Drewniana misa 82906 113

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 13.01.2010 roku

Wyświetleń 82906

Odpowiedzi 113

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Nakryłem niewielki błąd w modelu, w jednym miejscu był odwrócony polygon.
Nie wpływa to w żadnym stopniu na wykonanie tekstury, nie trzeba nic poprawiać.

Ja natomiast podsyłam poprawioną wersję:
http://www.sendspace.com/file/dfer1a
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Bo trzeba umieć ustawić z resztą tak samo jak w każdym programie graficznym :o
Jesteś pewien że 3ds Max 8 jest w stanie wyświetlać normalmapy w viewporcie?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Drewniana misa
#82 2010-01-20, 13:54(Ostatnia zmiana: 2010-01-20, 13:57)
Ta jaskrawość u mnie to wina świateł by Buła :)  
Za niedługo skończe teksture to podeśle normalniejsze screeny z viewportu
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
I teraz niech nikt nie marudzi, że nie umie obsługiwać viewporta, bo to proste jak drut.
http://themodders.org/index.php?showtopic=...amp;#entry79371

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Ta jaskrawość u mnie to wina świateł by Buła :(  
Za niedługo skończe teksture to podeśle normalniejsze screeny z viewportu
Wowoz nie zwalaj na mnie, bo zaraz pokaże tu teksturę którą mi wysłałeś i udowodnię wszystkich czyja to wina.
Nie wiem czego się spodziewałeś, robiąc taki kolor tekstury.

Szkurde, renderuj takim, a potem zwalą winę słabej pracy na ciebie :)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie zwalam, kyro powiedział, że za jaskrawe myślałem, że to wina świateł.
Jednak Marmoset wstawia światło automatycznie - zresztą tak mi przed chwilą powiedziałeś, więc cofam zarzuty :)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Drewniana misa
#86 2010-01-20, 19:44(Ostatnia zmiana: 2010-01-20, 20:25)
Wymęczyłem tego Marmoseta ile się dało, niestety rezultatów takich jak w szybkim podglądzie poprzedniej aplikacji raczej się nie osiągnie. Oto nowe "rendery":

Niestety nie umiem ustawić lepszego światła i całość wyszła trochę za jasna i miejscami jaskrawa. Niestety nie ma żadnych cieni "strefowych", jedynie te na detalach normalki.
Alternatywne oświetlenie:

Dla porównania tekstury:

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Po co wyłączasz cienie w marmosecie?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Drewniana misa
#88 2010-01-20, 21:48(Ostatnia zmiana: 2010-01-20, 21:49)
Po co wyłączasz cienie w marmosecie?
Niestety nie wiem który wybrać najlepiej channel model i blend mode ani które opcje pod Blend mode za co odpowiadają :lol2:
Nie znalazłem żadnych turoriali, metodą prób i błędów udało mi się osiągnąć taki efekt, jednak właśnie brak cieni bardzo mi przeszkadza. Mógłbyś napisać jak się je włącza?

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Drewniana misa
#90 2010-01-21, 17:15(Ostatnia zmiana: 2010-01-21, 19:13)
Niestety nic z tego nie wyszło, rendery zostaną jakie są :)
Włączyłem cienie, jednak pokazywały się w zupełnie nielogicznych miejscach, nie miały nawet kształtu tego co powinno je rzucać. Na dodatek nie były "gładkie", tylko składały się z drobniuteńkich, krzywych, pozornie losowo wygenerowanych linii, widok podobny jak przy przenikaniu się dwóch równoległych płaszczyzn w programie do 3d, z wyłączonym antialiasingiem. Nie nadaje się to nawet do zrobienia screena, tylko odrzucałoby was od tekstury.

@down
Wysłałem, z góry dzięki.

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Złote Wrota

Drewniana misa
#91 2010-01-21, 21:00(Ostatnia zmiana: 2010-01-21, 21:31)

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Drewniana misa
#92 2010-01-21, 21:30(Ostatnia zmiana: 2010-01-21, 21:33)
Drewno całkowicie jednolite :lol2:
Szczerze mówiąc myślałem że dasz coś o wiele lepszego, z jakimiś akcentami, a to wygląda raczej tak sobie, nic na czym można by zatrzymać oko.

Dzięki uprzejmości Jedaitha prezentuję nowe screeny, tym razem z viewporta w 3dsm, ogólnie wyszły chyba lepiej niż w marmosecie, tylko normalka taka jakaś słabo widoczna, spróbuję to jeszcze poprawić.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Normalka słabo widoczna?
Ej, za dużo się napatrzyłeś na crazy bumpowy preview.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Podbijam Bułę i jest to potwierdzeniem, że ten program jest gównem bo to co przedstawia/renderuje nijak ma się do faktycznych rezultatów w innym programie.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Drewniana misa
#95 2010-01-23, 12:42(Ostatnia zmiana: 2010-01-25, 14:53)

Zmniejszyłem nasycenie. Szkoda że marmoset tak słabo renderuje normale, gdyby ktoś mógłby wykonać dla mnie screeny z viewportu byłbym wdzięczny :P  
Edit: Znajdzie się jakiś wybawca?
Edit2: Odświeżam, bo zostało tylko 2 dni do końca, a bardzo zależy mi na tych screenach z view'a
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Drewniana misa
#96 2010-01-25, 15:29(Ostatnia zmiana: 2010-01-25, 15:54)
WIP - będe jeszcze starał sie uzyskac lepszy viewport. Co o tym sadzicie? (view by Jedaith):

 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Szykujcie prace. Jutro oddajemy.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
do której godziny maksymalnie?
 

PROgramistaa

PROgramistaa

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Spróbuje szans z moją (daremną) teksturą

Tekstura :


Rendery :





 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli, w przeciwieństwie do Thora, mieszkasz na wsi wklej to do podpisu! A jeśli uważasz, że za dobra grafika odpowiada dynamiczne światło , meshe i cienie to też to wklej do popisu .


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry