Jak myślisz, o ile wzrośnie sprzedaż gry dzięki możliwości wyboru czy ma być szybka podróż?
I nadal nie rozumiem czemu niby musisz to mieć wyłączone, jakbyś zwyczajnie mógł z tego nie korzystać.
Jaki jest najstarszy RPG w jaki grałeś?
Mam taką przypadłość, że wolę czytać o grach, niż w nie grać, a nawet jak zacznę to rzadko wciągnie mnie na dłużej. A jakbym miał wymienić gry, które skończyłem to pewnie zmieściłyby się na palcach jednej ręki. Wiem, to nienormalne.
Na wzrost sprzedaży składa się wiele elementów. Jakby były 2 gry różniące się tym szczegółem to sprzedaż miałyby taką samą(chociaż nie, ta z tą opcją byłaby reklamowana, że ma opcje dodatkową). Ale 2 nie będzie różniących się takim szczegółem, tylko jedna z taką opcją albo bez. A to o ile wzrośnie zależy jeszcze przecież od jakości samej gry(jak mówiłem: "wiele elementów").
Mogę z tego niekorzystać, ale będzie mi to sprawiało ogromny dyskomfort
Tak samo jak, gdy wiem, że podczas walki mogę wejść do ekwipunku i najeść się chleba.
Przedwczoraj dowiedziałem się, że w Gothic 3 tak można, teraz już nigdy tego nie umęczę do końca
Tego nie da się zrozumieć. Sama świadomość tego mnie przytłacza
Chociaż są wyjątki, jak np. Joanna d#msg1070388Arc- tam mi to nie przeszkadało(pewnie dlatego, że to nie RPG)
Najstarsza? Gothic pewnie, a najnowsza chyba Risen(może miałem 5lvl), no jeszcze jest Arcania, którą wyłączyłem po 30min.
Grałem jeszczcze kiedyś trochę w oryginalne King#msg1070388s Bounty- ale to strategia też.