Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wojak

Strony: 1 2 [3] 4
41
Archiwum / Gothic Racer
« dnia: 2010-03-13, 13:01 »
ten pomysł jest co najmniej dziwny... co prawda nie wyobrażam sobie żeby wyścigi można było zrobić lepiej na tym silniku (w zasadzie to nie wyścig tylko próba czasowa :D ), ale nasuwa się jedno pytanie- po co?











no chyba że ktoś zrobi do tego multi :D

42
Ukończone modyfikacje / [G1] Diccuric PL
« dnia: 2009-12-06, 19:15 »
podsłuchałeś rozmowę robotników  przy platformie (tej, którą trzeba było naprawić - coś w tylu podajnika taśmowego) trzeba to zrobić w nocy i koniecznie potrafić się skradać, po tej rozmowie na placu targowym (o ile dobrze pamiętam) powinieneś znaleźć rodzinny herb, wtedy powinieneś mieć  kolejny wpis w dzienniku (coś o opuszczeniu miasta, żeby przemyśleć parę spraw)

43
Ukończone modyfikacje / Gothic: Ostatnie Starcie
« dnia: 2009-12-06, 12:39 »
Cytat: Magras link=topic=5947.msg72827#msg72827 date=Dec 6 2009, 09:59 AM\'
No i plik musi nazywać si ę jak plik *.mod.

Nazwa pliku .ini nie jest istotna, ograniczenie jest takie, że nie może zawierać spacji i innych znaków niedozwolonych (o ile w którejś kolejnej wersji Gothic Startera tego nie poprawili). Co jest ważne w pliku .ini?

- linijka: title=OS ; gdzie tekst po #msgote author=Magras link=topic=5947.msg72827#msg72827 date=Dec 6 2009, 09:59 AM\']No i plik musi nazywać si ę jak plik *.mod.[/quote]

Nazwa pliku .ini nie jest istotna, ograniczenie jest takie, że nie może zawierać spacji i innych znaków niedozwolonych (o ile w którejś kolejnej wersji Gothic Startera tego nie poprawili). Co jest ważne w pliku .ini?

- linijka: title=OS ; gdzie tekst po =#msgote author=Magras link=topic=5947.msg72827#msg72827 date=Dec 6 2009, 09:59 AM\']No i plik musi nazywać si ę jak plik *.mod.[/quote]

Nazwa pliku .ini nie jest istotna, ograniczenie jest takie, że nie może zawierać spacji i innych znaków niedozwolonych (o ile w którejś kolejnej wersji Gothic Startera tego nie poprawili). Co jest ważne w pliku .ini?

- linijka: title=OS ; gdzie tekst po  odpowiada za nazwę moda w starterze.
- linijka: vdf=Ostatnie Starcie.mod ; gdzie tekst po #msgote author=Magras link=topic=5947.msg72827#msg72827 date=Dec 6 2009, 09:59 AM\']No i plik musi nazywać si ę jak plik *.mod.[/quote]

Nazwa pliku .ini nie jest istotna, ograniczenie jest takie, że nie może zawierać spacji i innych znaków niedozwolonych (o ile w którejś kolejnej wersji Gothic Startera tego nie poprawili). Co jest ważne w pliku .ini?

- linijka: title=OS ; gdzie tekst po =#msgote author=Magras link=topic=5947.msg72827#msg72827 date=Dec 6 2009, 09:59 AM\']No i plik musi nazywać si ę jak plik *.mod.[/quote]

Nazwa pliku .ini nie jest istotna, ograniczenie jest takie, że nie może zawierać spacji i innych znaków niedozwolonych (o ile w którejś kolejnej wersji Gothic Startera tego nie poprawili). Co jest ważne w pliku .ini?

- linijka: title=OS ; gdzie tekst po  to nazwa pliku uruchamianego przez plik .ini (czyli mod)

44
Ukończone modyfikacje / Velaya - historia wojowniczki
« dnia: 2009-11-02, 19:49 »
Muszę spróbować choć szczerze powiem że nie chce mi się czekać aż wszystko się znowu zainstaluje.
Zobaczymy co z tego będzie, dzięki.
nie wiem czy to pomoże, ale twórcy moda zalecają instalację tego patha:
http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=122
mi się mod bez tego nie chciał uruchomić (bynajmniej wersja angielska...)

Btw: mod jest na tyle popularny że sporo informacji na temat przejścia można zdobyć dzięki google... brak znajomości języka to nie problem, bo google tłumaczy wyniki...

45
Gotowe aplikacje / Programy na excelu
« dnia: 2009-07-01, 18:30 »
Nie wiem czy można to nazwać programami, jest to wykorzystanie możliwości arkusza kalkulacyjnego w niekonwencjonalny sposób, tylko po to żeby sprawdzić 'czy się da?'
Po prostu dawno temu mi się bardzo nudziło, a tak się składa że znalazłem to na dysku, kto wie może komuś się przyda :lol2:  (bo zastosowań praktycznych raczej w tym nie ma :lol2:  )

Animacja: rozdzielczość 13x13 xD da się co prawda zrobić dużo większą, ale wtedy wykorzystanych komórek przybywa wykładniczo  :lol2:  . Postarałem się o wygodny interface użytkownika - wystarczy kliknąć na odpowiednie suwaki :lol2:

Oscyloskop: - trudne słowo ;)  możemy zmienić dwa parametry fali wysokość i natężenie (okres) oraz włączyć animację (parametry można zmieniać w trakcie trwania animacji). jeśli komuś nie podoba się domyślna prędkość animacji może zmienić wartość komórki H3 (ręcznie ;)  )

 arkusze wykorzystują między innymi takie funkcje jak: iteracje, formatowanie warunkowe, suwaki, funkcja wyszukaj pionowo (dla celów warunkowych). Rozkminianie we własnym zakresie    :D   :lol2:  

http://www.sendspace.com/file/9v95q6'&...com/file/9v95q6

znane problemy: wyłącznik animacji należy nacisnąć dwukrotnie (sponsorowane przez microsoft); czasem excel może nie odpowiadać (j.w.); prędkość animacji zależy od szybkości komputera (na bardzo słabych jest wooolnoooo)

46
Archiwum / Velaya - historia wojowniczki
« dnia: 2009-06-27, 22:01 »
jeśli chodzi o wersję englisch to plik ini wygląda tak:
;===============================================================================
;
; Configuration to play the english translation of Velaya.
; The german version must be installed!
;
;===============================================================================


;-------------------------------------------------------------------------------
;
; Informationen (GothicStarter)
;
;-------------------------------------------------------------------------------


[INFO]

Title=Velaya - Tale of a Warrior
Version=Build: 1.1, Translation: 0.91
Authors=Schreiberling and Sektenspinner and a lot of translators
Webpage=http://velaya.worldofgothic.com
Description={\rtf1\ansi\ansicpg1252\pard\qc\lang1031\par \b0 In the modification \b Velaya - Tale of a Warrior \b0 you accompany \par the heroine on her great adventures.\par Though she starts her new life with only poor equipment on Onar's farm, \par she will - through brave deeds, with good friends and a sharp tongue - \par make it to the very top. \par Have fun playing!\par\par}
Icon=Velaya.ico

;-------------------------------------------------------------------------------
;
; Volumes/Skripte (GothicStarter/Engine)
;
;-------------------------------------------------------------------------------

[FILES]

VDF=Velaya.mod  Velaya_Speech.mod  Velaya_ENGLISH.mod  Velaya_ENGLISH_patch.mod

Game=Content\Velaya_ENGLISH
FightAI=Content\Fight
Menu=System\Velaya_Menu_ENGLISH
Camera=System\Camera
Music=System\Music
SoundEffects=System\SFX
ParticleEffects=System\ParticleFX
VisualEffects=System\VisualFX

OutputUnits=OUVENGLISH

;-------------------------------------------------------------------------------
;
; Startwelt/Spieler (Engine)
;
;-------------------------------------------------------------------------------


[SETTINGS]

World=NewWorld\Velaya\Velaya.zen

Player=PC_Hero

;-------------------------------------------------------------------------------
;
;  Einstellungen (Engine)
;
;-------------------------------------------------------------------------------

[OPTIONS]

show_Info=0
show_InfoX=800
show_InfoY=7200

; Mit show_Info=0 wird die Anzeige des Spieltitels in den Menüs deaktiviert.
; Mittels show_InfoX und show_InfoY kann die Position angepasst werden.

show_Version=1
show_VersionX=6500
show_VersionY=7200

; Mit show_Version=0 wird die Anzeige der Version in den Menüs deaktiviert.
; Mittels show_VersionX und show_VersionY kann die Position angepasst werden.

show_Focus=1
show_FocusItm=1
show_FocusMob=1
show_FocusNpc=1
show_FocusBar=1

; Mit show_Focus=0 kann die Anzeige des Spielerfokus deaktiviert werden.
; Mit show_FocusXxx=0 lassen sich die Fokusbeschreibungen einzeln steuern:
; Itm = Beschreibung von Gegenständen, Mob = Beschreibung von interaktiven
; Gegenständen, Npc = Namen von Personen und Monstern, Bar = Lebensbalken.

force_Parameters=-time:12:35

;-------------------------------------------------------------------------------
;
;  SUBTITLES
;
;-------------------------------------------------------------------------------

;The subtitles are by default always activated. You can disable them here.

force_Subtitles=1

[OVERRIDES]

;If you dislike the red subtiles of other npcs chatting, you can disable them here.
;I recommend to leave them enabled, since some important dialogues are displayed via these subtitles.
Game.subTitlesNoise=1

zalecany jest także ten patch do gothica:
http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=122

47
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-06-22, 18:47 »
kiedyś podawałem linka w temacie G2NK (returning) Problemy...
http://translate.google.pl/translate?js=n&...history_state0=

oryginalna strona:
http://returning.worldofgothic.ru/

według translatora solucja = pasaż
reszta powinna być na forum...

48
Spacer / "Teleportacja" obozu
« dnia: 2009-06-22, 16:43 »
dla gothica nie bardzo jest sens robić nową partycję, więc albo zainstaluj w innym katalogu (po uprzednim odinstalowaniu oczywiście), albo po odinstalowaniu usuń wszelkie pozostałości po gothicu i dopiero potem znowu zainstaluj...

49
Ukończone modyfikacje / Battala !
« dnia: 2009-06-22, 13:42 »
ale my się właśnie zastanawiamy czy po tej rozmowie z Torlofem są jeszcze jakieś questy... ;p

50
Ukończone modyfikacje / Battala !
« dnia: 2009-06-22, 12:07 »
Cytuj
Ja tak samo niemam żadnych dalszych questów po rozwaleniu potworów przy bramie. Pojde sam rozjebie cały obóz to może coś sie pojawi.

tak :D  tylko że NO jest pusty- nie ma żadnego oddziału przy tamie i przy jaskini mieszkalnej :P  więc to musi być koniec moda (niespodziewany jak w wielu małych produkcjach...)

51
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-06-19, 16:08 »
Cytuj
skopiuj pseudoenglish patch (plik *.mod) do katalogu data (nie do data/modvdf)

bo domyślam się że zainstalowałeś wersje exe

52
Cytuj
Chodzi o to by po rozmowie z jakimś NPC bohater zmieniał swój wzrost ( w moim wypadku z 1 na 1,2 ) i zakładał ekwipunek który w tym samym dialogu by otrzymał.

o ile się nie mylę to w podstawowym gothicu po przyjęciu do jakiejś gildii (np cień w SO) w dialogu dostaje się zbroję i bohater od razu ją zakłada (zdekompiluj skrypty podstawowego gothica i przyjrzyj się chociażby dialogom Gomeza)

jeśli chodzi o zmianę rozmiaru postaci to w modzie Die Bedrohung http://themodders.org/index.php?showtopic=435 wśród wielu ciekawostek jest mikstura która  zmniejsza bohatera o połowę (niestety nazwy nie pamiętam) jeśli znasz się na skryptach to zdołasz coś z tym zrobić...

53
Ukończone modyfikacje / Gothic: Ostatnie Starcie
« dnia: 2009-06-01, 10:24 »
macie tu nowy mirror:
http://www.sendspace.pl/file/79aZhhHU/
jeśli niczego nie spieprzyłem wystarczy to wypakować do katalogu głównego gothica i grać ;p
po nad to po spakowaniu ma mniej niż 3 Mb więc szybko się ściągnie :lol2:

@post poniżej: głosuje na 3- podoba mi się pomysł dowodzenia armią nieumarłych i podbijanie innych obozów.

54
Ukończone modyfikacje / Gothic: Ostatnie Starcie
« dnia: 2009-05-31, 10:04 »
Cytat: GeneralLee link=topic=5947.msg51968#msg51968 date=May 31 2009, 08:21 AM\'
Ale mam go na liście bez spacji i nie działa ...

czy ty przypadkiem nie próbujesz odpalić tego moda na gothic 2?

55
Ukończone modyfikacje / Gothic: Ostatnie Starcie
« dnia: 2009-05-30, 22:39 »
Cytuj
co ma być bez spacji ?

nazwa pliku ini nie może zawierać spacji bo inaczej gothic starter go nie zobaczy...
jeśli do pliku ini skopiowałeś to co podał adanos i widzisz moda na liście- powinien działać (żadnej filozofii tu nie ma )

Cytuj
Nie rób tak ze prawie wszyscy za nami lażą bo "Chcą iść z nami", ponieważ to wkurzajace jak masz kogos pzreprowadizc przez pól koloni a ten ktos nie potrafi nawet walczyc (Serafia) ja juz sie tak wkurwiłem, że tych Elitarnych wojowników ujebałem bleh.gif tych z początku

a wystarczyło ich olać/zgubić- serafia i tak pojawiła by się u xardasa, a reszta w sali tronowej gomeza...

56
Ukończone modyfikacje / Gothic: Ostatnie Starcie
« dnia: 2009-05-30, 21:43 »
uważam że czas spędzony przy modzie nie był czasem zmarnowanym, jak na pierwszy raz jest dobrze :)
największym minusem jest brak wpisów do dziennika...
jeśli chodzi o bitwy, to jak na silnik gothica były w porządku, a bitwa finałowa to prawdziwie epickie wydarzenie (5 super hero- w tym bezi+ kilku przybłędów vs beliar, gigantyczny trol,  2 przerośnięte ogary, nie powiem ile demonów i szkieletów i z 5 szkieletów MAGÓW!)

CHAOS!!!!

57
Ukończone modyfikacje / Gothic: Ostatnie Starcie
« dnia: 2009-05-30, 17:19 »
plik ini ma być bez spacji...
co wy pierwszy raz w mody do gothica gracie? (plik ini ma być w gothic\system a
vdf w dothic\data\modVDF)

co do moda to narazie jest spoko, ale brakuje mi wpisów do dziennika (niby zadań w w tej chwili niewiele mam aktywnych, ale i tak jest to niewygodne... )

58
Ukończone modyfikacje / Gothic - Rozbitkowie
« dnia: 2009-05-14, 10:54 »
By mod działał wejdź w folder _Work\Data i utwórz tam folder TEXTURES\_COMPILED i powinno działać

59
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-05-13, 11:02 »
Cytat: Sentarion link=topic=5835.msg50718#msg50718 date=May 9 2009, 07:12 AM\'
Nie wie ktoś czy na początku gry są jakieś szybkie sposoby na zdobycie złota? (oczywiście bez kodów xD) Wszystkie umiejętności są bardzo drogie.

jest niezawodny sposób na nieograniczoną kasę dostępny prawie od samego początku (bynajmniej działa w G2NK) - inwestujesz w 2 poziom kowalstwa (o ile nie zmienili tego w modzie) porem idziesz do  kowala w dzielnicy portowej i go klepiesz (gość co prawda nie ma broni ale jest piekielnie silny) za każdym razem gdy pozwolisz mu wrócić do pracy i go sklepiesz będzie miał minimum 2 stalowe pręty. potem wystarczy wykuwać miecze i sprzedawać...


tak przy okazji:
1 na jakim poziomie stoi to tłumaczenie- trzeba się domyślać o co chodzi czy nie ma problemów?
2 przetłumaczone jest wszystko czy tylko dialogi?
3 czy mod jest stabilny?

60
Ukończone modyfikacje / Gothic - Rozbitkowie
« dnia: 2009-04-03, 17:15 »
Pytanie do autora:

Spoiler
Czy koniec moda to śmierć z ręki Thorusa? mogłeś wstawić w ostatnim dialogu creditsy żeby było wiadomo że to koniec :D

Strony: 1 2 [3] 4
Do góry