Avallach jak uzyskałeś taki efekt? W normalkach siedzę naprawdę krótko, a kiedyś trzeba się nauczyć więc byłbym rad z paru rad.
Ja siedzę w normalkach od wczorajszego wieczora, to moja pierwsza praca z wykorzystaniem czegokolwiek oprócz diffuse#msgote author=Abubaker link=topic=8430.msg78849#msg78849 date=1263754029]Avallach jak uzyskałeś taki efekt? W normalkach siedzę naprawdę krótko, a kiedyś trzeba się nauczyć więc byłbym rad z paru rad.[/quote]
Ja siedzę w normalkach od wczorajszego wieczora, to moja pierwsza praca z wykorzystaniem czegokolwiek oprócz diffusea
Fakturę drewna skopiowałem z diffuse, zmieniłem na odcienie szarości i zwiększyłem kontrast.
Pozostałe wgłębienia i wypukłości stworzyłem wzorując się na diffuse oraz UV#msgote author=Abubaker link=topic=8430.msg78849#msg78849 date=1263754029]Avallach jak uzyskałeś taki efekt? W normalkach siedzę naprawdę krótko, a kiedyś trzeba się nauczyć więc byłbym rad z paru rad.[/quote]
Ja siedzę w normalkach od wczorajszego wieczora, to moja pierwsza praca z wykorzystaniem czegokolwiek oprócz diffusece.
Nie potrafię wytłumaczyć ci do końca czym się kierowałem przy umieszczaniu konkretnych elementów, np. kiedy chcesz wygładzić jakąś krawędź "zewnętrzną" to całą ją mocno i grubo przyciemnij. Warto zamalowywać na czarno nawet obiekty których nie ma na diffuse, np sęki, bardzo podnosi to realizm. Dbaj też o detale, np główki śróbek rób jako białe kółka o ostrej krawędzi z przeprowadzoną przez środek cienką ale wyraźną czarną kreską.
Pomyśl też o realizmie konstrukcji, uchwyty są przedłużeniem desek, a na denku muszą być widoczne odstające dolne krawędzie desek tworzących ścianki. Dodatkowo poprzeczne krawędzie desek mogłyby by mieć widoczne słoje i nieco jaśniejszy kolor niż ścianki boczne.