Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wojak

Strony: 1 2 3 [4]
61
Archiwum / Gothic II NK: Returning (RU)
« dnia: 2008-12-01, 11:07 »
Cytat: Hagem link=topic=902.msg38889#msg38889 date=Dec 1 2008, 11:07\'
ale byłbym skłonny skopiować całą cyrylice z Returning, wkleić w google translator, skopiować tłumaczenie, wkleić do pliku, odpowiedzialnego za teksty w grze, zapisać i grać. Według mnie nie jest to głupie rozwiązanie.


To nie takie proste- po dekompilacji każdy NPC ma oddzielny plik z tekstem, nie mówiąc o innych plikach odpowiadających za różnorakie napisy i teksty w grze, ale jak chcesz się bawić:

http://themodders.org/index.php?showtopic=1070
http://themodders.org/index.php?showtopic=687

62
Archiwum / KTO spolszczeznie mod-PODROZNIK-od rosjan ?
« dnia: 2008-10-29, 11:11 »
Różowo niejest:

Cytuj
>'Priwiet, towarzysz!'
< 'Ciesz się dobrym zdrowiem, drogi! Co chciesz?'
> 'Mda... chciał. Skórę chciał! Nosorogogo warga skórę'
< 'Waj cze wymyślił, daragoj! Przewodniku zaś ja tibie po niego sięgnę? chociaż... oto! jest tu czito-ta'
> 'O! ono! hm... trzeba sądzić za dziękuję mi go nie podarujesz?'
< 'Maładiec! który umnij. nie padariu. ale można usługa za usługa!'
> 'I czito zaś ty choczisz, DARAGOJ?'
< 'Mina zdiesia handel całkiem nie ma! trzeba tam, w kołchoz idtit'. tam miejsce jest. i miestnij Naczałnyk nie daje miejsca. porozmawiaj z nim! '
< 'Mne apiełsyn, mandaryn torgowat trzeba!'
$LOGNOTE BASE, 'Skóra nosorogogo warga jest u Awasa. on odda ją mi jeżeli sięgnę u przewodniczącego Ziu pozwolenie na handel w kołchozie'

63
Archiwum / KTO spolszczeznie mod-PODROZNIK-od rosjan ?
« dnia: 2008-10-28, 19:02 »
Z tego co czytałem na zamkniętym już forum parę miechów temu, te teksty tłumaczone są translatorem i trzeba je ostro doszlifować... ;]

64
Archiwum / przebudzenie do g1
« dnia: 2008-09-25, 14:31 »
Mam nadzieję że autor się nie obrazi - wyciąg z pliku readme:

Zmiany w porównaniu do wersji podstawowej:

1. bramy w SO zamykane na noc, otwierane na dzień.
2. ulepszona zbroja Straży Królewskiej powodująca, że żołnierze ze SO atakują nas, gdy nas w niej zobaczą;
3. aktywowana brama w miejscu, gdzie stoi Thorus (patrz pkt 1)
4. Dubbing polski dla każdego nowego NPC, w tym oryginalny głos Bezimiennego zaczerpnięty z Gothic 3 i Gothic 2 NK;
5. dodanie nowych obiektów tj. strażnica z południowej bramy SO oraz pochodnie przy wejściach do obozu

Dostępne questy: (SPOILER)

Spoiler
„GorHanis”
Możesz zostać mistrzem areny w SO, jeżeli pokonasz GorHanisa w czystej walce na arenie.
Wymagania co do zadania:
- musisz pokonać na arenie Kingo i Kharima, co nie będzie łatwe.
- zadanie dostępne do rozdziału 3;

„Szansa na wolność”
Grupa żołnierzy Króla pod dowództwem jednego z zaufanych rycerzy (byłego Krzyżowca) przybywa do Górniczej Doliny. Zostają zrzuceni jak zwykli skazańcy, nie mają zbroi. Za to mają cel: odbić szybko Stary Obóz z rąk Gomeza. Nasz bohater może ich spotkać na wyżynie niedaleko mostu gdzie stoi 2 strażników Gomeza.
Aby „skazańcy” zaatakowali Stary Obóz bezimienny musi:
- przyrzec wierność Królowi’
- odnaleźć i przynieść pięć zbroi Straży Królewskiej ukrytej pod wodospadem niedaleko Kopalni rudy należącej do Gomeza;
- pomóc jednemu ze skazańców zabić strażników mostu;

dodatkowo może pomóc:
- rozmowa z Grimem jako przedstawicielem kopaczy w Starym Obozie i zabicie Thorusa po niej (kopacze na widok śmierci Thorusa zwiększą morale i zaatakują resztę obozu);
- zabicie strażnika zamykającego główną bramę w SO;
- zostanie mistrzem areny w SO (Kirgo, Kharim, GorHanis poprą rebelię i będą zabijać ludzi Gomeza);

Zabicie Gomeza podczas rebelii jest pomyślnym zakończeniem misji.

„Uzbrojeni skazańcy”
Po zostaniu cieniem, Kruk posyła po Guy’a, aby ten zaprowadził nas do kryjówki skazańców. Musimy ich zabić i poinformować Kruka o zlikwidowaniu niebezpieczeństwa.

Spoiler też jest w readme :D

65
Ukończone modyfikacje / Gothic: Zły Sen PL (G2NK)
« dnia: 2008-06-11, 20:43 »
Cytuj
Aha i jak wykonać zadania :
1/ Pompa

Teleportujesz się na statek (runa od Xardasa) skaczesz do wody i wspinasz się po skałach kierując się na młyn)

Cytuj
co do tej kopalni to wybiłem tych orków i ide do władcy gnomów ale on mi mówi zebym szukał dalej... co mam zrobic?

Jaeli wytłukłeś orków przed wykonaniem zadania, musisz zabrać do kopalni gnoma, który miał ci pomóc i poczekać aż do ciebie zagada, że orków już nie ma (ale tego pewien nie jestem bo dawno w to grałem)

66
Ukończone modyfikacje / Gothic: Zły Sen PL (G2NK)
« dnia: 2008-04-08, 10:43 »
Cytat: gundam link=topic=750.msg11749#msg11749 date=Apr 8 2008, 09:24\'
Nie no przecież sam ork mówi o czymś z ukrytym kamieniem, a jak podszedłem do drabinki, top się znikąd dobył głos orka. Btw na początku trzeba wejść jakoś do tej wierzy?

Wieżę olej. Na polanie gdzie był ork zjawa jest drogowskaz #msgote author=gundam link=topic=750.msg11749#msg11749 date=Apr 8 2008, 09:24\']Nie no przecież sam ork mówi o czymś z ukrytym kamieniem, a jak podszedłem do drabinki, top się znikąd dobył głos orka. Btw na początku trzeba wejść jakoś do tej wierzy?[/quote]

Wieżę olej. Na polanie gdzie był ork zjawa jest drogowskaz tędy droga#msgote author=gundam link=topic=750.msg11749#msg11749 date=Apr 8 2008, 09:24\']Nie no przecież sam ork mówi o czymś z ukrytym kamieniem, a jak podszedłem do drabinki, top się znikąd dobył głos orka. Btw na początku trzeba wejść jakoś do tej wierzy?[/quote]

Wieżę olej. Na polanie gdzie był ork zjawa jest drogowskaz - drogowskaz wskazuje przepaść, ale niedaleko (po prawej) jest drabina, którą schodzisz na dół. Na dole, kawałek dalej czeka ork z krwi i kości, który zaprowadzi cię dalej...

Strony: 1 2 3 [4]
Do góry