A jak z wydajnością?
Nie jest kolorowo, generowanie mesha chunka od zera to prawie 1/5 sekundy (a musi być generowqny po zmian choć jednej kostki, na dodatek będzie wiele "warstw"). Ale o ile moje optymalizacje wypalą, to końcowy czas może nieco zmaleć. W ostateczności będzie można zmniejszyć rozmiar chunka (obecnie testuję na identycznych jak w minecrafcie, 16x256x16). Mogę np wprowadzić chunkowanie w pionie, choć troszkę by mi to skomplikowało robotę. Mam kilka różnych pomysłów na przyspieszenie generowania mesha.
Co do fps, to o to nie ma się co martwić, unity dźwiga naprawdę gigantyczne ilości tris.
Smolo,akiego realizmu to ja raczej nie osiągnę

Weźmy na przykład sposób chłodzenia reakgora z Tekkita - wtłaczanie do reaktora bloków lodu które w nim znikają zarazem obniżając temperaturę. To są intuicyjne, ale nie mające nic wspólnego z rzeczywistością uproszczenia, które jednak dają ciekawy gameplay ;)
A w kraju mamy pracujący reaktor, z tym że naukowy i nie wykorzystywany do produkowania elektryczności.