Inicjatywa|Spam|Początkowa organizacja 66513 199

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 10.02.2015 roku

Wyświetleń 66513

Odpowiedzi 199

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@Avallach jest jeden problem, Dzieje Khornis biorą udział :P 
 


Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Cytat wypowiedzi Gothera na SB na ich forum:

"Prace są w toku. Gotujemy się na udział w wydarzeniu jakim jest Dzień Screena."

No więc tak, że tego.

Post połączony: 2015-05-03, 20:07
W ogóle jestem ciekaw czy @Gother dostał od @Dark pozwolenie na nadawanie moderatorów działu na TM Mac Dunowi i Gizborowi ( ostatnio kolejne komentarze usunięte). 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ciekawe, bo jak ostatnio pisałem z @Gother to pisał, że nie zamierza brać udziału. Jeśli jest inaczej, niech sam zainteresowany coś napisze.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@gothicman zalukaj na ich forum.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty447
Propsy255
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Potwierdzam zgłoszenie.

Cytuj
W ogóle jestem ciekaw czy @Gother dostał od @Dark pozwolenie na nadawanie moderatorów działu na TM Mac Dunowi i Gizborowi ( ostatnio kolejne komentarze usunięte).
Odgrywam rolę porządkowego na oficjalnym forum SoulFire to czemu bym nie miał i tutaj? Szkoda tylko, że banować się nie da. Tam mogę, a tu mi tego tak brakuje.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Potwierdzam zgłoszenie.

Cytuj
W ogóle jestem ciekaw czy @Gother dostał od @Dark pozwolenie na nadawanie moderatorów działu na TM Mac Dunowi i Gizborowi ( ostatnio kolejne komentarze usunięte).
Odgrywam rolę porządkowego na oficjalnym forum SoulFire to czemu bym nie miał i tutaj? Szkoda tylko, że banować się nie da. Tam mogę, a tu mi tego tak brakuje.

I plus za to, że nie możesz. Ty byś załatwiał sprawy banikiem i tyle, ale w sumie to nie wnikam nie moja sprawa.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Gother, dziękuję ; )
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6342
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Gother w Wczoraj o 21:50Potwierdzam zgłoszenie.

CytujW ogóle jestem ciekaw czy @Gother dostał od @Dark pozwolenie na nadawanie moderatorów działu na TM Mac Dunowi i Gizborowi ( ostatnio kolejne komentarze usunięte).  Odgrywam rolę porządkowego na oficjalnym forum SoulFire to czemu bym nie miał i tutaj? Szkoda tylko, że banować się nie da. Tam mogę, a tu mi tego tak brakuje.
I plus za to, że nie możesz. Ty byś załatwiał sprawy banikiem i tyle, ale w sumie to nie wnikam nie moja sprawa.
Bo to jest jak obecna władza w Polsce - jesteś z nami to ok, ale jeśli masz inne zdanie i je do tego wyrażasz to jestes debilem, kretynem, idiotą i w ogole nie masz prawa sie odzywać (komoruski nawija o zgodzie i mowi, że każdy kto sie z nim nie zgadza to awanturnik. Cóż za hipokryzja)


I dalej podtrzymuje swoje stanowisko, Dzieło Księcia nie bierze udzialu. Nie bede specjalnie sie wydurniał i vobował TYLKO specjalne lokacje pod screeny. Jak juz cos robic to dobrze.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
I dalej podtrzymuje swoje stanowisko, Dzieło Księcia nie bierze udzialu. Nie bede specjalnie sie wydurniał i vobował TYLKO specjalne lokacje pod screeny. Jak juz cos robic to dobrze.

Już się wydurniłeś robiąc ten chujowy mod - Dzieło Księcia.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dzień Screena 2015
#190 2015-05-04, 12:05(Ostatnia zmiana: 2015-05-04, 12:19)
Ja na pewno mogę z chłopakami wyruszyć na podboje DS2015

Tryn tryn Szymek!
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
I dalej podtrzymuje swoje stanowisko, Dzieło Księcia nie bierze udzialu. Nie bede specjalnie sie wydurniał i vobował TYLKO specjalne lokacje pod screeny. Jak juz cos robic to dobrze.

Już się wydurniłeś robiąc ten chujowy mod - Dzieło Księcia.

Dobra, spokój...

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
@Werewolf twoja personalna wendetta względem Dziejów Khorinis nie jest głównym tematem tej rozmowy, wolałbym żeby nie była nawet poruszana. 

Na chwilę obecną w tym temacie jest zwykły śmietnik, rozmawiając z osobami z poza forum odnośnie Dnia Screena muszę wszystko tłumaczyć każdemu z osobna, zamiast po prostu podesłać link do tego tematu. Czemu? Bo nikt o zdrowych zmysłach nie weźmie udziału w wydarzeniu organizowanym przez forum którego użytkownicy nie są w stanie rozróżnić tematu w którym można sobie pofolgować od takiego w którym próbuje się coś zorganizować. 

Co ciekawe, wydarzenie wywołuje względne zainteresowanie, na chwilę obecną mamy 13 zgłoszeń, z czego jedna z grup już przysłała swoje screeny. Jeżeli przynajmniej połowa osób które jeszcze się zastanawiają się zgłosi i ludzie nie zaczną się wycofywać na wyścigi - szykuje się całkiem spore wydarzenie. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Sawik Wam dokładnie wyjaśnił sytuację, dlatego proszę chłopaki o pohamowanie się lub przeniesienie dyskusji na offtopic. Admina proszę o posprzątanie tutaj. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Admin nie ma czasu, kto chce dostać tu moderatora? xD
@Simen masz coś przeciwko?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja jestem za tym, żebyśmy obaj dostali. Jak nie jest to możliwe, to niech Sawik dostanie.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja jestem za tym, żebyśmy obaj dostali. Jak nie jest to możliwe, to niech Sawik dostanie.
Właściwie to mówiłem żebyś Ty się tego podjął, ale taki obrót sprawy też mnie zadowala.
@Avallach ?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dostałeś.
Trochę mi to zajęło, ale w końcu doszedłem do wniosku że tego tematu nie uda się uratować. Założyłem nowy, a ten pozostawiłem by w razie czego mieć gdzie wydzielać spam.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry