Ja także bawiłem się z SDK i muszę przyznać, że ciekawe narzędzie. Ale jak na enigne przystało - trza coś umieć, aby zrobić swoją gierkę. Co prawda, w sieci można znaleźć wiele "udogodnień", które zwą się "modulatory". Modyfikują bądź dodają one kod, dzięki czemu zwykły użytkownik nie musi bawić się w szukanie odpowiedniego miejsca, gdzie trza wkleić odpowiedni kod. Ostatnio jak szukałem to były modulatory RPG, zmieniający kamerkę na TPP etc.
Ale to nie dla mnie, ponieważ silnik jest za bardzo zaawansowany. Użyte zostały w nim najnowsze technologie, jak np. 3D Vision Nvidia, PhysX etc. Na dodatek, prawie co miesiąc wychodzi nowa wersja, dzięki czemu silnik na bieżąco jest z technologiami. Bodajże za dodatkową opłatę dostajemy możliwość tworzenia gry na konsole trzeciej generacji (PlayStation 3, XBox 360, Wii). Ale co do tego, to nie jestem pewien. Oprócz tego, wyjdzie specjalna wersja silnika na.. iPhone 3GS. Albo już wyszła - nie wiem. Od premiery Starcrafta II i Galaxy Editor, za bardzo nie orientuje się.
Jeszcze jedna ciekawostka: Epic swego czasu organizował bardzo ciekawy konkurs, w którym można było wygrać dużo gotówki (gdzieś koło miliona dolarów) i dożywotnią licencję na silnik. Niestety, nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Jeżeli ktoś by mógł, niechaj poda adres.