Wiedźmin 3: Dziki Gorn 769417 1986

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 769417

Odpowiedzi 1986

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wydaje mi się ze jazda na koniu będzie i taka i taka to co było na początku coś takiego typu skręcanie w lewo w prawo a inaczej to tak jak np w RDR

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Wiedźminek to jedna z dwóch gier, na które czekam.(oczywiście obok GTA V) Ciekaw jestem czy na obecnym sprzęcie pójdzie mi chociaż płynnie na minimalnych ustawieniach. Jak na razie mało pokazali i nie wiadomo czy wszystkie te opisy i zapowiedzi staną się prawdą, jeśli tak to wszystko wskazuje na grę roku 2014 :D
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan

shergar
The Modders

Wiedźmin 3: Dziki gon
#82 2013-06-12, 22:42(Ostatnia zmiana: 2013-06-12, 23:12)
Sporo z tego co pokazali to prowizorka, ale i tak nieźle wygląda jak na wczesną alphę.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Wiedźmin 3: Dziki gon
#83 2013-06-13, 10:51(Ostatnia zmiana: 2013-06-13, 10:56)





Jebać, że "filmowe efekty" i fiolety, zakochałem się. Jest mroźno, jest ponuro, ale nie jest chujowo jak w Skyrimie(shadery ;*)

---

MOŻE TO JEJ UROK, MOŻE TO ALTERNATYWA DLA TRESSFX
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=JMGPKlpaIxI
[/media]
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Ależ zacne screeny  oO  Zapowiada się bardzo ciekawie. Pozostaje jedynie czekać na dalsze info.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
http://www.cdaction.pl/artykul-33098/e3-2013-wiedzmin-3-dziki-gon--o-tym-jak-geralt-kazal-zabic-niewinna-kobiete-minizapowiedz-cdactionpl.html

Zjebali system walki - znowu wychodzi gra skierowana na amerykański rynek, czyli tanie i łatwe gówno :(
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem jak ty, ale mnie akurat w Wiedźminie bardziej interesuje część fabularna niż napierdalanka - co zresztą było kiepskie zarówno w jedynce jak i dwójce.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Wiedźmin 3: Dziki gon
#87 2013-06-16, 21:18(Ostatnia zmiana: 2013-06-16, 21:20)
Chciałem wcisnąć propsa, ale napisałeś, że walka w dwójce była kiepska - a wcale nie była, może i to nie był rasowy slasher, ale gra wymagała odrobiny pomyślunku, może nawet i refleksu. Acz na ogół się zgadzam, wiedźmin nawet z walką wykopiowaną z jedyki dalej byłby fajną grą przez opowieść i klimat.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Walka sama w sobie może i by była ok, ale w moim odczuciu Geralt był zbyt sztywny i nieruchliwy, zresztą ogólnie w kwestii sterowania Wiedźmin(1 i 2) zawsze miał z tym problem.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

Wiedźmin 3: Dziki gon
#89 2013-06-16, 23:08(Ostatnia zmiana: 2013-06-16, 23:08)
Co do fabuły to nie mam jakichś złych przeczuć, myślę że w 100% będzie to dobrze grywalne. Jeśli jednak walka będzie polegała na klikaniu LPM, to ja dziękuje.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Fabuła, fabułą, ale walka to główna część gameplayu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fabuła, fabułą, ale walka to główna część gameplayu.

W Mass Effecie też nie było intuicyjnego sterowania, szczególnie podczas walki.  Mimo to, jest to jedna z moich ulubionych gier, bo ważniejsza była fabuła. Z Goticzkiem podobnie. Więc jak będzie dobra fabuła, to reszta jest drugorzędna
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Wiedźmin 3: Dziki gon
#92 2013-06-18, 13:37(Ostatnia zmiana: 2013-06-18, 13:53)
song z debut trailera.
http://hostr.co/OpvSwzRJKLrG
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Main Theme z Wieśka 3:

[media]
https://www.youtube.com/watch?v=-2aqZpxtxMM
[/media]


Kulisy Powstawania trailera z Wieśka 3:

[media]
https://www.youtube.com/watch?v=c248MLtAfgU
[/media]

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
W Mass Effecie 3 akurat walka była ciekawa.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W Mass Effecie 3 akurat walka była ciekawa.

Trójce (i dwójce też), mi chodziło o pierwszą część ; D
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Aha. Ale w dwójce akurat była jednak dalej słaba, chociaż znacznie lepsza niż w pierwszej części, przy której w czasie walki umierałem z nudów (nie że nie trzeba było kompletnie nic robić, po prostu to co się robiło było nieciekawe). W dwójce trochę to urozmaicili. W trójce za to walka podobała mi się BARDZO bardzo.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Czy to jest Vesemir ?
 


Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cragann

Wiedźmin 3: Dziki gon
#99 2013-07-10, 20:24(Ostatnia zmiana: 2013-07-10, 20:25)
Po dogłębnym przeanalizowaniu zasobów internetu, stwierdzam że tak.

http://www.ps3site.pl/wiedzmin-3-dziki-gon-wpada-z-kilkoma-artworkami/157241
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry