Bitwa 7a - Kusze i łuki 146870 266

O temacie

Autor Żadna Głupia Spółgłoska

Zaczęty 30.05.2011 roku

Wyświetleń 146870

Odpowiedzi 266

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#120 2011-06-09, 19:07(Ostatnia zmiana: 2011-06-09, 19:19)
O kurczę, bardzo fajnie to z teksturą wygląda. Zwłaszcza kolorystycznie bo samo drewno jest jakieś takie rozciągnięte.

Cytuj
Nadal podbijam ze lepiej zrezygnowac z tekstur skoro sa na niskim poziomie i pobawic się samymi modelami.

Antyprops, w ogóle nie rozumiem o czym piszesz.

@Down: Tak, zwróciłem na to uwagę, niemniej imo faktura drewna jakaś taka dziwna.


V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Też nie czaję o czym wąwóz gada.

Av, coraz lepiej to wygląda. Wersja ostateczna?

Water - jest fajnie, drewno też nie jest aż takie złe, ale nad metalem musisz popracować bo się zlewa i ogólnie jest takie chuj wie co.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#123 2011-06-09, 19:28(Ostatnia zmiana: 2011-06-09, 19:54)
Tak, to wersja ostateczna, chyba że dojdzie do jakiegoś nieoczekiwanego olśnienia. Trochę się zastanawiałem nad zmianą speculara cięciwy, ale w sumie nie wygląda tak strasznie jak się nie przyglądać pod odpowiednim kątem :D
Porobiłem więcej screenów przy różnych ustawieniach oświetlenia.

Wietrzykowi radziłbym przede wszystkim wypalić porządne AO i ręcznie podorysowywać cienie, nawet tam gdzie byłyby przesadzone. Obecnie przez teksturę render wygląda bardzo płasko, nie widać głębi w elementach.

//edit: zrobiłem sobie tapetkę :lol:

sauron
  • Gość
to kiedy głosowanie?
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Koniec: 15 czerwca 2011, 20:00.
A wy już chcecie głosowanie?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#126 2011-06-09, 21:29(Ostatnia zmiana: 2011-06-09, 21:39)
Avallach, dzięki za tapetkę, na PSP układa się idealnie  
Ja w weekend pewnie wrzucę gotowy model z teksturką , póki co poprawianie ocen jest dla mnie ważniejsze .
No i trochę poprawiłem model, wtedy taki nierealny się wydawał .
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Ja już na 100% mogę stwierdzić że nie będę brał udziału - do niedzieli będę całkowicie zarobiony, natomiast później przez jakiś czas nie będę miał neta. Z tego też względu proszę aby ankietę zrobił ktoś inny, ja raczej nie będę w stanie załatwić tego w budce telefonicznej.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
Nadal podbijam ze lepiej zrezygnowac z tekstur skoro sa na niskim poziomie i pobawic się samymi modelami.
Game-art bez tekstur?  :facepalm:

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#129 2011-06-10, 15:05(Ostatnia zmiana: 2011-06-10, 15:07)

576 trójkątów
Jak by to teraz rozłożyć na mapie...?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Dracon, strasznie masywna kolba w porównaniu do łuczyska.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
komuch - nie pierdol się z tym, nie musi wejść do goticzka. walnij więcej szczegółów i zmapuj jeszcze raz.
 
makin' bacon

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#134 2011-06-10, 19:23(Ostatnia zmiana: 2011-06-10, 19:24)
Avallach dla mnie super
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Jak by to teraz rozłożyć na mapie...?
symetrycznie, zaoszczędzisz miejsca i bedzie żyleta. i jebnij sporą rozdziałke, a potem ewentualnie skaluj
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Diffuse prawie gotowa, sporo czasu męczyłem się z papierem ściernym ambient occlusion:

 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Koniec, nie chce mi się już tego poprawiać. Tricount został ten sam, czyli 3028. Wszystkie tekstury 1024x1024 px








No i teksturami już nie będę trzaskał w pełnej rozdziałce i dam jako linki
Diffuse
Specular
Normalmapa
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#138 2011-06-11, 08:24(Ostatnia zmiana: 2011-06-11, 08:25)
Dałbyś mocniejszy specular na metalu i efekty byłby dużo lepszy  :ok:  Normalka też niezbyt.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Metal wygląda jak spróchniałe drewno.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry