Inicjatywa|Spam|Początkowa organizacja 91815 199

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 10.02.2015 roku

Wyświetleń 91815

Odpowiedzi 199

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
W końcu tajemnica nie?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Prosiłbym o nie spamowanie w temacie o DK
@kaczka aleeee no co Ty xD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ale które Dk?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Najlepiej o obu, to nie jest dyskusja na ten temat.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To zostanie tajemnicą do samego końca : P
To się może obrócić przeciwko Tobie. Patrząc na ostatnie Dni Screena nie było zbyt wielu chętnych, przez co w końcu zaprzestano prób tego wydarzenia. Jeżeli ludzie będą myśleli że nikt się nie zgłosił, sami też sobie odpuszczą. Dzień Screena to wydarzenie w które grupy modderskie inwestują, a przynajmniej powinny, sporo czasu, nikt nie będzie ryzykował własnego czasu jeżeli koniec końców nic z tego nie wyjdzie, lub  będą mieli takie przekonanie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No dobra, ale faktem jest, że niektóre grupy same prosiły o dyskrecję z ich projektami : P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Albo robisz tak jak zawsze DS, o którym wie każdy i każdy wie na jakie projekty może się tam natknąć, albo jakieś badziewie, w którym nic do końca nie wiadomo.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No dobra, na chwilę obecną jest to: Fabiosek, Kaczka, Redfessor (nie wiadomo, bo coś stoi to w martwym punkcie), Sawik (nie, nie z Dziewictwem), Sentarion.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nie jest w sumie tak mało :)
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Załóżmy, że jest to 6 projektów. Może 5 (nie wiadomo co z Zapomnianym/Zaginionym Miastem). Sclavinia to projekt nie goticzkowy. Jak masz zamiar wywlec to co mielibyśmy pokazać a co ludzie mieliby oceniać?
 


Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Załóżmy, że jest to 6 projektów. Może 5 (nie wiadomo co z Zapomnianym/Zaginionym Miastem). Sclavinia to projekt nie goticzkowy. Jak masz zamiar wywlec to co mielibyśmy pokazać a co ludzie mieliby oceniać?

Proponuję zrobić tak jak w 1/2 dniu Screena, mianowicie "Konkurs na najlepszy screen" na zasadach podobnych co wcześniej oraz "Konkurs na najlepiej zapowiadającą się modyfikację", choć tak jak wyżej mod do Gothica, a Mounta to troszkę co innego.

Ludzie oceniali by screeny z danych modyfikacji i oceniali, która jest najlepsza głosując w ankiecie. Osoba musiałaby napisać też komentarz w temacie. Podobnie w przypadku 'najlepiej zapowiadającej się modyfikacji' tzn tam jakiś opis fabuły, tego co nas czeka w grze i tak dalej... wiadomo o co chodzi.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sawik też na pewno nie tworzy moda do Gothica (co nie znaczy że nie ma to związku z Gothicem).
Nie ma. Dlatego nie jestem jeszcze pewien czy będę startował. Po prostu mój projekt będzie się znacząco różnił na tle pozostałych.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dokładnie takie miałem zamiary co napisałem @Fabiosek, nie wiem co by tu zmieniać, bo idea sama w sobie jest dobra :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Proponuję zrobić tak jak w 1/2 dniu Screena, mianowicie "Konkurs na najlepszy screen" na zasadach podobnych co wcześniej oraz "Konkurs na najlepiej zapowiadającą się modyfikację", choć tak jak wyżej mod do Gothica, a Mounta to troszkę co innego.

Ludzie oceniali by screeny z danych modyfikacji i oceniali, która jest najlepsza głosując w ankiecie. Osoba musiałaby napisać też komentarz w temacie. Podobnie w przypadku 'najlepiej zapowiadającej się modyfikacji' tzn tam jakiś opis fabuły, tego co nas czeka w grze i tak dalej... wiadomo o co chodzi.
Uważam że idea jest zła z kilku powodów:
 - wymaga głosowania w dwóch miejscach
 - wymaga napisania dwóch komentarzy (a także sprawdzenia tego potem przez jury)
Pamiętajcie że chętnych do głosowania będzie prawdopodobnie stosunkowo niewielu. Radzę maksymalnie to uprościć, tak aby udziału w głosowaniu podjęło się możliwie najwięcej osób. Ja sam zrobiłbym to w oparciu o któryś niezależny od forum system ankiet niewymagający rejestracji.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie wymagam głosowania w dwóch miejscach, głosujesz gdzie chcesz, ale musisz napisać dodatkowo komentarz  ; P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Co to za problem. Zawsze można zrobić ankietę w jednym miejscu (temacie) i po sprawie. 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja sam zrobiłbym to w oparciu o któryś niezależny od forum system ankiet niewymagający rejestracji.
A czy po odświeżeniu strony nie można głosować jeszcze raz?
A i przypominam że na okres głosowania wypadałoby zbanować Werewolfa na IP.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Dzień Screena 2015
#119 2015-04-29, 19:03(Ostatnia zmiana: 2015-04-29, 19:09)
Ja sam zrobiłbym to w oparciu o któryś niezależny od forum system ankiet niewymagający rejestracji.
A czy po odświeżeniu strony nie można głosować jeszcze raz?
A i przypominam że na okres głosowania wypadałoby zbanować Werewolfa na IP.

A co jak ma się zmienne ip?

@Avallach od czasu tamtych pierwszych dni screena przybyło sporo osób, sporo wali dziennie po 50 postów w tematach Gothiczka, często nawet w dolnym forum wysyłają posty też odnośnie niego. Wydaje mi się, że głosów nie byłoby tak mało, a drobne utrudnienie nie byłoby problemem. Jeśli ktoś potrafi napisać dziennie 50 postów odnośnie "Gdzie znaleźć Pana X/coś tam", to dwa posty nie byłyby żadnym problemem. Oczywiście nic na siłę, kto chcę to zagłosuję, kto nie to nie, ale nie zakładałbym od razu czarnych scenariuszy :P


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry