Bitwa 7a - Kusze i łuki 147103 266

O temacie

Autor Żadna Głupia Spółgłoska

Zaczęty 30.05.2011 roku

Wyświetleń 147103

Odpowiedzi 266

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie jestem grafikiem ale ja nawet widzę niepotrzebne poly
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Co za tłumy... aż ciężko uwierzyć ale ogółem podoba mi się parę prac : p
 


Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Arek - strzemię nie potrzebuje tylu poly! Zmień to, (najlepiej usuń i zrób od nowa) niepotrzebnie zwiększasz ilość tris.
 
makin' bacon

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#104 2011-06-08, 23:47(Ostatnia zmiana: 2011-06-09, 00:00)
Masz wuwuzetka render w marmosecie
edit: ustawieniami marmoseta jeszcze się pobawię, mało z niego korzystam. Ustawię później na  światło słoneczne bo te jakieś ciemne jest.



edit2: teraz chyba lepiej widać w marmosecie
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Dziwnie to wygląda. Bardzo dziwnie.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#107 2011-06-09, 08:08(Ostatnia zmiana: 2011-06-09, 08:10)
@ Wietrzyk mowilem wiater ze z tej tekstury nie wyciagniesz dobrego real-time. Popraw to bo metal wyglada jak kamien, drewno strzesznie slabo i te obtarcia na drewnie zbyt mocne. Uzyj tego drewna co ci wyslalem. Wypal ao
@Avallach Dopóki nie zmappujesz i nie oteksturujesz to bez znaczenia allach :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#108 2011-06-09, 09:14(Ostatnia zmiana: 2011-06-09, 09:20)
Ostatecznie wykończony model muszę mieć przed mapowaniem ;]
Zresztą to bitwa 3d i model ma dla mnie zdecydowanie priorytetowe znaczenie. Niech będzie że tekstura jest obowiązkowa, ale i tak oceniana powinna być przede wszystkim siatka.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#109 2011-06-09, 09:17(Ostatnia zmiana: 2011-06-09, 09:19)
Ale avallach juz strasznie sie z tym pierdolisz. Tak naprawde czy dodasz bloczek cyz zmienisz cieciwe model pozostaje prawie taki sam. Przestan bawic sie w pierdoly tylko to juz zrob.
Widzisz, wiater przysiadl i zrobil to prawie w jeden dzien, a ty meczysz ten model i meczysz, jakby to mialo cos zmienic.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#110 2011-06-09, 09:40(Ostatnia zmiana: 2011-06-09, 09:44)
Dobra, biorę się za mapowanie.

Ostatecznie tysiąc czterysta czterdzieści i cztery tris, ale potem część niewidocznych powierzchni usunę (jednak w Wingsie najlepiej robić to po mapowaniu).

//edit: jak ja tego czasami nienawidzę :lol:


V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Rób na jak największej, poza tym, czemu tylko 512?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#113 2011-06-09, 12:27(Ostatnia zmiana: 2011-06-09, 13:47)
Bo docelowo będzie szło do gry przeglądarkowej/mobilnej. W pierwszym przypadku barierą jest przesyłanie dużej ilości danych, w drugim możliwości sprzętowe i zwyczajnie widoczność.

//edit: testowa tekstura, screen z viewporta Wingsa z AO.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Wietrzyk i Avallach - macie super modele, ale nad teksturami trzeba popracować.

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Na chwilę obecną wygląda to tak:




 Do 15 jest jeszcze trochę czasu, to zdążę coś poprawić.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
już widze, ze w bitwie oceniac trzeba bedzie jedynie modele :lol2:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#117 2011-06-09, 17:50(Ostatnia zmiana: 2011-06-11, 20:46)
Nie mogłem wysłać wcześniej screena bo od jakichś 3 godzin nie działało mi forum :D



Triscount ostatecznie spadł do 1374.

@down - proszę bardzo:

I tak nie był prawie wcale widoczny oprócz miejsca gdzie celowo nakierowałem światło, zresztą jest to efekt powszechnie stosowany we współczesnych silnikach graficznych.
Texy 1024:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#118 2011-06-09, 17:58(Ostatnia zmiana: 2011-06-09, 18:30)
A wylacz blooma i depth in field. Nadal podbijam ze lepiej zrezygnowac z tekstur skoro sa na niskim poziomie i pobawic się samymi modelami.

Pokaz teksy i jaki rozmar

Mogles zrobic hp i wypalic normala
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
wietrzyk popracuj nad czytelnością tekstury.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry