Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wojak

Strony: [1] 2 3 4
1
Cytuj
Ten co pojawia się po przeczytaniu ostatniej księgi obok ciała? Miałem z nim gadać?
Tak, w tej sytuacji zadanie od Gomeza jest niewykonalne i Starej Kopalni nie zobaczysz.
Dzięki za wyjaśnienie, ale i bez tej kopalni mam jeszcze sporo do zrobienia w tym modzie ;)

2
Ten co pojawia się po przeczytaniu ostatniej księgi obok ciała? Miałem z nim gadać?
Jak tak to go zabiłem i to już dawno... (czyszczenie kapliczek beliara mnie uczuliło - jak słyszysz demona to wyciągasz miecz i siekasz nie zadając pytań...)

3
Jak odblokować wejście do starej kopalni?
Czy Gomezowi chodziło o wieżę mgieł, bo jak mu pierwszy chromanion przyniosłem to gadał coś o szukaniu innej wierzy a nie jestem pewien czy chodzi o położenie tego artefaktu czy 2 chromaniona... (po zebraniu wszystkich 6 zadanie nie zniknęło z dziennika więc myślałem że jest połączone ze starą kopalnią)

4
Też mam pytanie
Czy imienni orkowie GD będą potrzebni do jakiegoś zadania, bo z ich powodu na razie przerwałem zabijanie orków wokół zamku? (jestem w 2 rozdziale)

5
To był bardzo dobry mod :)

Fabuła bardzo dobra, pełno zwrotów akcji (w tym nawet niespodziewane ;) ), ciekawe zadania no i klimat z Gothica :D
Jeśli chodzi o błędy to raczej wszystkie miały związek z wiekowym już silnikiem, więc raczej nie ma sensu się czepiać autorów modyfikacji...
W sumie jedyna rzecz jaka naprawdę mnie zdenerwowała to bitwa z piratami, ale po części było to z mojej winy bo miałem syf w ekwipunku i ciężko mi było ten róg na czas znaleźć (a zawsze znalazł się jakiś pirat co mnie zabijał jak go szukałem), i do tego dochodziła ta OP umiejętność czarnych magów... Jaki ja byłem szczęśliwy gdzy w końcu udało mi się przejść przez ten etap gry :D
Minusem modyfikacji może być też słabo rozbudowany dziennik, czasami brakowało tam kluczowych informacji, ale na szczęście pamięć mam dobrą ;)
Co do udźwiękowienia dialogów - tutaj spodziewałem się amatorszczyzny, ale zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony :) powinniście się zabrać za dubbing do wszystkich istniejących modów do Gothica, bo Złote Wrota wyszły wam bardzo dobrze.

Bardzo dziękuję za stworzenie tej modyfikacji i mam nadzieje że nie zabraknie wam wytrwałości aby ukończyć część drugą, powodzenia!

6
Złote Wrota / Mało klatek na sekundę
« dnia: 2014-07-23, 07:26 »
Miałem identyczny problem a pomogło mi to:
http://themodders.org/index.php?topic=21923.msg1149785#msg1149785

7
Twórczość / Labirynt 2.0
« dnia: 2012-08-22, 17:10 »
Nie wiem jak łatwo da się to zrobić w C# ale w lua:

1) umieścił bym wszystkie elementy w tablicy
2) wylosował numer między 1 a ilością elementów w tablicy
3) usunął wylosowany element z tablicy i zastosował tam gdzie trzeba
4) powtarzał do póki w tablicy są jeszcze elementy
5) przywrócił domyślną tablicę i zaczął od nowa

8
Twórczość / Labirynt 2.0
« dnia: 2012-08-21, 19:34 »
Menu dużo ładniejsze niż w moim szajsie, gra też całkiem dobra  :ok:  ale gdzie edytor?  :[

9
Twórczość / Labirynt 2.0
« dnia: 2012-08-21, 17:48 »
W przypadku labiryntów generator wydaje się być lepszym pomysłem niż edytor  :wink:

10
XNA / Podstawy XNA
« dnia: 2012-08-16, 14:28 »
Fakt, ale XNA ma sposób na w miarę normalne działanie przy limitowanym FPS (trafiłeś, 60).

Link do artykułu: http://blogs.msdn.com/b/shawnhar/archive/2007/07/25/understanding-gametime.aspx

To wiele wyjaśnia, założyłem że XNA zawsze działa jak w sytuacji gdy Game.IsFixedTimeStep = false ...

11
XNA / Podstawy XNA
« dnia: 2012-08-16, 13:44 »
Mam drobną uwagę, nie jest to coś specyficznego dla C# i XNA, ale raczej wiedza która przyda się każdemu kto myśli o tworzeniu girr, mianowicie chodzi o poruszanie gracza - w tym tutorialu poruszasz gracza o 3 piksele co klatkę co napewno będzie się sprawdzało przy tak prostej grze i przy założenie że FPS jest limitowany (zgaduję 60FPS), w takiej sytuacji może być traktowany jako stała wartość.
Jednak gdy mamy do czynienia z wymagającą sprzętową grą, lub gry FPS nie jest limitowany, napewno będzie on inny dla każdego kompótera, a co za tym idzie prędkość gracza będzie różna...
I tutaj pojawia się koncepcja "delta time"
if (Keyboard.GetState().IsKeyDown(Keys.Right))
            {
                playerRectangle.X += (int)playerspeed*deltatime;
            }
 if (Keyboard.GetState().IsKeyDown(Keys.Left))
            {
                playerRectangle.X -= (int)playerspeed*deltatime;
            }

playerspeed przy założeniu 60FPS i 3 pikseli na klatkę będzie wynosiło 180 pikseli na sekundę
deltatime z tego co udało mi się znaleźć w XNA wygląda tak: gameTime.ElapsedGameTime.TotalSeconds

Główna zaleta - prędkość gracza będzie niezależna od FPS
Główna wada - przy bardzo niskim FPS mogą być problemy z wyktywaniem kolizji

oczywiście powinno też się znormalizować grawitację:
  weight.Position.Y += weight.Gravity*60*gameTime.ElapsedGameTime.TotalSeconds;

chciał bym tu zaznaczyć że nie znam się na C#, więc jeśli powyższe przykłady kodu to głupota, to przepraszam, ale zasada powinna być jasna

12
Twórczość / Tanks Reloaded v0.1.5 11.08.2012
« dnia: 2012-08-13, 07:12 »
wszystkie tekstury masz w jednym atlasie tak?

tak

13
Twórczość / Tanks Reloaded v0.1.5 11.08.2012
« dnia: 2012-08-11, 16:18 »
Nowa wersja wydana - dodaje edytor, 3 gamemody i nowe mapy - szczegóły w pierwszym poście

filmik demonstracyjny

https://www.youtube.com/watch?v=ugx-wMn6urg


Jeśli chodzi o grafikę, to zdaję sobie sprawę że jest daleka od doskonałości, ale artystą nie jestem, więc takie rzeczy zostawię na koniec (w ostateczności mogę zrobić texturepacki jak w minecraft :P)

14
Multiplayer / Gothic Multiplayer Accrescere
« dnia: 2012-06-03, 17:39 »
To fałszywy alarm, jakiego masz antywirusa?
AVIRA

15
Multiplayer / Gothic Multiplayer Accrescere
« dnia: 2012-06-03, 14:59 »
Mój antywirus znalazł trojana "TR/Hijacker.Gen5" w pliku "gmpa.dll"  :|

16
Multiplayer / Gothic Multiplayer Accrescere
« dnia: 2012-05-30, 07:51 »
skrypty dla klienta? Coś w stylu g2mdk? Czy jak w mta.?

Chodzi mi o coś w stylu MTA - skrypty ściągane z serwera przy połączeniu i uruchamiane na cliencie...


Z tego co widzę to przy obecnie dostępnych funkcjach już można napisać skrypt który daje doświadczenie/złoto za zabicie gracza, oraz prosty sklepik w którym doświadczenie/złoto można wymienić na umiejętności/ekwipunek  :)

17
Multiplayer / Gothic Multiplayer Accrescere
« dnia: 2012-05-29, 16:52 »
lua to najlepsza rzecz jaką świat otrzymał od Brazylijczyków  :wink:  

Naturalnie nasuwa się jedno pytanie:

Czy w przyszłości będzie można pisać skrypty dla clienta?
(zakładam że plan jest taki:)

18
Gry / Risen 2
« dnia: 2012-05-07, 11:21 »

Pewnie naciągnęłoby więcej, ale trochę się cykałem : (

Wyjmij kartę graficzną, rozkręć ją i wyczyść porządnie wentylator i radiator (jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś to może cię czekać mały szok  :wink:  )

Jeśli komputer masz pod biurkiem, i wentylatory są przy ścianie, dobrym (choć nie do końca praktycznym) pomysłem jest wystawienie budy na środek pokoju podczas gry...

19
Twórczość / Tanks Reloaded v0.1.5 11.08.2012
« dnia: 2012-04-12, 18:15 »
Jeśli kogoś to interesuje ukazała się nowa wersja (patrz pierwszy post)

20
Twórczość / Tanks Reloaded v0.1.5 11.08.2012
« dnia: 2012-03-24, 17:23 »
zrob wersje z multiplayerem to bede mial w co nakurwiać z vierzbą  :lol:

silnik niby daje taką możliwość, ale najpierw muszę się uporać z tym co do tej pory mam na liście do zrobienia ;)

Strony: [1] 2 3 4
Do góry