innych.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Przeczytałem, w sumie kojarzę tego zOrca nawet ; D Po części faktem jest, że na samym początku zrobiłem to samo co on czyli "Nie podoba się, to wynocha", ale zauważyłem że większość chce mi tu pomóc, aniżeli zaszkodzić ; )
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
 ale zauważyłem że większość chce mi tu pomóc, aniżeli zaszkodzić
Z zOrcem było dokładnie to samo. Nie mamy żadnego interesu w szkodzeniu forumowym inicjatywom. Problem w tym że zamiast współpracować to zachowywał się po gimbusiarsku i wulgarnie atakował osoby próbujące z nim dyskutować (m.in. KzW, mnie, Seraila i Thora). W końcu DS w tamtym roku zorganizowałem ja z Serailem.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Może to jest wlasnie dobra decyzja? Nie, jak zawsze, ocena od 1 do 6, przy screenach modyfikacji, tylko zamiast tego tylko jedna ankieta i w tej ankiecie głos na jedną modyfikacje? Żeby znów nie przylazł taki debil jak ja pare lat temu i nie próbował wszystkim dać 1 tylko Wyspie 6 :F
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Może to jest wlasnie dobra decyzja? Nie, jak zawsze, ocena od 1 do 6, przy screenach modyfikacji, tylko zamiast tego tylko jedna ankieta i w tej ankiecie głos na jedną modyfikacje? Żeby znów nie przylazł taki debil jak ja pare lat temu i nie próbował wszystkim dać 1 tylko Wyspie 6 :F

No dam pierwszego propsa workowi, co mi tam.

Faktycznie nawet dobre, można podpiąć do razu to, że w tamtym miejscu będzie się też pisać komentarze odnośnie danej modyfikacji przykładowo temat "Dziewictwo", a tam ankieta zz najlepszą modyfikacją i najlepszym screenem (oddawanie głosów na to) + możliwość pisania komentarzy, wiadomo o co chodzi...

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Innymi słowy wystarczy jeden dział. Każdy mod własny temat, potem jeden temat na ankietę za najlepszy screen i najlepszą zapowiedź ; p
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
@Werewolf, sam miałem coś takiego proponować :ok:
Odchodzą wszelkie problemy z wyliczaniem średniej, nierównomiernym rozłożeniem głosów, możliwość bardzo szybkiego oddania głosu też na propsie, ale(!) naszym głównym problemem jest to że obawiamy się niskiej ilości oceniających. Obawiam się że może zajść potrzeba zrobienia kilkuetapowego głosowania, jeżeli różnice pomiędzy modyfikacjami będą naprawdę niewielkie, lub będziemy mieli ex aequo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Teraz tylko pozostaje ew angaż większej ilości społeczeństwa w DS 2015 by gothicman  :F

Obawiam się że może zajść potrzeba zrobienia kilkuetapowego głosowania, jeżeli różnice pomiędzy modyfikacjami będą naprawdę niewielkie, lub będziemy mieli ex aequo.
Masz na myśli egzekfo?  :F  :lol2:

w tamtym miejscu będzie się też pisać komentarze odnośnie danej modyfikacji przykładowo temat "Dziewictwo"
Spoiler
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Teraz tylko pozostaje ew angaż większej ilości społeczeństwa w DS 2015 by gothicman  :F
Jeżeli wydarzenie będzie dobrze przygotowane, to czemu by mieli nie chcieć brać udziału? A jeżeli mrdragothici, werewolfy czy inne macduny nie wezmą udziału, to poziom przynajmniej będzie wyższy. W razie umyślnego działania na szkodę, jestem pewien że uda się załatwić jakiś banik lub podniesienie paseczka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Teraz tylko pozostaje ew angaż większej ilości społeczeństwa w DS 2015 by gothicman  :F
Jeżeli wydarzenie będzie dobrze przygotowane, to czemu by mieli nie chcieć brać udziału? A jeżeli mrdragothici, werewolfy czy inne macduny nie wezmą udziału, to poziom przynajmniej będzie wyższy. W razie umyślnego działania na szkodę, jestem pewien że uda się załatwić jakiś banik lub podniesienie paseczka.
Ale ja mówiłem całkowicie serio  :|
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czemu wymieniłeś mnie, skoro ja nigdy nie robiłem burdelu?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Dzień Screena 2015
#136 2015-04-30, 11:06(Ostatnia zmiana: 2015-04-30, 11:26)
@Sawik wystarczy, że Ty nie weźmiesz udziału, a poziom skoczy WIELOKROTNIE w góre. Ja już błędy wyciągnałem z poprzednich DS'ow i nie tylko z nich.

@Sawik ale ja od dawna z Gothicmanem nie mialem żadnego spiecia i nie zamierzam tego zmieniac  :|
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Rzucałem nickami osób które mogą bojkotować bo to gothicman. A jeżeli ktoś ma problem z moim udziałem w jakiejkolwiek postaci śmiało piszcie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Dzień Screena 2015
#138 2015-04-30, 11:23(Ostatnia zmiana: 2015-04-30, 11:49)
Rzucałem nickami osób które mogą bojkotować bo to gothicman. A jeżeli ktoś ma problem z moim udziałem w jakiejkolwiek postaci śmiało piszcie.
Serio? Kiedy ostatni raz się do niego o coś przyczepiłem?  :pokerface:  Natomiast on ciągle do mnie ma.
Dobra, nie spamuję wiecej, bo gothicman się wkurwi. ;/;
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Serio? Kiedy ostatni raz się do niego o coś przyczepiłem?  :pokerface:  Natomiast on ciągle do mnie ma.;
Sorry, kojarzę cię ostatnimi czasy głównie z personalnych wycieczek, w twoją i innych stronę, nie sposób spamiętać kto z kim ma kosę na forum. To samo do werewolfa się tyczy. Nawet jeżeli gimbusiarskie teksty nie będą leciały w stronę samego Gothicmana, nie są one mile widziane na tego typu wydarzeniach, bo już pominę codzienność forum. Dawno nikt wam tego nie pisał, warto przypomnieć - z prywatą wypad z ogólnie dostępnego forum.

Kaczka, jeśli mówiłeś serio że rozważasz lub uważasz że inni rozważają bojkot bo to Gothicman, nawet jeśli organizacja będzie przynajmniej tak dobra jak przy ostatnich edycjach - to już Twoja/Wasza sprawa. Gothicman nie będzie niczemu winny, jeżeli wydarzenie będzie przygotowane z zachowaniem tradycji i z wyciągniętymi wnioskami z błędów popełnionych przez wcześniejszych organizatorów, a mimo wszystko ludzie będą to bojkotowali to widać to społeczeństwo theModders nie nadaje się na takie wydarzenie, a nie Gothicman na organizatora. Wystarczy przejrzeć temat by zauważyć że zaczął wyciągać wnioski i stosować się do rad które są mu przecież proponowane po to żeby mu pomóc, zmienił swoje podejście i ogólnie zaczyna mieć to ręce i nogi. Jeżeli przestanie wdawać się w "hehe prowa", zmieni nick i ogólnie zacznie wyciągać więcej wniosków z tego co piszą do niego na forum - będą z niego ludzie. Pisałem z nim trochę na GG, potrafi w miarę sensownie gadać, w każdym razie na mój kredyt zaufania zasłużył.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry