Wiedźmin 3: Dziki Gorn 777906 1986

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 777906

Odpowiedzi 1986

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przypomnę że w zamian za ten abonament dostajemy co miesiąc (albo i co dwa tygodnie, nie pamiętam) gry. Tak, zgadzam się, mimo wszystko jest to wymóg, ale przynajmniej robią co mogą by go zrekompensować.
W ten sposób zdobyłem na Xbox360 parę fajnych tytułów, najnowszą Larę Croft, Dark Souls, czy chociażby Bioshocka najnowszego, a no i Black Flag.

Miałem przez jakieś czas x'one. Darmowe gry to po prostu dno (raz pamiętam rayman był). Plus jest taki, że dla posiadaczy konta gold są naprawdę duże promocje. Co tydzień nowe.

Konsola vs pc to ciężki wybór. Wybrałem pc, bo lubię mieć wszystko pod ręką. A nie po graniu włączać pc, bo chce wbić na neta.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zabawne, nie? 19 letni Chlopak po zawodowce, nie używając języka angielskiego doszedł do tego, że ma własną chate, drogi komputer, samochód i mysli o własnej firmie. Na to zapracowal, nikt nie dał.
Odnośnie firmy - od pół roku gadasz, nic nie robisz, stfu.
Odnośnie tego że się dorobiłeś - gratki, chcesz medal?
Nie o tym mowa.

A tak serio - co z tego? Na tyle, ile lat bede mial ten komputer i tak mi wyjdzie taniej, aniżeli tyle lat mialbym używać konsoli (gry praktycznie 50-100% droższe niz na PC) i co 5 lat zmieniać numerek z 3 na 4 albo z 360 na one.
Tylko że to jest błędna logika już w zalążku. Kupujecie komputery by starczyły na X lat, a potem i tak je co jakiś czas, powiedzmy co rok, modernizujecie, żeby znowu starczyły na X lat albo dlatego że już nie wyciągną ultra.
Odnośnie tańszych gier, nie wiem o czym mówisz. Nowe gry nie ważne czy na PC czy PS4/XboxOne kosztują czterdzieści funtów, to że w Polsce dajecie się ruchać w dupę to już wasza sprawa, równie dobrze możesz te gry importować.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
co 5 lat zmieniać numerek z 3 na 4 albo z 360 na one.
5 lat? No to teraz dojebałeś  :lol2:

No bo do kompa w ogóle nie dokupujesz części, a ile ludzie używali PS3? Sam sobie odpowiedz
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Wiedźmin 3: Dziki gon
#523 2015-05-12, 22:12(Ostatnia zmiana: 2015-05-12, 22:35)
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 22:03 co 5 lat zmieniać numerek z 3 na 4 albo z 360 na one.5 lat? No to teraz dojebałeś 
Strzelilem. Nie interesuje sie konsolami na tyle, aby wiedziec, co ile to sie dzieje.

Cytuj
Odnośnie firmy - od pół roku gadasz, nic nie robisz, stfu.
Odnośnie tego że się dorobiłeś - gratki, chcesz medal?
Nie o tym mowa.
To tylko anegdotka. Nie o tym mowa, racja, koniec.


Cytuj
Tylko że to jest błędna logika już w zalążku. Kupujecie komputery by starczyły na X lat, a potem i tak je co jakiś czas, powiedzmy co rok, modernizujecie, żeby znowu starczyły na X lat albo dlatego że już nie wyciągną ultra.
Odnośnie tańszych gier, nie wiem o czym mówisz. Nowe gry nie ważne czy na PC czy PS4/XboxOne kosztują czterdzieści funtów, to że w Polsce dajecie się ruchać w dupę to już wasza sprawa, równie dobrze możesz te gry importować.
Żeby to okreslic trzeba by było przez rok sprawdzać skrupulatnie pctowca i konsolowca i liczyć ich wydatki. Nie co rok wychodzą gry ktore nie beda Ci chodzić na ultra.

Down @Sawik offtopując to też kiedys mialem takie podejscie. Zmienilo sie, gdy wyszlo GTA V na konsole a pozniej zapowiedz na PC. Gdy GTA V wyszlo na konsole - żaden PCtowiec nie szedł pod jakieś posty, tematy czy wpisy na fb o GTA V i sie nie pienił o GTA, za to jak tylko GTA V zostalo na kompa zapowiedziane i im blizej bylo premiery, to pod kazdym postem dotyczącym GTA - juz niewazne czy to była piątka, czy San Andreas, czy na PC czy na konsole - byli konsolowi pieniacze chyba specjalnie wykupieni przez konsole do tego, aby wkurwiac ludzi, strasznie gloryfikowali konsole nie widząc jej wad. Ja sam jestem zdania, że obydwie platformy - i konsole i pc - mają i wady i zalety dzieki ktorym i warto wyprobowac jedno i drugie, ale od tamtego czasu do konsol mam zdanie czysto defensywne.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ogólnie to warto wspomnieć że ja jestem zarówno konsolowcem jak i PCtowcem, stoję bo obu stronach barykady i prawdę mówiąc do pełni szczęścia brakuje mi sprawnego PS3 (ma ktoś bluray'ka?). Każda platforma ma swoje wady i zalety, nie jestem przeciwny sympatyzowaniu z jedną czy drugą, jestem przeciwny naginaniu faktów i stwierdzanie wyższości jednej platformy nad drugą.
Wy powiecie że macie lepszą grafikę, ja powiem żebyście porównali ją z God of War, ow wait, nie macie tak fajnej serii (nie liczę IV). To działa w obie strony i dlatego żadna z platform nie może mieć stwierdzonej bezkonkurencyjnej przewagi nad pozostałymi. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Zgubiłem się. To temat o wieśku czy o konsolach i komputerach?

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
https://www.youtube.com/watch?v=1-l29HlKkXU
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Klimatycznie, fajnie. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zupełnie nie pasuje mi ta kusza :|
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Wygląda na to, że dostaniemy resztę Loży Czarodzejek i oddzielny watek z nimi powiązany i pewnie z Radowidem :D
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Zupełnie nie pasuje mi ta kusza
Poprosze argumenty.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Zupełnie nie pasuje mi ta kusza
Poprosze argumenty.
Bo nie pasuje do wiedźmina

Używanie broni dystanowych, jest nie honorowe dla wiedźminów
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Zupełnie nie pasuje mi ta kusza
Poprosze argumenty.
Bo nie pasuje do wiedźmina

Używanie broni dystanowych, jest nie honorowe dla wiedźminów
Tak samo jak używanie pułapek...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wiedźmin powinien otwarcie stawać do walki, etc. etc. Wiedźmini mają swój kodeks.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Wiedźmin 3: Dziki gon
#536 2015-05-14, 21:27(Ostatnia zmiana: 2015-05-14, 22:33)
Argumenty wyjątkowo z dupy, niby z jakiej racji najemnik zabijający potwory miałby kierować się względem nich kodeksem honorowym? Jest jakimś rycerzem, czy coś? Potwory jakiś mają? :|
Przeczytaj sobie książki wiedźmina, skoro zadajesz takie pytania  :ok:
I tu nie chodzi że kieruje się względem potworów kodeksem, tylko bardziej bym powiedział że mają swoje zasady. (mniej więcej coś takiego, że zwykły najemnik zawsze wykonuję robotę do końca)

I nie, wiedźmin to nie jest typowy ,,najemnik''  :pokerface:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Mac Dun Ty też chyba nie do końca czytałeś, bo z tego co pamiętam (po przeczytaniu dwóch części) wiedźmiński kodeks stworzył Geralt i miał w zwyczaju naginać go do woli.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

Wiedźmin 3: Dziki gon
#538 2015-05-14, 22:51(Ostatnia zmiana: 2015-05-15, 02:24)
Mi nie pasuje ta kusza z zupełnie innego względu. Generalnie tego jak jest mała i tego że jest z drewna. Tak małe kusze zazwyczaj były robione z metalu bo inaczej kusza miała by zbyt małą siłę. Generalnie kusze robione z drewna zostały w średniowiecznej europie (około X wieku) wyparte przez kusze z żelaza i stali, i używane już tylko do polowań ze wzgledu na rozwój pancerzy. Nie wiem czy kusza której używa geralt byłaby w stanie spenetrować gambeson.

Poza tym nie podobają mi się takie naśladujące Ass Creed gimmiki, trochę to niesmaczne.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Pomysł kuszy jest dobry. Doda nowe możliwości przy walce i wspomoże przy starciach z np. Wiwernami. Chodź ja raczej będe tradycyjnie rąbał mieczem wspomagając się Ardem i Igni. Na razie w walce najbardziej podoba mi się taneczność, zwinność Geralta. 

Powracając do tematu Loży. Wiemy że będzie kilka znanych nam czarodziejek. Jak myślicie czy z Lożą będzie walczył Radowid.A jak wy byście chcieli zająć się sprawą Loży? Przyznam, że mnie osobiście korci pozabijanie ich :D 
 


0 użytkowników i 11 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry